Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepravá rodina - 3. kapitola

the-host


Nepravá rodina - 3. kapitolaAhojky, další kapitolka je tady. Jak bude působit Edward na Bellu? Hezké čtení. Zanechtejte prosím komentář. Děkujeme. forewertwilight a heidin

Edward mi připadal velice sympatický a milý, ale byl trošku namyšlený. Prý žil nejdříve v nějaké vegetariánské rodině, ale potom ho to tam přestalo bavit a rozhodl se odjet do Volterry. Otec se velice pyšnil tím, že má v gardě někoho, kdo umí číst myšlenky, aniž by si s někým musel podávat ruku.

Vlastně tak trochu otec žárlil, protože on musel stisknout něčí ruku, aby viděl jeho minulost i myšlenky.

„Co na něj říkáš?“ zeptal se mě otec, když jsem s ním šla po chodbě.

„Není špatný a myslím, že bude v bojích velice užitečný,“ odpověděla jsem. Byla jsem na sebe hrdá, že mluvím jako nástupkyně trůnu. Vlastně proč jako? Vždyť já nástupkyně trůnu jsem.

„Musím tě o něco požádat,“ řekl otec a zastavil se před svou pracovnou.

„Co potřebuješ?“ optala jsem se. Doufala jsem, že to bude něco s Edwardem a nemýlila jsem se.

„Potřebuji, abys Edwarda provedla po hradě a později ho přivedla za mnou do kanceláře,“ řekl a odemkl ji.

„Dobrá a kde je teď?“ zeptala jsem se a chystala se k ochodu.

„Myslím, že by měl být s Felixem. Nepochybuji, že najdeš Felixe. Máš moji plnou důvěru,“ řekl a vešel do pracovny. Hned jak tam vstoupil se za ním obrovské dřevěné dveře zavřely.

Odešla jsem směrem k Felixovi do pokoje. Hrad jsem znala jako svoje boty, takže nebylo divu, že jsem tam došla za dvě minutky.

Pomalu jsem zaťukala a čekala na vyzvání, to se však neozvalo.

„Fajn, takže na pokoji nejsou,“ pomyslela jsem si a šla to zkusit do sálu. Kdyby tam nebyli, tak bych se zeptala jednoho ze strýčků. Doufám, že tam bude Marcus, protože Caia moc nemusím. Jsem pro něj něco jako laboratorní krysa, kterou by nejradši použil na všelijaké pokusy.

Otevřela jsem dubové dveře do sálu a spatřila oba strýčky na trůnech. Vzadu za nimi stál i Felix s Edwardem, takže jsem se na ně nemusela už ptát.

„Edwarde, mohl bys jít prosím se mnou?“ oslovila jsem ho a on se upíří rychlostí přemístil ke mně.

„Ano, co potřebuješ?“ zeptal se mile a zářivě se usmál. Při tom vynikly jeho krásné bílé zuby.

„Mám tě provést po hradě a potom máš jít za otcem do kanceláře,“ řekla jsem mu a uslyšela, jak se Caius usmál. Koukla jsem se na něj pohledem ala co děláš, pitomče. Vím, že jsem takové pohledy házet neměla, ale nikdo se mi nebude smát, když nemá důvod.

„Půjdeme?“ zeptal se a vyšel ke dveřím, které byly stále otevřené.

„Jistě,“ pronesla jsem, ale on už byl u dveří. Rychle jsem se tam přemístila a prohlídka mohla začít.

„Budeš chtít říkat, kde má kdo pokoj?“ zeptala jsem se.

„No, vlastně ne, jenom u tvého pokoje,“ řekl a já se musela usmát. Toto mi lichotilo. Myslím, že jsem se mu zalíbila. To se Alecovi asi líbit nebude. Ale co. Nemá se čeho bát, vždyť já ho miluji a každý to ví.

Kráčeli jsme chodbami beze slova. Chtěla jsem navázat nějakou řeč, ale nevěděla jsem, jakou otázku mu mám položit. Přece jenom jsem nevěděla, o co se zajímá a jestli se mnou chce vůbec mluvit.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepravá rodina - 3. kapitola:

 1
29.07.2011 [18:00]

kiki88 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!