Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 12. kapitola

wallpaper


Neskrotný milenec - 12. kapitolaV tejto kapitole sa udeje menší zvrat, ktorý sa vám možno nebude páčiť. Ale môžem prezradiť jedno - nebude to na dlho. :)

 

12. kapitola


Nahnevaná Bella utekala naspäť domov. Nemohla uveriť tomu, že jej klamal do očí. Ako to mohol o Henrym povedať? Je síce pravda, že je niekedy trochu zvláštny, ale je to presne ten typ dokonalého manžela, ktorý ju dokáže milovať.

Áno, a vtedy ju to napadlo. Pôjde Henrymu povedať, že súhlasí s jeho návrhom. Je jej sympatický, tak prečo by s ním nemohla mať vzťah? Áno, pôjde mu to hneď teraz povedať. Okamžite sa rozbehla ešte rýchlejšie. Vbehla do domu, kde sedel Henry s jej matkou. Bola šťastná, keď videla, ako jej milovaná matka vychádza s Henrym. Esme Edwarda nenávidí, tak prečo jej neurobiť radosť?

Ako sa naňho pozerala, vedela, že nemôže byť ako Edward, ale možno ho k tomu naučí. Belle to tiež trochu trvalo. Edward jej ukázal všetky tie neuveriteľné pocity, ktoré mala, keď jej spôsoboval slasť a dráždil ju. Ach, znova to bolo tu. Znovu myslela na Edwarda.

„Bella, kde si bola?" spýtala sa jej Esme, keď ju uvidela.

„Musela som sa prejsť a prečistiť si hlavu." Trošku jej klamala, ale nemohla jej povedať, že bola s Edwardom. „Henry, môžeme sa porozprávať?"

Henry sa na ňu súhlasne usmial. Bella vyšla po schodoch, počula, že za ňou šiel. Sadla si na kreslo, ktoré mala pri krbe a pozrela sa na Henryho.

„Stalo sa niečo?" spýtal sa jej a podišiel k nej.

Bella sa usmiala. „Áno, rozhodla som sa, že prijmem tvoj návrh. Je málo takých mužov, aký si ty a už od prvej chvíle si sa mi zapáčil."


Edward ležal stále na posteli, prechádzala ním triaška hnevu, ktorú mal hlavne na seba. Ach, keby len počkal a nepovedal jej to hneď. Ale už bolo neskoro, už jej to povedal, čo bola pekná blbosť.

Teraz mu už vôbec neverila, zase nevedel, čo má robiť. Tá ženská ho raz zabije. Prečo musí byť taká tvrdohlavá? Prečo mu nemôže uveriť? Odpoveď bola vlastne úplne jednoduchá. S jeho povesťou by mu asi neuverila nikdy. Stále si síce hovorí, že sa zlepší, bude sa k nej správať ako gentleman, ale stále je ako obyčajný nadržanec. Ale nemohol si pomôcť, už len keď ju videl, túžil po nej. A každým dňom je to silnejšie.

„Musím ísť za ňou," povedal si rozhodne a už letel za ňou. Musí ju presvedčiť o tom, nemôže dovoliť, aby sa medzi nimi niečo stalo. Zraní ju tým, keď zistí, kto je. A Henrymu to je určite jedno, ide mu len o majetok. Zaumienil si jedno - nikdy jej nikto neublíži.

Keď utekal cez pláž, zacítil jej sladkú vôňu, ale očividne tu nebola sama. Cítil tu okrem nej vôňu Henryho. Priblížil sa bližšie. A zrazu ich uvidel, ako sedia na pláži. Henry ju držal za ruku a niečo si veselo štebotali. Bella sa nahlas smiala a Henry ju hypnotizoval pohľadom. Vyzeralo to až príliš intímne.

Edward rozzúrene išiel k nim. Nenechá ho, aby s ňou bol sám ani len na sekundu.

„V tomto krásnom počasí by sme si mohli ísť zaplávať," povedal, keď bol pri nich. Musel sa držať, aby nezačal vrčať na Henryho.

„Nikto ti nebráni, Edward. Chceli sme byť sami, takže pokojne choď," odvetila mu Bella znudene, ani sa nečudovala, že za nimi prišiel. Videla v ňom len klamára. Ani sa nesnažila premýšľať nad tým, čo jej povedal. Bolo jej to jedno, pretože jej klamal.

„Radšej ostanem s vami," povedal jej a laškovne sa na ňu usmial

„Nemyslím si, že tu niekto túži po tvojej spoločnosti, Edward. A okrem toho, kedy sa plánuješ vrátiť do Volterry?" spýtala sa ho.

