Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 26. kapitola

Rob - Ellen 2


Neskrotný milenec - 26. kapitolaEdwardov stav sa zlepšuje a bude aj nečakaná návšteva. Kto príde? Veľmi vám ďakujem za komenty. :)

 

26. kapitola

 

„Edward, nehýb sa stále, musíš oddychovať,“ upozornila Bella Edwarda asi po stýkrát.

„Veď sa už môžem trochu hýbať a nebaví ma stále ležať, chcem sa aj posadiť,“ sťažoval sa Edward. Už prešli tri dni, Edward mohol normálne rozprávať, ale hýbať dokázal zatiaľ len rukami a trošku nohami. Od noci sa snaží vyskúšať posadiť, ale Bella mu to neustále zakazuje.

„Edward, musíš ísť na to pomaly, nechceš si rovno zabehať?“ spýtala sa ho sarkasticky.

Edward si povzdychol. „Nehádaj sa so mnou a daj mi radšej pusu,“ povedal jej laškovne so širokým úsmevom.

„Tak na to zabudni. Musím ísť do sprchy, ak chceš, čítaj si.“ Podala mu pár kníh a diabolsky sa usmiala. Edward nesúhlasne zamručal. Sledovaj ju, ako ide do kúpeľne, výhražne sa naňho pozrela a zatvorila za sebou.

„Nemohla by si aspoň nechať tie dvere otvorené, aby som sa nenudil?“ spýtal sa jej laškovne. Z kúpeľne sa ozval len jej smiech. Edward si musel priznať jedno, síce je v takomto stave, strašne po nej túžil. Dokázal myslieť len na dve veci, a to na milovanie sa s Bellou, to ho trápi už celý deň aj noc. A na druhej strane sa už tešil, ako vyzdravie a zabije toho hajzla. Už keď ho počul, mal chuť vyletieť z izby a v tých dverách mu odtrhnúť hlavu. Nikto sa nikdy nebude vyhrážať Belle, to nikdy nedovolí.

Ale ešte ho zaujímala jedna vec. Ako mohol vedieť o jeho stave? V tomto niečo nehralo, ale jedna možnosť ho napadla. Peter a Jeremy sa musia poznať, nemohol by sa to dozvedieť len tak. Bože, ako mu len liezlo na nervy, že si nemôže ani len sadnúť, nieto sa ešte postaviť. Musí potom zavolať bratom, aby ten útek nejako preverili, tu ide o niečo iné. Ale o čo?

O chvíľu sa Bella vrátila zo sprchy, čo asi nebol najlepší nápad. Mala na sebe len omotaný uterák. Edward takmer vzlykol, že sa nemohol pohnúť. Ak by to bolo možné, už by ležal na nej a milovali by sa.

„Bože, čo som ti urobil?“ spýtal sa sám seba.

„Si v poriadku?“ Bella k nemu podišla, keď uvidela jeho zmučený výraz, no potom jej skĺzol pohľad na jeho nohavice, kde sa týčil hotový stan. Edward sa ospravedlňujúco usmial, ale Bella sa naňho pozrela vražedným pohľadom.

„Ty sa nemôžeš hýbať a premýšľaš nad takými vecami?“ opýtala sa ho pohoršene.

„Bella, ja som chlap, upír, čo myslíš, že si budem naozaj čítať?“ spýtal sa jej pobavene. Bella sa musela tiež zasmiať. Túžila po ňom taktiež, ale teraz mali väčšie problémy než toto.

„Predtým si mi rád čítal,“ poznamenala s nadvihnutým obočím.

„Áno, ale to bolo po milovaní.“ Zoširoka sa usmial. Na jeho stav bol až príliš veselý, ale veď ide o Edwarda, to už hovorí o všetkom.

„Vydrž to ešte tak dva týždne,“ podpichla ho a postavila sa k skrini s vecami. Edward zavrčal a zaprel sa rukami o posteľ. Dal do toho všetku silu a posadil sa. Samoľúbo sa usmial a čakal, až sa naňho pozrie Bella. No vtom zo seba zhodila osušku, Edward vypleštil oči a musel si prehrabnúť nervózne vlasy. Už takmer na rukách cítil jej hodvábnu pokožku, sledoval jej krásne pozadie a musel stisnúť prsty do pästí, vyskočili mu hánky a zadržal hlboké zvieracie zavrčanie.

