Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 1. kapitola

Twilight <3


Neskrotný milenec - 1. kapitolaEdward neustále provokuje Bellu...

1. kapitola

 

 

Okamžite daj tú ruku preč!“ skríkla po ňom. No Edwarda to ešte viac rozohnilo, už to nemohol vydržať. Vrhol sa na jej pery.

 

Pri dotyku ich pier nimi prešiel neznámy pocit. Bolo to neuveriteľne elektrizujúce a intímne. Bella sa zachvela, no vtom akoby si spomenula, čo sa deje. Rukami sa oprela o jeho hruď a odhodila ho, až vrazil do steny oproti.

„Ešte raz sa ma dotkneš, roztrhám ťa na kúsky, ty idiot!“ skríkla po ňom Bella, no on sa na ňu len blažene pozeral. Bola tak sexi, keď sa hnevala. Len toto mu lietalo hlavou, vôbec mu neprekážalo, že ležal na zemi a Bella po ňom kričí.

„Chceš povedať, že sa ti ten bozk nepáčil?“ spýtal sa jej laškovne a olizol si pery.

„Medzi nami nebol žiadny bozk. Len si sa dotkol svojimi slizkými perami tých mojich,“ vrčala naňho, z očí jej sršali blesky.

„Tomu sa hovorí bozk,“ ďalej ju podpichoval, no očami prechádzal po jej dokonalej postave, znova bol omámený jej krásou.

„Ale, ak sa ti to nepáčilo, môžeme to zopakovať, už to bude určite bozk,“ šepol a postavil sa. Bella sledovala každý jeho pohyb.

„Ešte som nevidela arogantnejšieho upíra ako si ty, Edward. Mali by ti hovoriť arogantný blb,“ povedala mu tvrdo. Otvorila dvere od jej dočasnej izby na tomto hrade a udrela nimi. Edward ostal stáť ako oparený. Ešte stále cítil jej nežné pery na svojich. Ach, kiežby mohol jej sladké pery bozkávať každý jeden deň.

Bella si medzitým sadla na obrovskú posteľ vo svojej izbe. Prstami sa dotkla svojich pier, kde ešte stále cítila jeho bozk. Nenávidela toho namysleného upíra, no bolo jasné, že jeho príťažlivosti sa dá len veľmi ťažko odolať. Ale jej sa to podarí. Ona vždy chcela skutočného muža, ktorý jej dá okrem vášňe aj lásku. A on to rozhodne nebol.

Edward šiel medzitým naspäť za svojimi bratmi, ktorí počuli všetko, čo sa stalo. Hneď, ako vošiel za nimi, Demetri sa neudržal a vybuchol od smiechu.

„Tak ako si dopadol, ty egoistický blb?“ spýtal sa ho Emmett pomedzi smiech.

„Stačí mi pár dní a bude mi ležať pri nohách,“ povedal Edward rozhodne a sadol si medzi nich.

„Pri nohách? Ja som myslel, že niekde inde.“ Edward zavrčal na Emmetta, no mal pravdu. Edward jej chcel dať okúsiť slasť, ktorú by jej dokázal svojimi skúsenosťami, až by ho odmietala pustiť z postele. Musel sa usmiať nad touto predstavou, no radšej sa rýchlo upokojil, lebo jeho úd bol okamžite prekrvený.

„Ale musím povedať, že Bella na mňa urobila dojem,“ povedal zrazu Demetri. Edward sa naňho prudko otočil a hlboko zavrčal. Mal chuť po ňom skočil.

„Ale no tak, braček. Veď ti posteľou prešlo tisíc žien, takže s Bellou by nemal byť problém,“ dohováral mu Demetri, no Edward nebral Bellou ako nejakú milenku. Chcel by ju mať nastálo.

Chcel sa s ňou milovať každý deň, každé ráno sa chcel zobúdzať vedľa nej, každé ráno by uvidel jej nahé telo, ktoré by bolo unavené po ich noci plnej vášne a slasti.

