Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 13. kapitola

BD


Neskrotný milenec - 13. kapitolaBozk, milenec, radosť Esme... o tomto je táto kapitolka.

13. kapitola


A vtom ju to napadlo. Preboha, veď ja ho milujem. Milujem toho egoistického volterrského vládcu - Edwarda Volturiho.

Bella skĺzla chrbtom o kachličky a posadila sa na zem. Tiekla na ňu voda a ona si držala v dlaniach tvár. Táto skutočnosť ju úplne odrovnala. Ako to bolo možné? Vždy túžila po láske, po osobe, ktorá ju bude milovať celú večnosť a ona sa nakoniec zaľúbi do muža, ktorý nebude po láske nikdy túžiť, len po jej tele. Ani si neuvedomovala, že tam sedí viac ako polhodinu, lebo si stále premietala posledné dni s Edwardom. Áno, bola to pravda, milovala ho. Tým si bola celkom istá.

„Bella, si v poriadku?" ozval sa Henryho hlas. Bože, veď ona naňho úplne zabudla. Rýchlo sa zdvihla zo zeme a zastavila vodu.

„Áno, už idem," povedala mu a obliekla si nočnú košeľu. Síce nespala, ale mala zvykom, že ostala v noci v posteli, buď si čítala, alebo niečo robila vo svojej izbe. Vyšla z kúpeľne a zbadala Henryho, ktorý pristál očami na jej tele. Ako každý upír bol okamžite užasnutý, ale Bella podišla k oknu a otvorila ho, aby sa mohla pozrieť na nočnú oblohu. Vždy to tak robila.

No vtom zbadala pod oknom nejakú šmuhu a zrazu uvidela Edwarda. Zmučene na ňu pozeral, vedel, že je tam s ňou Henry. Edward jej naznačil rukou, aby prišla za ním. Bella chcela hneď zakrútiť hlavou, ale nedokázala to. Opatrne sa otočila k Henrymu, ktorý k nej podišiel. Natiahol k nej ruky a chytil ju za pás. Cítila sa nepríjemne.

„Henry, musím ísť ešte za Rose, mojou priateľkou, ktorá býva neďaleko. Počkáš, prosím, chvíľočku?" spýtala sa ho vyhýbavo, ale do očí sa mu nepozrelo. Henry ju zrazu chytil za bradu, bol to násilný dotyk, vycítila to.

„Budem ťa čakať," povedal jej falošným tónom. Zrazu sa prilepil sa jej pery a začal ju bozkávať. Musela si priznať, že mu to išlo lepšie, než by čakala. Bozkával ju dravo a rukami pevne zvieral pás. Bella sa pristihla, že mu bozk opláca, ale spomenula si na Edwarda, ktorý ju čakal. Cítila sa, akoby ho podvádzala, ale bolo to presne opačne. To ona Henryho podvádzala, keď bola s Edwardom.

Henry jej pokynul rukou, že už môže ísť, ale cítila sa trošku omámene. Rýchlo zavrtela hlavou a vyletela von.


Edward stál na pláži a pozeral na mesiac na čiernej oblohe. Musel zatínať zuby a päste, keď vedel, že je s ňou Henry v izbe. Neskutočne ho vytočilo, keď ešte zistil, že sa Bella sprchuje a on je tam. Prechádzal ním pocit žiarlivosti, ktorému nerozumel, nikdy ho ešte nepocítil, len pri nej. Zrazu začul zvláštny zvuk, ktorý sa niesol z jej izby. Veľmi dobre vedel, o čo ide. Bozkávali sa. Tak veľmi sa musel držať, aby tam nevletel. Nechcel si ani len predstaviť, že ten hajzel sa dotýka jej jemnučkých pier, ktoré Edward tak veľmi miluje bozkávať a hrať sa s nimi.

Vtom zacítil za sebou jemný vánok. Prudko sa otočil a strhol ju pod seba. Bella pod ním nemo ležala a hľadela mu do čiernych očí.

„Čo potrebuješ?" spýtala sa ho omámene. Snažila sa pôsobiť nahnevane, ale vôbec jej to nevyšlo.

„Teba, Bella," šepol jej presvedčivo a otrel sa nosom o ten jej. „Nedokážem bez teba vydržať ani sekundu. Potrebujem ťa tak, až to je neznesiteľné."

Zmučene sa na ňu pozrel a dravo sa vrhol na jej pery. Ach, teraz to cítila. Toto bolo to, čo necítila pri Henrym, len Edward to dokázal. Bella mala na sebe len košieľku, ale Edward ju z nej galantne strhol. Bella sa ani neobťažovala myslieť na to, ako pôjde naspäť. Vnímala len Edwardove bozky a ruky, ktoré sa hrali s jej prsiami. Odtrhol sa od jej pier a naliehavo jej začal sať bradavku. Bolo to neskutočné, vzpínala sa pod ním, stonala, až kričala od toľkých pocitov.

Edward sa odtrhol od jej bradaviek. „Bella, mala by si sa trochu stíšiť," šepol jej a jazykom jej prešiel po brušku. Bella musela zatnúť zuby, aby nekričala od slasti. Doháňal ju do šialenstva, až to bolo nemožné.

„Edward, čo to robíme?" spýtala sa ho zmučene, keď sa mu pozrela do očí.

„To, čo obaja potrebujeme, Bella," šepol jej späť a jeho hlava už bola medzi jej stehnami. Jazykom prešiel po celej dĺžke jej ženstva.

„Bože." Stisla zuby a chytila ho za vlasy. Viečka sa jej chveli a telom jej prechádzala extáza vzrušenia, bolo to neuveriteľné. Poznal všetky erotogénne zóny jej tela, bol to dokonalý milenec.

