Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 11. kapitola

2. dvojstránka


Neskrotný milenec - 11. kapitolaTelefonát, prechádzka Henryho s Bellou, nahnevaná Bella...

11. kapitola

 

 

Z myšlienok ho zrazu vytrhol nejaký hlas, bolo to len neďaleko. Edward sa rozbehol späť, aby počul ten rozhovor. A vtom zbadal Henryho na pláži, ako s niekým telefonuje. Započúval sa do toho rozhovoru, až zamrzol.

Ja som to vedel,“ zavrčal sám pre seba.

 

„Neboj sa, tie dva týždne to musíš vydržať. Síce je tu ten magor z Volterry, ale Bella nevyzerá príliš nadšená z jeho prítomnosti. Pozri tá naivka, jej matka, mi to celé zožrala. Za dva týždne ju požiadam o ruku, a potom bude náš majetok spoločný. Vieš veľmi dobre, že obe majú nevyčísliteľný majetok a pozemky. Stojí to za to,“ hovoril do telefónu nadšene.

Edward zatínal päste a musel zatínať aj zuby, aby nezavrčal a neskočil po tom hajzlovi. Už od začiatku mu niečo na ňom nesedelo, hrá svoju rolu dokonalo, ale má smolu, už je odhalený. Ale na druhej strane mu to je na nič, Bella s Esme mu veria. Esme je z neho unesená a Bella tiež. Nebude mu veriť, ak by jej to povedal. Určite by mu povedala, že jej klame, aby ju dostal. Ach, prečo musela byť Bella tak tvrdohlavá?

„Musíš zrýchliť, Henry, tlačiť na pílu,“ ozval sa ženský hlas z telefónu.

„Ja viem, Anabeth. Už musím končiť, milujem ťa,“ povedal rýchlo do telefónu, ešte sa poobzeral, či ho niekto nevidí a išiel späť. Edward nahnevane tresol do skaly a nahlas zavrčal.

Nemohol som to nechať tak. Rozbehol sa za Bellou, nenechá toho hajzla, aby ublížil Belle. Nesmie mu to dovoliť. Ani sa neobťažoval s klopaním a vletel k nim do domu. Ale zastavil sa hneď vo dverách. Bella s Henrym už sedeli na sedačke a smiali sa. Henry ju držal jemne za ruku a rozprávali sa.

„Stalo sa niečo, Edward?“ spýtala sa ho Bella prekvapene, keď ho zbadala.

„Nie, prepáčte, nechcel som rušiť,“ odvetil jej bolestným hlasom. Ešte venoval Henrymu jeden vražedný pohľad a vyletel z domu. Telom mu prešla ešte väčšia triaška hnevu. Bella vyzerala tak šťastne, keď s ním bola, a to o ňom nevie vôbec nič. Edward sa cítil ako stratený, nevedel, čo robiť. To sa mu stalo snáď prvýkrát. Chcel toho podvodníka odhaliť, ale nesmel ublížiť Belle.

 

Bella sedela s Henrym na sedačke a zabávali sa, zdal sa jej úplne iný, než sa jej sprvu zdalo.

„V akom vzťahu si vlastne s Edwardom?“ spýtal sa jej zrazu. Bella od neho odvrátila pohľad a zahľadela sa do okna. Musela si priznať, že by s ním chcela byť v nejakom vzťahu, ale ako sa to dalo nazvať teraz? Občasný milenec? Nie, to bolo zvláštne.

„Nie sme v nijakom bližšom vzťahu, sme len... vzdialenejší priatelia,“ odpovedala mu neisto. Blbšiu odpoveď si nemohla vymyslieť.

„Tak to je fajn,“ poznamenal s úsmevom. „Nechceš sa ísť prejsť?“

„Môžeme,“ súhlasila s ním a postavila sa. Henry jej jemne položil ruku na lopatky a išli pomaly von. Bella sa cítila trochu nesvoja, keď ju držal, ale nebránila sa. No bola by radšej, ak by sa ju takto dotýkal niekto úplne iný. Rýchlo zastavila svoje myšlienky a sústredila sa na toho gentlemana vedľa nej. Bola totálne zmätená zo svojich pocitov.