„Edward, mal by si sa naozaj upokojiť.“ Emmett vybuchol od smiechu, Edward sa naňho zmätene pozrel, no ihneď vedel, čo sa deje. Jeho nohavice boli napnuté a bolestivo mu tam pulzovalo. Edward sa zhlboka nadýchol a snažil sa myslieť na niečo iné.

O chvíľu prišli ďalší hostia na slávnosť, ktorá sa bude už zajtra konať. Bude k výročiu ich storočného vládnutia.

„Musím ísť na lov,“ povedal Edward, keď prišli v noci poslední hostia a šiel do lesa. Edward so svojimi bratmi boli vegetariáni, no občas si dokázali pochutnať aj na ľudskej krvi, no len málokedy. Vbehol do lesa a pustil sa za lesnou zverou. Po troch pumách bol dostatočne nasýtený, no upútalo ho niečo iné. Zacítil sladkú vôňu, ktorá patrila veľmi známej kráske. Belle.

Šiel o niečo bližšie, až ju zazrel. Bella práve lovila neďaleko jazera. Utápal sa v pohľade na ňu. Zhypnotizovane sledoval jej plné pery, ako sa prisali na krčnú tepnu pumy, dravo hltala jej krv. Edward musel nasucho prehlnúť pri pohľade na ňu. Preboha, čo to so mnou robí? Sám nepoznal odpoveď na túto otázku, ale jedno vedel istotne. Chcel ju, neuveriteľne ju chcel. Dal by za ňu všetko, nepoznal žiadne prekážky.

Pri pohľade na jej divoký lov zistil, že sa v nej musí skrývať nekonečná vášeň. Nikdy nemala možnosť ju zo seba dostať, naplniť svoje telo túžbami, on chcel byť tým, ktorý jej všetko ukáže a naučí. Áno, chcel ju naučiť, aby svoje vnútorné pocity nedržala v sebe, ale dala ich najavo.

Vtom sa Bella prudko otočila a uvidela jej pozorovateľa, ktorý priam slintal. Belle sa rozšírili oči od hnevu.

„Sleduješ ma?“ spýtala sa ho nenávistne.

„Nie, len pozorujem jednu krásnu ženu pri love,“ odpovedal jej drzo. Edward k nej podišiel bližšie, znova po nej zatúžil, znova sa chcel dotknúť jej pier.

„Nevychovanec jeden egoistický,“ povedala mu Bella a zavrčala naňho.

„Krásny, vášnivý anjel,“ šepol zasa on jej.

„Vášnivý?“ spýtala sa ho s pozdvihnutým obočím.

„Áno, Bella. Už len pri tom love som videl, čo všetko sa v tebe ukrýva, daj mi tú možnosť všetko ti dokázať.“ Jeho hlas sa zrazu zmenil na prosebný. Tak veľmi ju chcel, až by plakal.

„Edward, ak sa budeš vracať do hradu, zmeň smer cesty do najbližšej psychiatrickej liečebne. Naozaj si myslíš, že by som sa s tebou len tak vyspala?“ spýtala sa ho posmešne, no pri jeho oddanom pohľade sa len veľmi ťažko držala na mieste.

„Nie, Bella. My by sme spolu nespali, ale milovali sa. Chcem ti pomôcť s poznaním tvojho tela, ukázať ti slasť,“ hovoril omámene. Bella nahlas zavrčala a skočila po ňom. Zvalila ho na zem a ležala na jeho tele.

„Presne toto som vravel, Bella. Pozri, aká si vášnivá,“ hovoril jej a užíval si jej telo na svojom. V úde mu to nebezpečne pulzovalo.

„Dokedy chceš predstierať, že ťa priťahujem, Bella? Viem, že po mne túžiš.“

A vtom sa Bella napriahla a strelila Edwardovi facku. Ozval sa hlasný zvuk, ktorý vystrašil zvieratá v lese. Edward si pretrel tvár, no zbožne sa pozrel na Bellu, ktorá zatínala zuby pri jeho pohľade.