„Henry ma bude zháňať," ozvala sa, no v tej chvíli do nej vnikol prstom a neuveriteľne rýchlo ju začal dráždiť. Bella kričala a vrčala ako o život. Vzpínala sa pod ním, stonala, ťahala ho za vlasy a prsty druhej ruky zarývala do piesku. Bolo to silnejšie a silnejšie, intenzita jeho dráždenia sa zväčšovala, až vykríkla a prudko sa prehla v panve. Hlava jej omámene padla do piesku a viečka sa jej samovoľne hýbali. V jej miestočku jej to priam horelo a Edward sa blažene usmieval nad jej reakciou.

„Bella, dovoľ mi byť aspoň tvojím milencom, nikto sa to nedozvie," navrhol jej vzrušene a prešiel jej palcom po bradavke, kde jej od vzrušenia brnelo. Bella sa naňho konečne pozrela. Kto by nesúhlasil nad tým návrhom? Čo mu mala povedať?

Postavila sa, Edward ležal na piesku a zmučene hľadel na jej nahé telo.

„Zajtra večer sa stretneme v tvojom domčeku," odvetila mu a zmizla.

Edward ešte chvíľu zmätene pozeral pred seba, až si to uvedomil. Ona sa s ním chce stretnúť? Takže súhlasila? Vyskočil na nohy a celý šťastný sa rozbehol do lesa na lov. Ale nohavice ho stále tlačili.

„Kamoš, upokoj sa. Až zajtra," povedal svojmu vztýčenému vzrušeniu so širokým úsmevom ako malé dieťatko, ktoré dostalo novú hračku.

Bella nakoniec musela naozaj skočiť k Rosalie, pretože nemala čo na seba. Henry sa nemohol dozvedieť, že bola s Edwardom. Nikdy.

Rosalie sa prekvapene pozrela na nahú Bellu. No len zakrútila hlavou a pustila ju do svojho domu, kde sa Bella rozbehla do jej izby a schmatla jej zo skrine košieľku podobnú tej jej.

„Ani sa nebudem pýtať, čo sa stalo. Prečo si tak dlho neprišla?" spýtala sa jej Rose rozladene.

„Prepáč, nemala som čas."

Rosalie nakrčila nos a ucítila tu vôňu. „Bella, povedz mi, že necítim to, čo si myslím."

Bella sa ospravedlňujúco usmiala. „Ak myslíš Edwarda, tak áno."

„Ja ťa prerazím, Bella. Pamätáš si vôbec, čo som ti o ňom hovorila?" Rose sa bála o svoju priateľku a chcela ju uchrániť pred tým upírom, ktorý láme srdce každej žene.

„Rose, neboj sa. Nič medzi nami nebolo a ani nebude," uistila ju, ale klamala jej. Klamala svojej najlepšej priateľke kvôli nemu.

„Aha, a na čo si potrebovala tú košieľku?" spýtala sa jej podozrievavo.

„Bola som na love a puma mi ju roztrhla. No už musím ísť. Počuj, príď zajtra aj s Robertom k nám, predstavím ti Henryho." A vyparila sa. Rose len pobavene pokrútila hlavou a vrátila sa za svojím priateľom, ktorý na ňu čakal v obývačke.

Bella bola o pár minút doma, ale zastavila ju Esme. Podišla k nej a pohladila ju po vlasoch.

„Dcérka, som neskutočne rada, že si sa dala dokopy s Henrym, je to skvelý muž a ja sa teším s tebou," povedala jej to s takou úprimnosťou, že sa Bella mala chuť rozplakať. Nedokázala sklamať svoju matku, už len kvôli tomu musí byť s Henrym... a mať tajného milenca.

 

12. kapitola - 14. kapitola


Opäť vám ďakujem za krásne komenty. Dúfam, že sa aj táto kapitola páčila. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 13. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
28.06.2011 [10:09]

forewertwilightmoc pekne a dokonale Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [21:50]

N1I1K1O1Lááááááááááááá ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tohle mi už NIKDY nedělej Emoticon
až teď jsem se dostala ke čtení této kapitoly, ale alespoň budu mít kratší čekání na další Emoticon
to bylo něco tak neuvěřitelného Emoticon Emoticon Emoticon
ať už jde ten Henri nějak do pr.... Emoticon
akorát ruší Edwarda Emoticon
doufám, že si Edward uvědomí, že má Bells rád, protože jinak za sebe neručím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
už se těším na příště Emoticon Bella v roli milenky ! Emoticon Emoticon
ááách !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. vesper
21.06.2011 [12:25]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Edward je ďábel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ach, já ho chci taky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon divím se, že Edu nepřešla chuť, když Bella vzpomenula Henryho... no, v situaci v jaké byl by ho asi chuť nepřešla nikdy...
má můj obdiv, jak se ovládá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - věčně se statečně napnutýma kalhotama... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
jéé a jak jej pak Bella pozvala, že si dají rande, no jsem zvědavá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Henryho odstřelit!!!! Nebo aspoň vystřelit na Měsíc!!!

30. Ariana
20.06.2011 [16:10]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. 2-bella-9
20.06.2011 [15:37]

krásaa!!! sa tešim na pokračko!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Domik
19.06.2011 [21:21]

Domiknéééé...zrovna teď odjíždím na pět dní pryč. doufám, že až se vrátím bude tu spoustu nových dílů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.06.2011 [17:05]

BellaSwanCullen8krááása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. aneta1977
19.06.2011 [17:01]

pises naozaj velmi pekne

25. Lexis
19.06.2011 [16:48]

ať už toho Henryho konečně odkopne je to hajzl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Afrodita_Alice_Cullen
19.06.2011 [16:26]

skvělí prosím rychle další kapču chci vědět jak to bude vypadat večer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!