Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 18. kapitola

fajne držky


Neskrotný milenec - 18. kapitolaV tejto kapitolke sa dozviete viac o Peterovi.

 

18. kapitola


„Aha, no nevadí. Ja som Peter,“ predstavil sa jej a jemne ju pobozkal na vrch dlane. Bella sa zachvela pod tým dotykom.


„Bella,“ odvetila mu jednoducho. Peter sa zoširoka usmial.

„Krásne meno, také vznešené.“ Mal veľmi príťažlivý hlas a hlavne zvodný. S Bellou to robilo divy.

„Vďaka.“ Nevedela, čo mu má povedať, úplne ju vyviedol z miery, bol tak neuveriteľne očarujúci. No nemal na Edwarda, alebo áno? To ani sama nevedela.

„Môžem ťa požiadať o tanec?“ spýtal sa jej po chvílke.

„Dobre.“ Peter ju jemne chytil pod pažou a šiel s ňou medzi tancujúce páry. Tam ju chytil do svojho náručia a ladne s ňou tancoval. Bol od nej oveľa vyšši, už cez jeho košeľu videla vypracované svaly, ktoré mu zdobili hruď.

„Smiem sa spýtať, s kým si prišla?“ opýtal sa jej s iskierkami v očiach.

Bella nevedela, či mu to má prezradiť, ale aj tak by sa to dozvedel. „S Edwardom Volturim.“

Peter sa zasmial, aký čarovný mal smiech. „Že som to nečakal, to len Edward tu môže byť s tou najkrásnejšou upírkou, ktorú som kedy videl.“ Tými slovami ju dostával do rozpakov.

„Poznáš Edwarda?“ spýtala sa ho zvedavo.

„Áno, boli sme najlepší priatelia, keď ešte nevládol Volterre. Kvôli určitým nezhodám sa z nás stali nepriatelia,“ objasnil jej hrubým hlasom.

„Kvôli akým nezhodám?“ opýtala sa ho priamo.

„Nebuď zvedavé, dievča. Mladé dámy sa o takého veci nezaujímajú, princezná.“ Bella sa zasmiala nad jeho vetou ako z pätnásteho storočia. Ale z jeho úst to znelo úžasne. Stále sa naňho nemohla vynadívať. A to nebola jediná. Takmer všetky upírky naňho s úžasom hľadeli a kochali sa pohľadom naňho.

„Vieš, nemala by som sa s tebou príliš rozprávať, nič o tebe neviem,“ povedala mu a laškovne sa usmiala. Cítila sa pri ňom tak sama sebou. Bolo až neuveriteľné, ako jej narástlo sebavedomie. Určite za to mohol Edward.

„Och, prepáčte mi to, lady Swanová,“ ospravedlnil sa galantne.

„Ako vieš, že sa volám priezviskom Swanová?“ spýtala sa ho prekvapene.

„Prvýkrát som ťa uvidel pred pár týždňami, keď tu bola oslava výročia vlády Volturiovcov. Vtedy si mi hneď padla do oka a ja som nemohol na teba zabudnúť,“ priznal sa jej. „A k tvojej otázke, pochádzam zo Švédska, kde žijem s pár upírmi. Narodil som sa v dvanástom storočí.“

„Tak to si pekne starý upír,“ poznamenala Bella so smiechom. Neunikol jej ten jeho zbožný pohľad, ako naňho pozerala. Bol očarený jej smiechom.

„So svojím vekom som spokojný,“ odvetil jej pobavene. „Pokojne sa pýtaj ďalej.“

 

Edward išiel za svojimi bratmi, ktorí sa už naňho zoširoka usmievali. „Vitaj, braček.“

„Tak, spusti.“

Edward sa naňho zaškeril a sadol si k nim na trón. Obaja čakali, čo z neho vylezie, ale Edward v tej chvíli zamrzol, keď sa rozhliadol po sále a zbadal Bellu s ním.

„Kto ho pozval?“ spýtal sa svojich bratov nahnevane.

„Koho?“ spýtal sa ho Emmett zmätene.