„Ešte nie. Dosť sa mi tu zapáčilo, takže tu na nejakú chvíľu ostanem," odpovedal jej pokojne.

„Edward, určite to ešte nevieš, ale dali sme sa s Bellou dohromady," ozval sa Henry hrdým hlasom. Edward musel horko-ťažko skryť svoje prekvapenie a hlavne zúrivosť. Nasadil pokojnú masku, ale vrelo to v ňom.

„Nejako skoro," poznamenal Edward s úškrnom, no predstieraným.

„V našej dlhej existencii nikto nemôže vedieť, kedy nájde tú pravú," povedal mu Henry a usmial sa na Bellu. Edwarda skoro naplo z toho jeho úsmevu.

„To teda nevie..." súhlasil s ním Edward. Bella zúrivo sledovala ich rozhovor. Nemohla si nevšimnúť tú iróniu v Edwardových slovách.

„Edward, aj ty by si si už mal konečne nájsť tu pravú," povedala mu Bella laškovne a s poriadnou dávkou irónie. Ale Edward sa na ňu sladko usmial, až by jej srdce poskočilo. Musela sa upokojiť, keďže tam bol s nimi aj Henry.

„Máš pravdu, Bella. Začnem s hľadaním," odvetil jej posmešne a mrkol na ňu.

„Bella, myslím, že už by sme mali ísť," povedal jej rýchlo Henry, keď si všimol to ich podpichovanie.

„Veľmi dobrý nápad, choď popredu. Potrebujem si ešte niečo vybaviť s Edwardom, bude to chvíľočka," uistila ho, keď uvidela jeho jasný nesúhlas. Henry nakoniec išiel a Bella sa otočila na Edwarda, ktorý stál pár centimetrov od nej.

„Ty si naozaj s ním?" spýtal sa jej posmešne.

„Áno, som. Nejaký problém?" Ruky si dala vbok a Edward pohľadom vkĺzol do jej výstrihu.

Áno, veľký problém, pomyslel si. „Nie, samozrejme, že nie. Aký je v posteli?" spýtal sa jej a očami prenikal do tých jej. Ten jeho pohľad bol neskutočný. Bella len nadvihla obočie a nepovedala radšej nič. Čo od nej, preboha, čakal? Že sa spolu vyspia hodinu po tom, čo sa dali dokopy?

„Vy ste spolu ešte nespali?" spýtal sa jej neveriacky. Provokatívne k nej podišiel ešte bližšie, až cítila jeho svalnatú hruď na sebe.

„Nie, Edward. Nie je ti do toho nič," odvrkla mu a otočila sa, no Edward ju chytil za ruku a otočil ju naspäť k sebe.

„Vieš, Bella, ak si si nevšimla, Henry je ten typ muža, ktorý sa s tebou vyspí tak po svadbe. A vieš veľmi dobre ako ja, že ty potrebuješ niekoho, kto ťa rozpáli, kto ti ukáže niečo krásne v tejto existencii. Viem, že sa v tebe skrýva neuveriteľne vášnivá žena, ktorá túži po spoznávaní mužského tela či svojho," šepkal jej a priblížil sa k jej perám. Znova z nej bola len hadrová bábika, nechala ho, aby si robil čokoľvek s jej telom.

„Nerob to," šepla mu zmučene, keď sa približoval k jej perám.

„Nedokážem to, musím ťa mať, Bella," šepol jej späť a prisal sa na jej krvavočervené pery. Bella mu hlasno zastonala do úst. Mala sa od neho odtiahnuť, ale nedokázala to. Zaborila si prsty do jeho bronzových vlasov a pritiahla si ho ešte bližšie. Cítila sa ako omámená. Ovládal ju svojimi dotykmi a bozkami. Bolo to neuveriteľné.

Keď sa odrhol od jej pier, zadívala sa do jeho vzrušených, čiernych očí. Zachvela sa pod tým pohľadom.

„Nebuď s ním, Bella," šepol zničene a zaboril si tvár do jej vlasov. Nadýchol sa tej sladkej vôňe a nechal sa ňou omámiť. Bolo to úžasné.

„Je veľmi milý, je to dokonalý muž," vydýchla vzrušene. Ani nevedela, čo hovorí, len jej lietali slovíčka z úst.

„To som tiež." Odtiahol sa a nazrel jej do tváre. Mala privreté viečka a ruky mala položené na jeho svalnatých prsiach.