„Je tu veľmi krásne,“ poznamenal Henry, keď sa ocitli na pláži.

„Áno, milujem to tu, ale často tu je nuda. Môže len vďačiť tomu, že som upírka a môžem sa odtiaľto kedykoľvek vypariť.“ Obaja sa zasmiali.

„Možno by si si mala nájsť nejakého priateľa, potom by si sa už nikdy nenudila,“ odvetil jej s úsmevom.

„Možno áno. Ale v tejto dobe len málokde nájdem nejakého upíra, ktorý by prejavil záujem.“ S povzdychom sa pozrela na more, ale z rozmýšľania ju vytrhla Henryho ruka, ktorá ju pohladila po vlasoch. Vôbec necítila to, čo cítila pri Edwardovi. Milovala, keď ju on hladil po vlasoch. Pri Henrym necítila vôbec nič.

„Ja by som o teba mal záujem, Bella,“ povedal jej zrazu. Bella sa trochu zasekla v pohybe, ale rýchlo sa spamätala. Musela sa nejako z tejto trapnej situácie vykrútiť.

„Myslím, že už by som mala ísť,“ povedala mu rýchlo a ospravedlňujúco sa usmiala.

„Bella, premysli si môj návrh,“ odvetil jej.

„Návrh?“ spýtala sa ho prekvapene.

„Áno. Bella, veľmi sa mi páčiš, priťahuješ ma,“ povedal jej a urobil k nej jeden krok. Bella sa zamračila.

„Henry, poznáme sa takmer len dva dni. Ale už by som mala naozaj ísť.“ Rýchlo sa rozbehla, ale na druhú stranu od ich domu.

 

Edward ležal polonahý na posteli a zamračene sledoval stenu. Pokúšal sa vymyslieť nejaký plán, ale jeho myšlienky stále behali len okolo Belly. Nedokázal myslieť na nič iné, len na ňu. Stále mal pred očami jej pery, ktoré sa jemnučko dotýkali jeho mužstva. Ach, akú mu spôsobila svojim dráždením neskutočnú slasť. Nikdy ho tak dokonalo neuspokojila ešte žiadna žena, nemohol uveriť, že bola v tomto neskúsená.

Predstavoval si, akoby obaja spolu žili v jednom dome. Boli by spolu každú sekundu a najviac času by strávili v posteli uspokojovaním vlastných tiel. Takmer ho zahrialo pri tejto predstave. Mali by celú večnosť, aby sa mohli venovať tejto činnosti. Využívali by všetky praktiky, ktoré sú možné.

Ale ešte pred tým, aby sa mu všetky tie nádherné predstavy splnili, bude musieť o ňu zabojovať. Možno by jej mal ukázať ešte väčšiu slasť, ale kedy, keď sa okolo nej stále motá Henry.

Vtom sa ozvalo klopanie na dvere. Stiahol obočie, kto by to mohol byť?

„Ďalej!“ zakričal, no neobťažoval sa ani postaviť. Na jeho obrovské prekvapenie do izby vošla Bella.

„Neverím vlastným očiam,“ povedal uštipačne a teatrálne si pretrel oči, či dobre vidí.

„Môžem sa k tebe pridať?“ spýtala sa ho znudene a bez slova si vedľa neho ľahla na obrovskú posteľ. Edward sa musel laškovne usmiať.

„Prosím, žiadne vedľajšie úmysly,“ upozornila ho ihneď, keď si nebezpečne prezeral jej krásne telo.

„Žiadne nemám. Ale ver mi, že jeden pohľad na tvoje odhalené prsia so mnou robí divy,“ šepol jej laškovne a ľahol si nabok, aby na ňu lepšie videl. Podoprel si ruku a stále jej hľadel do výstrihu.

„Edward, môžeš, prosím, prestať hladieť do môjho výstrihu?“ spýtala sa ho a pohľadom ho vraždila. Edwardovi sa to zdalo strašne roztomilé. Tak sa posunul pohľadom nižšie. Bella sa takmer začervenala.

„Edward, ani tam.“ Natiahla ruku a dala mu facku. Edward sa zachichotal.

