Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 10. kapitola

jazz je ten nejslavnější člo.... upír na světě


Neskrotný milenec - 10. kapitolaTak, kto bude ten záhadný muž, ktorý prekvapil Bellu v sprche? Príjemné čítanie. :)

10. kapitola

 

 

Zhodila zo seba šaty, spodné prádlo a vybrala sa do sprchy. Pustila na seba vodu, keď zrazu niekto otvoril dvere od jej sprchového kúta.

Bella sa zľakla, no keď uvidela jeho nahé, svalnaté, dokonalé telo, zmohla sa len na vzdychnutie. Podišiel k nej, zatvoril dvere od sprchového kútu a natlačil sa na jej telo.

 

„Edward, čo tu robíš?“ spýtala sa ho po hodnej chvíli, zatiaľ čo si on zbožne prezeral jej nahé telo. Očami kĺzal po jej kľúčnej kosti k plným prsiam, kde sa týčili vzrušene bradavky. Cez ploché bruško až k miestu, ktoré by ho priviedlo do neba.

„Edward?“ spýtala sa ho karhavo a rukami si zakryla prsia, no bolo jej to veľmi príjemné.

„Pšt, Bella. Dovoľ mi to už konečne, ani si nevieš predstaviť, ako po tebe túžim,“ šepkal jej do ucha. Bella sa nezmohla absolútne na nič. Edward jej jemne chytil ruky, ktorými si držala prsia. Cítila sa ako mátoha, nechala ho, aby si s ňou robil, čo len chcel.

Edward jej zaplietol svoje dlhé prsty do vlasov a pohladil ju.

„Otoč sa,“ šepol jej nežne do ucha. Bella na nič nečakala, ani sa nepýtala a otočila sa mu chrbtom. Edward skĺzol pohľadom po jej nahom chrbte až k zadočku. Prstom ju jemnučko pohladil vzadu po krku a kĺzal nižšie. Bella musela privrieť viečka od toľkých pocitov naraz. Nohy mala od seba mierne rozkročené, čo nesmierne vzrušilo Edwarda. Už si predstavoval, ako vkĺza do jej tela, ale musel sa ešte upokojiť, mal v pláne jej ešte spôsobiť neskonalú slasť, až potom príde to hlavné.

Edward zobral do ruky sprchu, nasmeroval ju na jej bradavky. Bella prudko vydýchla. Bože, bol taký skúsený. Vedel veľmi dobre, čo dokáže uspokojiť ženu, bol to dokonalý milenec.

Takmer cítil hlad po jej tele. Jednou rukou stláčal jej prsia a druhou na ne nasmeroval sprchu. Skĺzol trochu nižšie na jej bruško, ktoré skusenými prstami jemne hladil. Bella si musela hrýzť peru, keď sa jeho ruka posúvala nižšie. Dostal sa medzi jej stehná a celou rukou zakryl jej ženstvo. Bella mala chuť vykríknuť od tej slasti, tak radšej zatínala zuby. Bolo to úžasné, nemala slov.

Keď jej začal prstom dráždiť ten maličký hrášok, musela už vykríknuť, nedalo sa to vydržať, ale to nebolo všetko. Edward zobral znova sprchu a začal ju ňou dráždiť. Bella sa okamžite postavila na špičky a vzpínala sa. Jeho ruka ju pevne držala na brušku.

„Bože,“ vyšlo jej pomedzi zuby, prudko dýchala. Telom jej prešlo snáď milión vĺn vzrušenia, slasti, bolo to neskutočné. K mučeniu jej tela ešte pridal svoje pery, ktorými bozkával zozadu jej krk a ramená. Hrýzol jej do pokožky a ochutnával ju svojim jazykom. Napriek tomu, že je Bella upírka, mala pocit, že jej vyskočí srdce, jej telo akoby horelo. V podbrušku jej lietalo milión motýlikov, ale vzrušenie sa každou chvíľu stupňovalo, až takmer vyskočila a nahlas zavrčala od mohutného orgazmu. Edward ju rýchlo otočil k sebe a priložil svoje pery k tým jej, aby ich znova niekto nevyrušil. Bella mu zastonala do úst, prvýkrát sa cítila unavene, tak sa musela oprieť o Edwardovu hruď.

„Dúfam, že ešte nie si unavená, toto je len začiatok,“ šepol jej do mokrých vlasov pobavene. Končekmi prstov zbehol po jej krásnych oblinách zadku a nežne ho stisol. Bella hlasno zavzdychala a pozrela sa Edwardovi do očí, ktoré už boli čierne túžbou.

„Edward, nemali by sme...“ šepla zmučene.

Edward sa pousmial. „Nie, Bella, nemali by sme, my totižto musíme. Vidím, ako po mne túžiš, tvoje telo ťa vždy zradí, miláčik, tak sa ním nechaj riadiť,“ šepol jej späť.

Zrazu jej chytil ruku a Bella zmätene pozerala, čo ide robiť. A vtom si všimla, ako sa jej ruka približuje k jeho vztýčenému údu. Bella prudko otvorila oči a vystrašene sa pozrela na Edwarda. Bola stará síce už takmer storočie a pol, ale nikdy takto intímne s mužom nebola.

„Neboj sa,“ šepol jej do tváre a Bellinu ruku položil na svoj úd. Bella bola prekvapená jeho tvrdosťou, ale aj jemnosťou. Edward pod jej dotykom zastonal a privrel oči od vzrušenia. Bella nevedela, čo má robiť, ale inštinktívne ňou začala hýbať, čím ho dokonale rozdráždila. Edward vyvrátil hlavu dozadu a z hrude sa mu ozvalo mohutné vrčanie. Ďalej a ďalej ho dráždila, až zrazu zavrčal ako lev a hlasno zastonal. Bella s úžasom sledovala jeho reakciu. Vyzeral nebezpečene a príliš vábne. Neuveriteľne ju priťahoval.