Edward nemohol uveriť vlastným očiam. Ako sa tu môže vôbec ukazovať? To on chcel z trónu zosadiť už jeho otca a pred storočím aj troch bratov.

„Petera,“ zavrčal jeho meno. Emmett s Demetrim sa pozreli na koniec miestnosti a uvideli ho tam, ako sa rozpráva s Bellou.

„Ani som si ho nevšimol, ale určite prišiel v dobrom. Nemyslím si, že by chcel teraz napadnúť Volterru a myslím, že tu je sám,“ odvetil Demetri pokojným hlasom. Vedel veľmi dobre, ako Edward nenávidí Petera.

Edward zatínal zuby, keď uvidel, že spolu tancujú. Bella sa naňho celú dobu usmievala a Peter na nej visel pohľadom. Už len v jeho očiach videl, že sa mu Bella zapáčila. Započúval sa do ich rozhovoru, no nedozvedel sa nič extra. Bella sa ho pýtala a on jej s radosťou odpovedal. Vyzerala pri ňom ako vymenená. Toto Edwarda ešte viac naštvalo. Prudko sa postavil a ráznym krokom išiel k nim.

 

Bella sa o Peterovi dozvedela dosť vecí, úžasne vedel rozprávať príbehy z jeho dlhej existencie. Mali toho tak veľa spoločného.

„Myslím, že budem mať problém, tvoj žiarlivý doprovod na mňa zúri,“ poznamenal Peter s úškrnom. Bella sa zmätene rozhliadla a uvidela Edwarda, ako k nim kráča s rozzúreným výrazom. Bol ako šelma a neuveriteľne ju tým priťahoval.

„Čo tu robíš?“ zavrčal na Petera a Bellu od neho odtiahol. Majetnícky si ju k sebe pritisol a vrčal na Petera.

„Prišiel som len na skok, veľmi sa to tu nezmenilo.“ Peter celú dobu hľadel na Bellu, vyzliekal ju svojim pohľadom.

„Žeby si znova zatúžil po tróne? Vypadni, Peter,“ zasyčal naňho. Peter sa len pobavene usmial a urobil krok k Belle.

„Ešte sa uvidíme, Bella,“ povedal jej a na dlaň jej pritisol svoje pery. Bella sledovala jeho pôvabnú chôdzu, ako odchádza, bol strašne príťažlivý. Edward naliehavo objal Bellu a ťahal ju z miestnosti do svojej izby. Tam ju bezoslova posadil na svoju posteľ a postavil sa k nej.

„Si v poriadku?“ spýtal sa jej nežne, no stále bol trochu nahnevaný.

„Samozrejme, prečo by som nemala byť?“ Bella bola zmätená, videla v jeho očiach, že musí Petera strašne nenávidieť. Ale potešilo ju, keď jej povedal, že sa ešte uvidia. Ten muž ju priťahoval ako magnet. Presne ako Edward.

„Ale nič,“ povzdychol si Edward a posadil sa vedľa nej. Bella ho chcela upokojiť, tak si naňho sadla a nohy si obmotala okolo jeho pásu. Edward sa jej pozrel do tváre a nežne ju pohladil po líci.

„Vyzliekal ťa pohľadom, mal by som mu za to odtrhnúť hlavu,“ poznamenal zamračene, čo Bellu rozosmialo. Pritiahla si ho na prsia. Vyzeral tak zničene.

„Odkiaľ sa poznáte?“ spýtala sa ho po chvíli.

„Nepovedal ti to?“ začudoval sa. „Boli sme najlepší priatelia ešte, keď som nebol na tróne, ale vládol môj otec. No jedného dňa odišiel a vrátil sa po roku s celou gardou novorodených upírov. Chceli získať vládu, ale nemali proti nám šancu. Vtedy mi do tváre povedal, že sa so mnou priatelil, aby sa čo najviac dozvedel o Volterre. Druhýkrát nás napadol, keď sme už vládli s bratmi. Stali sa z nás najväčší nepriatelia. Ani si nevieš predstaviť, ako som sa cítil, keď som ťa videl s ním tancovať, hoci to bolo len pár minút.“

„Mne sa zdal veľmi milý a galantný,“ povedala Bella uznanlivým tónom.