„Prečo si prišla, Bella, keď nechceš moje telo?“ spýtal sa jej zmätene, vlastne aj bol zmätený.

„Ja ani neviem. Túlala som sa po okolí, tak som prišla za tebou. Bola som totižto s Henrym chvíľu vonku a dosť ma prekvapil.“ Mračila sa nad tou spomienkou.

„Poznáš môj názor o tom hajzlíkovi. Bella, prosím, počúvaj ma. Ten chlap nie je taký, ako si myslíš. Počul som jeho rozhovor s nejakou ženou. Bella, ide mu len o vaše peniaze a majetok,“ povedal jej vážnym hlasom, ale Bella vybuchla od rozhorčenia.

„Preboha, Edward! Čo proti nemu stále máš? Veď ti nič neurobil, je milý, príjemný, gentlman... A ty sa správaš ako úplný hlupák. A ešte k tomu mi klameš do očí! Len som potrebovala niekoho, komu by som sa vyrozprávala, ale vidím, že ty to nie si. Si len obyčajný klamár!“ kričala po ňom a ihneď utiekla.

Edward ostal prekvapene ležať na posteli. „Ty si dobrý debil, Edward,“ povedal si sám pre seba. Vedel, že to znamenalo jedno. Už mu absolútne neverí. Pokazil už úplne všetko.

 

10. kapitola - 12. kapitola

 


Ďakujem vám sa všetky komenty pri minule kapitole. :) Mne osobne sa zdá táto kapitolka dosť zvláštna, ale dúfam, že sa vám trošku páčila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 11. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
36. vesper
21.06.2011 [12:47]

vesperten hajzlík Henry je taková štěnice hnusná!!!

ale jsem moc ráda, že se v Edovi něco hnulo... Emoticon - myslím tím to, jak uvažoval o společné budoucnosti s Bellou. ale pak zas začal myslet jen na sex... nenapravitelný floutek... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a pak jak za ním Bella přišla a on ji očumoval - Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. an
15.06.2011 [5:30]

Kapitolky jsem slupla jako malinu a moc se mi zalíbily. Máš dobře vymyšlenou osnovu a děj příjemně plyne. Opravdu se mi líbí styl tvého psaní, jen jestli můžu poradit; některé detaily máš skvěle propracované a některé naopak na mě působí, jako bys tu nedůležitou omáčku už chtěla mít za sebou. Věřím, že chtěla, ale my čtenáři bychom to neměli z textu poznat, naopak by autor měl protahováním napínat. Ten poslední odstaveček hádky byl k uzoufání kraťonkej. Než jsem stihla zamrkat, už byla Bellča fuč. Mohla ta hádka být postupně rozbalovaná a Edward to na ni nemusel tak rychle vychrlit, ale postupně rozbalovat, zatímco by mu Bellča chvíli oponovala, než by se naštvala. Bylo to takové, že jsem si nestihla uvědomit, že se hádají, jak rychle jsi to shrnula do věty. Mohlo být zajímavé poslouchat, jak se ji snaží přesvědšit a Bell tvrdohlavě brání Henryho. Emoticon Stejně jako jsem trochu nepobrala proč Bella přišla za Edwardem. Heh, fakt neměla žádný důvod? Emoticon Ale to jsou jen detailky, aby sis jimi zbytečně děj nekazila a dala si práci i s tím nudným fuj. Ale jak říkám povídka super a skvělý námět. Jen tak dál, máš na to psát jako jedna z nejlepších na webu. Emoticon

34. SummerLili
14.06.2011 [13:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [22:27]

aLcA0bOrDeRsOch... Uch... Dokonalé!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Janda
13.06.2011 [18:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [16:25]

NissiBellAch ta Bella... A toho idiota dej okamžitě pryč!!! Já chci Eda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. monika
13.06.2011 [12:37]

suuper

13.06.2011 [10:58]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [23:23]

Petronka91ooou tak to si pěkně pokazil...ale co už sanžil se a to se cení Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ´hurá sem s dalším dílkem... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. ting
12.06.2011 [22:33]

ale neeeeeeeeee.......snad to edward ještě spraví...už se těším na další pokráčko

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!