„Vidíš, a znova. Ver mi, že ma strašne priťahujú drsné ženy,“ šepol s úsmevom. Bella naňho znova hrdelne zavrčala, no Edwardova ruka sa pomaly dostávala k jej pozadiu. Príliš ho to lákalo, nemohol odolať pred takou krásou.

Bella schmatla jeho ruku, mala chuť ju rozdrviť svojimi prstami. Radšej sa trochu upokojila a postavila sa.

„Blbec,“ povedala mu a rozbehla sa späť na hrad.

Edward stále ležal na zemi. Dnes už po druhýkrát a vždy po stretnutí s Bellou. Blažene sa usmieval, no musel priznať, že líce ho trochu bolelo. Bol síce upír, ale vášnivosť v Belle sa nedala zaprieť. Ranu mala perfektnú.

Veď on nájde nejaký spôsob, ako ju získať. On bude ten, ktorý rozohreje jej telo.

 

Prológ - 2. kapitola

 


 

Neuveriteľne ste ma potešili komentármi pri prológu, tak som musela hneď napísať ďalšiu kapitolku. Fakt som nečakal, že sa vám to bude páčiť, tak dúfam, že som vás touto kapitolkou nesklamala a páčila sa vám. Všetkým neuveriteľne ďakujem za komenty. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 1. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
34. Shelly
13.07.2011 [12:53]

NO len jedna chyba zobúdzať sa pri nej ? veď upíri nespia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.07.2011 [21:59]

BewlyerArogantný blb Emoticon Emoticon Emoticon to mu teda dala! Emoticon A ten koniec v tom lese je super! Emoticon
Najviac sa mi tam páčila hláška Belly - nevychovanec jeden egoistický, na čo Edward pohotovo zareaguje - krásny, vášnivý anjel. Emoticon Emoticon Emoticon Pri tom som sa fakt rehnila. Klobúk dole, je to perfektne napísané, idem čítať ďalej. Emoticon

32. KIKáá
19.06.2011 [17:49]

Ako v tom vystupuje Bella ?? Aku tam hra postavu ??? stretnem sa tam aj so zvyskom rodiny Cullenovích ?? prosim odpovedzmi velmi my to bavi a chcela by som tomu aj porozumiet ked to uz citam :D Emoticon

01.06.2011 [18:26]

aLcA0bOrDeRsTen Edko je fakt akýsi úchylný... Leží tam, a predstavuje si ani nechcem vedieť čo... Emoticon Fakt by som sa smiala keby to nevydržal a stal by sa z neho Zoofil!!! Emoticon Emoticon Emoticon

30. Jula
31.05.2011 [21:37]

Povídka se mi líbí moc Emoticon Jsem zvědavá, jak dlouho mu bude Bella odolávat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [17:45]

ForevergirlRezule:Dobrý postreh, ani som si to nevšimla. Myslela som to, že s ňou bude "v posteli" až do rána. Emoticon Emoticon

28. rezule
29.05.2011 [17:44]

rezuleWow Emoticon Emoticon Jenom taková malá poznámečka... Jak by se Edward mohl vedle Belly probouzet, když - jestli jsem to teda správně pochopila - je upír? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. maily1709
29.05.2011 [15:27]

paraada Emoticon bella mu teda dava, nevychovanec jedennadrzany Emoticon Emoticon Emoticon

26. edwina
29.05.2011 [14:54]

edwinaOK , tak to beriem Emoticon

29.05.2011 [13:48]

ForevergirlEdwina:Máš pravdu a beriem všetky názory, no toto nie sú Volturiovci. Volterra v tejto poviedke nedáva takú hrôzu ako je to naozaj. Neživia sa ľudskou krvou ani nikoho nezabíjajú, proste len vládnu a ich osobnosti som si tiež vymyslela. Proste oni nie sú ako Volturiovci vo všetkých poviedkach. Predstav si, že sú akoby len králi...žiadny vrahovia, nikomu nerozkazujú... majú len takú reprezentačnú moc. To je všetko. Dúfam, že som ti to dostatočne objasnila Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!