No to už ležala v prostriedku postele a Edward z nej sťahoval krátke šaty. Vrhol sa na jej bujné poprsie a začal ho dráždiť jazykom. Bella sa pod ním vzpínala a vrčala, teraz nechcela žiadnu predohru. Chcela ho hneď.

„Edward, zober si ma hneď,“ šepla vzrušene a stisla zuby, aby ju nebolo počuť až do sály. Edward sa na ňu laškovne usmial a hneď si ju zobral. Toto bolo to najživočíšnejšie milovania, aké kedy zažili. Nebolo to možné, ale cítili sa unavene. No to nebolo všetko za ten večer. Edward jej splnil všetko, aby zabudla na Petera. Teda, aspoň si to myslel.

 

Peter vyšiel zo sály a v lese zavolal Henrymu.

„Je ešte krajšia než bola naposledy, musím ju mať len pre seba,“ odvetil rozhodne. Stále som trochu vyvedený z miery. Tá žena ho svojou krásou a slovami priam zabíjala. Musela byť neskutočne vášnivá a milujúca. Jej telo s ním robilo divy. Hneď mal tesno v nohaviciach a mozog mu prestal fungovať.

„Ja viem,“ povzdychol si Henry.

„Ja som sa do nej zaľúbil, Henry. Ona sa stane mojou manželkou. Musíme urýchliť náš plán. Keď príde z Volterry, budeš ju musieť nalákať na menší výlet, len vy dvaja. Tam ťa niekde počkám a unesieme ju. Viem, že by po dobrom nešla, tak to musíme urobiť. Bude ma síce nenávidieť, ale veď ona sa ma naučí milovať."

 

17. kapitola - 19. kapitola

 


Opäť ďakujem za komenty pri minulej kapitole. V ďalších sa znova objaví Peter a môžem vám prezradiť, že Bella mu nebude môcť odolať... :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 18. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
36. :D
16.08.2011 [19:17]

si naozaj super pises naozaj ale mam jednu malu pripomienk ta ani tak newadi velmi len si davaj na to pozor...no pozor na to kolko tam davas scen kde je sex nemala by si ich taam davat tak vela ale ja viem ze si tie postavy tak vytvorila ze su miloenci len nabuduce pozor....nemusis ma brat na vedomie to len tak lebo niekedy je o´to otravne ale inak super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. sisa
16.08.2011 [19:07]

hhehe je to super kolko ti tak trva kim napises jednu kapitolku ??? Emoticon Emoticon

11.07.2011 [18:16]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. vesper
08.07.2011 [20:45]

vespersúúúúúúúúúper!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úžasné! takovýto Eda se mi líbí ze všech nejvíc!
pěkně žárlivý a nejistý! A Bella ho utěšuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
to, jak majetnicky přiběhl k Belle, která tam stála s Peterem a jak zuřil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

No a pak - Edwardovo drsné dokazování, kdo patří do Belliny postele Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ach, skvělé!

No a Henry je jen náhradík, jo? Takový slizký dohazovač...

No ale musím říct, že Peter se mi líbil. Takový rošťák... ale přišel mi sexy. To je aspoň konkurence Edwardovi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a podle Edova chování je jasné, že Petera už nebere na lehkou váhu (jako Henryho)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. lelus
03.07.2011 [22:16]

tak to si neviem predstavit ako bude Edward žiarlit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon možno si konečne uvedomí že je pre neho viac ako milenka:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [16:11]

Petronka91no heeej to je hajzl ten Peter a Henry fuuuuj.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a ta Bella njn...uvidíme....moc se těším na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [16:03]

Petronka91no hej ten Peter je hajzl a Henry no fuuuuj...a ta Bella...no uvídíme...moc se těším na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Lexis
01.07.2011 [13:37]

no jen doufám, že se do něho Bella nezamiluje, dyť přeci miluje Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2011 [2:29]

VampE4BTak to jsem nečekala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Afrodita_Alice_Cullen
30.06.2011 [0:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!