„Bella, ešte pomalšie by to nešlo?“ povzdychol si. Bella sa k nemu zmätene otočila, ale to už ho úplne dorazilo. Zviezol sa naspäť do vankúšov a zakryl sa prikrývkou až nad hlavu. Bella sa zachichotala, rýchlo obliekla a podišla k nemu. Posadila sa mu na brucho a chcela ho odokryť, ale nedovolil jej to.

„Edward, už som oblečená, neschovávaj sa,“ povedala mu pobavene. Edward opatrne vykúkol spod prikrývky a pozrel sa na ňu. Keď uvidel, že je oblečená, odkryl sa celý. Natiahol ruky k jej tvári a nežne ju pohladil po tvári. Bella slastne privrela viečka a mimovoľne sa sklonila k nemu, presne ako Edward plánoval. Prisala sa na jeho netrpezlivé pery, rukami ju pevne chytil okolo pásu a pritiahol si ju k sebe na telo. Bella hlasno zavzdychala a dravo ho pobozkala. Edward jej pomaly vyhrnul tričko a nenápadne jej ho ťahal hore.

„Miluj sa so mnou,“ zašepkal jej vzrušene medzi bozkami. Bella sa akoby spamätala a rýchlo sa od neho odtiahla. Ale ostala na ňom sedieť.

„Nie, nemáš ešte toľko sily,“ namietala vzrušeným hlasom.

„Na milovanie s tebou mám vždy dosť sily,“ povedal jej laškovne a dlane jej položil na stehná.

„Až keď budeš môcť chodiť, dovtedy nie.“ Edward sa nad touto podmienkou zachmúril, ale Bella sa netvárila, že by ju mohol nejako presvedčiť.

„Fajn,“ povzdychol si. Bella sa zasmiala nad jeho výrazom, ľahla si vedľa neho a pritúlila sa k jeho božskému telu. Edward ju jemnučko hladil po vlasoch, mala chuť priasť ako mačka, no radšej si len spokojne vzdychla.

„Ako si myslíš, že sa Peter dozvedel o tvojom stave?“ spýtala sa ho po chvíli Bella, toto ju priveľmi trápilo.

„Neviem, Belli. Ale mám zlý pocit, že Jeremy a Peter sa poznajú. Počul som veľmi dobre ten tvoj rozhovor s Peterom, je do teba zaľúbený. A ak sa upír zaľúbi, je to navždy. Podľa mňa je tebou úplne pobláznený. Môže mať niečo spoločné s tým Jeremyho únosom. Peter má teraz ďalší dôvod ma nenávidieť. Vždy to, čo chcel, som mal ja. Najskôr to bol trón a teraz ty. Musím sa čo najskôr uzdraviť a zabiť ho.“ Tváril sa pri tom tak vážne, až vyzeral nebezpečne.

„Nešlo by to riešiť inak?“ spýtala sa ho opatrne. Nechcela, aby niekoho zabíjal.

„Bella, ak ťa naozaj tak veľmi chce, môže byť nebezpečný,“ odvetil jej vážnym hlasom. Bella vedela, že má pravdu, ale...

„Niekto ide,“ vyhŕkol zrazu Edward. „Sú dvaja.“

Bella sa napla a zachvela. „Kto to môže byť?“ šepla, no už to tušila, určite Peter ešte s niekým. Edward Bellu ešte pevnejšie objal, keď sa ozvalo odomykanie dverí. Bella sa zmätene pozrela na Edwarda. Ten jej priložil prst na pery, aby nič nehovorila.

„Bella, si doma?“ ozval sa hlas jej matky.

„Áno,“ odpovedala jej mimovoľne. Síce sa upokojila, že to nie je Peter, ale teraz sa vystrašene pozerala na Edwarda.

„Bude to v poriadku,“ uistil ju a pobozkal na nehybné pery. No vtom sa otvorili dvere.

„Bella?“ Esme preskočil hlas, keď ich uvidela.

„Ahoj, mami,“ odpovedala jej s ľahkosťou, ale snažila sa to len hrať.

„Dobrý deň, madam,“ povedal jej Edward. A vtom za Esme vykukol Carlisle, jemne ju držal za pás a dal jej bozk do vlasov na upokojenie. Belle sa v tej chvíli rozjasnila tvár, vyskočila z postele a pevne objala svoju matku. Keď sa od nej odtiahla, pozrela sa na Carlislea, ten sa na ňu usmial na náznak súhlasu.

„Trvalo ti to,“ poznamenala Bella svojej matke.

„Ja viem, ale to bolo predtým.“ Bola neskutočne rada, že sa Esme konečne usmieva a je šťastná, cítila to s ňou.