„Musím ísť." Spomenula si zrazu na Henryho, toto mu nemohla robiť. Nedali sa dokopy ani len dve hodiny dozadu a už sa tu bozkáva s Edwardom.

„Príď zajtra večer ku mne do domu, budem ťa čakať." Uprel na ňu prosiaci pohľad. Poslednýkrát sa k nej nahol. Zubami sa otrel o jej spodnú peru a jemne do nej hrýzol. Belle sa takmer podlomili nohy. Pri ňom nemala vôbec pocit, že je upírka, ale len krehký človek. Rozbehla sa omámená za Henrym.

Nevedela, prečo sa s ňou chce Edward zajtra večer stretnúť. Vlastne jedna vec ju napadlo, predsa Edwardovi ide len o to. Z myšlienok ju zrazu vytrhli ruky, ktoré ju objali okolo pásu. Bol to Henry.

„Trvalo ti to nejako dlho," poznamenal.

„Prepáč," povedala jednoducho, nechceli sa jej vymýšľať žiadne výhovorky. Henry ju stále držal okolo pásu, no ona tam stále cítila iné objatie. Cítila tam jeho, stále mala na perách, na jazyku jeho chuť, dych. Keď sa pozrela na Henryho, neucítila nič, čo pri Edwardovi.

„Idem do sprchy," oznámila mu a rýchlo sa vykrútila z jeho objatia.

„Dobre, počkám ťa v tvojej izbe." Belle bolo zvláštne, že bude u nej v izbe, zatiaľ čo ona sa tam bude sprchovať, aj keď ju neuvidí. Bol vôbec dobrý nápad, povedať Henrymu, aby sa dali dokopy? Radšej skočila rýchlo do sprchy. Vyzliekla sa a neustále cítila jeho dotyk. Prešla si prstom po spodnej pere, stále tam cítila jeho pery, jeho jazyk, jeho zuby. Stále bol len on a on. Čo sa to deje?


A vtom ju to napadlo. Preboha, veď ja ho milujem. Milujem toho egoistického volterrského vládcu - Edwarda Volturiho.

11. kapitola - 13. kapitola

 


Veľmi vám ďakujem za komenty. Prepáčte, že som nepridala nič posledné dni, ale mala som problémy s notebookom. Dúfam, že sa vám táto kapitola trochu páčila. :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 12. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
36. vesper
21.06.2011 [12:30]

vesperta Bella je pako... proč Edovi nevěří?!?!?!
Henry je slizák hnusný, fuj.

a Eda jak žárlí a nechce je nechat samotné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a přitom si udržuje to své ego a sebevědomí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

díky bohu si Bella konečně přiznala, že miluje Edu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.06.2011 [20:07]

NissiBellkonečně!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. summer
17.06.2011 [18:40]

Emoticon velmi pekne Emoticon

16.06.2011 [14:49]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. winna
16.06.2011 [13:24]

ha, konečně jí to došlo.. a teď honem rychle poslat Henryho do pryč:D

31. Eve
16.06.2011 [12:49]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2011 [11:19]

forewertwilightjůůůů to bylo opravdu pěkné!!! jsem zvedava, jak se to mezi nimi vyviine, protoze je to velice napinave... no nic, snad můžu doufat v to, že další akptiollka bude již brzy. krásá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon P.S.: Nesnáším Henryho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Afrodita_Alice_Cullen
16.06.2011 [0:24]

Mooooc hezké už se těšim co se bude dít večer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2011 [23:32]

AnetaniiZajdali: Mě by naopak pobavilo, kdyby ho nachytala jak se jí přehrabuje ve spodním prádle. Emoticon Emoticon Emoticon Super kapča.

15.06.2011 [23:27]

Bella to s Henrym vzala dost rychle. Ještě, že Edward šel za ní a i když ho Bella nechtěla, tak jí dokázal, že ona po něm touží a sama si to uvědomila v té sprše. Jen doufám, že se nebude chtít na Bellu vrhnout Henry jak vyjde ze sprchy. Nevím proč, ale asi bych nesnesla chlapa s mastnou hlavou v mém pokoji. A ještě jak ho vždy popisuje Edward jak je slizkej, tak si už tuplem nedokážu představit takového chlapa v mém pokoji nechat samotného. Brrrrrrrrr.
Bylo by zábavné, kdyby tam Bella přišla a Henry se jí přehraboval ve šperkovnici a on si jí nevšiml a Bella by začala uvažovat nad Edwardovími slovy o tom, že Henrymu jde jen o majetek.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!