Bella sa mu nesmelo pozrela do tváre, blažene sa usmieval. „Bola si úžasná,“ šepol hrubým hlasom.

„Aj ty,“ šepla a dlaňou mu prešla po hrudi.

„Ja viem,“ povedal jej samoľúbo a pritiahol si ju za pás k sebe. Ich nahé telá boli na sebe nalepené každou časťou. Ani z jedného neopadlo vzrušenie, bolo ešte silnejšie. Bella sa chvela v jeho objatí, zatiaľ čo on ju hladil po nahom chrbte a bozkával ju na čelo.

„Už by som mala ísť,“ šepla Bella po hodnej chvíli ich maznania pod sprchou.

„Myslel som, že budeme ešte pokračovať,“ šepol jej laškovne do ucha.

„Edward, vieš veľmi dobre, že s tebou nebudem spať.“ Laškovne sa usmiala, odtiahla sa od jeho dokonalého tela a vyliezla zo sprchy. No Edwardove ruky ju chytili zozadu a ovinul si ich okolo jej pásu.

„Hlavne sa neobliekaj, Bella. Si krásna, keď si nahá,“ šepol jej do vlasov. Vtom si ju chytil do náručia a odniesol ju do jej izby. Tam ju položil na posteľ a ľahol si oproti nej. Chytil ju za stehno a ovinul si jej nohu okolo svojho pása. Obaja ležali na boku a pozerali si do očí.

„Ako sa cítiš?“ spýtal sa jej potichu a palcom ju pohladil po líci.

Bella sa usmiala. „Dokonale, akoby som bola v extázi,“ šepla mu pravdivo. Medzi stehnami jej to stále príjemne pulzovalo, užívala si tieto pocity plnými dúškami.

„Dokázal by som ti spôsobiť ešte väčšiu slasť, toto bolo ešte nič.“ Natiahol ruku a prešiel jej po siluete tela. Bella sa znovu zachvela a z úst jej vyšiel tichý ston. Edward si k nej ľahol ešte bližšie a nežne ju pobozkal. Toto nebol ten arogantný Edward, cítila to, toto bol dokonalý muž, milenec, ktorý vedel byť aj nežný, príjemný, úžasný...

Bella si začala uvedomovať, že pri ňom cíti zvláštne pocity, boli pre ňu úplne neznáme.

„Edward, mal by si naozaj ísť, nájde nás tu moja matka,“ povedala mu trochu tvrdšie, než chcela. Edward bol zmätený jej tónom hlasu, ale poslúchol ju. Postavil sa a obliekol si svoje veci. Ešte sa sklonil k tej nahej kráske a dal jej motýlí bozk na čelo.

„Bola si úžasná, Bella. Dúfam, že to nebolo poslednýkrát,“ šepol jej túžobne a vyparil sa oknom. Bella ostala nemo ležať na posteli. Začínala mať strach. Bála sa, že začne k tomu dokonalému mužovi, milencovi cítiť niečo viac. Ona sa doňho nemohla zaľúbiť, nikdy by jej nebol verný, nikdy by ju nebol schopný milovať.

No nemohla si pomôcť. Bolo neuveriteľné, že ten arogantný upír sa dokázal správať tak nežne. Doteraz cítila jeho jemnučké hladenie na svojom tele, bol taký krásny, úžasný, neskutočný, tak veľmi ju priťahoval, až by to malo byť zakázané.

 

Edward vyskočil z okna, musel sa upokojiť, tak sa rozbehol na najbližší útes. Sadol si na samý kraj a sledoval more.

V nohaviciach mal ešte stále tesno. Musel sa neskutočne udržať, aby si ju hneď nevzal. Stále cítil jej dotyky na svojom tele, na svojom úde. Na to, že bola neskúsená, bola úžasná. Ešte mu nikdy žiadna žena nespôsobila takú slasť ako Bella pred chvíľou. Vedel, že ak by sa medzi nimi konečne niečo udialo, bolo by to neskutočné. Určite by zažil ten najlepší sex za celú svoju existenciu.

Z myšlienok ho zrazu vytrhol nejaký hlas, bolo to len neďaleko. Edward sa rozbehol späť, aby počul ten rozhovor. A vtom zbadal Henryho na pláži, ako s niekým telefonuje. Započúval sa do toho rozhovoru, až zamrzol.

„Ja som to vedel,“ zavrčal sám pre seba.

 

9. kapitola - 11. kapitola

 


Znovu vám ďakujem za komenty. V ďalšej kapitole sa dozviete, čo Edward začul z toho telefonátu. A čo je vlastne Henry za upíra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 10. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
13.06.2011 [20:06]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [20:45]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [13:34]

forewertwilighthej jako Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon takhle to ukončit, že se nestydíš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc pěkná kapitolka Emoticon Emoticon

32. Mili1
12.06.2011 [10:11]

Mili1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. Ariana
12.06.2011 [10:04]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Niki
11.06.2011 [23:11]

som zvedavá....inak, skvelá, úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [22:46]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [22:18]

melosomierra Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Jula
11.06.2011 [22:00]

Nádhera, ale Bella se pořád statečně brání Emoticon Emoticon Emoticon
Tak copak bude naše vtěrka Henry zač? Emoticon Emoticon Emoticon

26. leila
11.06.2011 [21:40]

som zvedava co sa vlastne vykluje z Henryho.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!