„Mami, a tiež by som ti rada povedala, že sme sa dali s Edwardom dokopy. Neskutočne ho milujem a on mňa tiež. Nevyvracaj to, je to pravda. Pred pár dňami ho napadol jeden upír, ktorý ho so svojou schopnosťou obral o silu. Starám sa oňho, ale bola by som rada, ak by si brala na vedomie, že tu bude Edward často,“ oznámila jej rýchlo Bella. Potom prišla naspäť k Edwardovi a posadila sa k nemu. Ten sa na ňu blažene usmieval, jej slová ho nesmierne potešili. Nečakal, že jej to povie s takou ľahkosťou.

„Tak fajn,“ povzdychla si Esme.

Bella takmer vypleštila oči. „Naozaj? Nevadí ti to?“ musela sa jej to spýtať.

„Áno, Bella. Keď sa milujete, nedokážem tomu zabrániť. Veľmi ti to prajem a chápem ťa. Takže, Edward, vitaj v našej rodine.“ Esme sa milo usmiala na Edwarda.

„Ďakujem vám, Esme,“ odvetil jej galantne.

„Och, a môžeš mi hovoriť Esme.“ Bella sa šťastne usmiala na Edwarda a preplietla si s ním prsty. Edward sa už s Carlisleom poznal, tak sa nemuseli zoznamovať. Keď Esme s Carlisleom o chvíľu odišli z izby, aby sa mohla jej matka vybaliť, Bella sa radostne usmiala na Edwarda a vrhla sa mu do náručia.

„Tak vidíš, ani to nebolelo,“ poznamenal Edward so smiechom.

„Neuťahuj si zo mňa,“ zavrčala Bella a objala ho okolo krku. Pritisla sa na jeho telo a perami ho pobozkala do priehlbinky na krku.

„Zajtra sa pokúsim začať chodiť,“ povedal Edward, keď sa Bella hodnú chvíľu venovala perami jeho krku.

„Prečo tak skoro? Nezabúdaj, že sa nesmieš tak rýchlo ponáhľať,“ upozornila ho znova.

„Bella, keď ma mieniš neustále tak vzrušovať, začnem sa učiť chodiť asi hneď, lebo ma prinajmenšom zabiješ,“ dodal Edward sarkasticky.

„Ti si teda trdlo, len pekne odpočívaj.“

 

25. kapitola - 27. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 26. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
33. kikuska
23.07.2011 [16:05]

Mám obrovskú radosť, že Esme tak ľahučko prijala Edwardov a Bellin vzťah. Emoticon Emoticon Emoticon Tiež mám radosť, že sa Carlisle a Esme dali dohromady. Nech im to vydrží. Emoticon Emoticon Prajem si, aby sa Edward čo najskôr uzdravil, inak sa asi chudák zblázni. Emoticon Emoticon No, mám obavy z Petra a Jeremmyho. Emoticon Mám pocit, že spôsobia ešte veľa problémov. Emoticon Super kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Desdemona
22.07.2011 [14:25]

Kdy bude další kapča??? ina je to moc hezský ... líbi se mi to :P :P :P Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Scherry
20.07.2011 [19:00]

Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2011 [11:58]

WhiteTieOpět úžasné. Doufám, že se brzo dočkáme pokračování. Emoticon

16.07.2011 [18:01]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Afrodita_Alice_Cullen
16.07.2011 [1:20]

Ty jo chudák Edward už aby chodil jinak se utrápí Emoticon Emoticon Emoticon Těšim a zárověn se bojim dalších dílů.Pořád očekávám,že od někud vyskočí Peter a unese Bellu.Boji se o oba i o Bellu i o Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Shelly
15.07.2011 [20:40]

Supéééér :) a nech edward zabije petra Emoticon Emoticon Emoticon aspon by sa uz nepletol medzi nich Emoticon Rýchle nový kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Nikitkolka
15.07.2011 [20:18]

Prostě další nádherá kapitolka! Emoticon
To mi nikdo nevyvrátí! Emoticon Emoticon
A myslím, že ostatní budou souhlasit, když napíšu... Emoticon
Že píšeš naprosto dokonale a už se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2011 [19:26]

BellaSwanCullen8chudák Edward Emoticon Emoticon Emoticon úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2011 [18:44]

SemiskaEsmé se s Carlislem dali konečně dohromady. Emoticon Edward už se tky uzdravuje a snad se jim podaří dopadout Petera i Jeremyho. Emoticon Moc pěkný. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!