Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepolíbená 20. kapitola - konec Nepolíbené

Sraz Ostrava!!! 29


Nepolíbená 20. kapitola - konec NepolíbenéPoslední díl Nepolíbené! Dřív, než mě začnete kamenovat po přečtení kapitolky, tak si prosím projděte komentář napsaný pod ní. Takže teď se pro nás stává důležitá jen jedna otázka a to:
Kdo Bellu políbí?

20. kapitola

V neděli večer jsem se vrátila ke Cullenům. Čekala jsem, že se na mě bude Carlisle zlobit, ale místo toho měl veselou náladu. Tak jako ostatní. Pořád se posmívali Emmettovi.

Téměř mi ho bylo líto. Ale zasloužil si to. Edwardovi jsem se snažila vyhnout a také se mi to povedlo. Byla jsem velmi utahaná, a tak jsem brzy zalehla.

Ráno jsem vstala a připravila se do školy. Sešla jsem dolů a nasnídala se. Zase mě čekalo strávit většinu dopoledne po boku Edwarda. Měla jsem z toho všeho strach a já věděla, že si budeme muset časem spolu promluvit.

Jeli jsme autem a Edward zastavil na krajnici. Chvíli se na mě koukal a pak promluvil:

„Chtěl bych ti něco říct.“ Upřel při tom jeho zrak na mě a mně se rozbušilo srdce.

„Já vím, že všichni září jako dvě sluníčka, že se mi konečně někdo líbí, ale vidím na tobě, že je toho na tebe moc. Nechci, aby ses mi vyhýbala. Chtěl bych tu být pro tebe a budu se snažit chovat co nejopatrněji, abych ti nějak neublížil.“ Edward byl naprosto roztomilej a já z něho byla úplně unešená, proto jsem mu musela říct pravdu.

„Edwarde, nejde o to, že by toho na mě bylo moc. Spíš se bojím, abych neublížila tobě. Nikdy nevím, zda se vždy ovládnu. Proto se snažím držet od tebe trochu dál.“

„Aha. Já na tebe nebudu nijak pospíchat a počkám, až si budeš jistá, že mi neublížíš. Do té doby se budu chovat, jako kamarád. Bude ti to vyhovovat?“ Jedna moje část byla zklamaná a ta zodpovědná spokojená. Edward si všiml, že jsem trochu smutná a dotkl se mé tváře. Jenže to neměl dělat. Mým tělem projel velmi příjemný pocit a vše, co mi řekl, odešlo pryč.

Měla jsem najednou nutkání se dotknout Edwardovy tváře. Zvedla jsem ruku a přejela mu jí po tváři. Na obličeji se mu vytvořil spokojený úsměv a já věděla, že se ho mohu dotýkat dál. Pomalu jsem hladila jeho tvář a snažila si zapamatovat každý záhyb a tvar čehokoliv, čeho jsem se dotkla.

Po nějaké době jsem se mu podívala přímo do očí. Byly černé. Ne touhou po krvi, ale po mně. Jeho rty mě hypnotizovaly a já měla neskonalou touhu je ochutnat. Chvíli jsem váhala, ale jeho oči mi říkaly, co mám udělat. Co chce. A co chci já. Pomalu jsem se přibližovala k jeho rtům a vyčkávala, jestli se náhodou nerozhodne celou situaci utnout. Nezklamal mě. Místo toho, aby se oddálil, tak naše rty spojil. Bylo mi najednou fuk, že líbat neumím. Užívala jsem si ten pocit líbat se s ním. Rukama jsem Edwardovi zajela do vlasů a víc se vžila do polibku.

Mé tělo žhnulo po jeho. Cítila jsem, jak Edward se mě k sobě snaží přitáhnout blíž, a já jsem svolila. Přelezla jsem ručku auta a obkročmo si sedla na něj. V líbání jsme celou dobu nepřestávali. Jen občas jsme dělali krátké pauzy na dýchání. Ale ani jeden z nás nechtěl přestat. Mačkali jsme se na sebe a líbali se. Cítila jsem, jak Edwardovy ruce mi zajely pod tričko a letmými dotyky prozkoumávaly terén. Snažil se být opatrný. Asi čekal, kdy všechno zastavím. Jenže já nechtěla. Chtěla jsem víc, a tak jsem mu rozepnula bundu. Pochopil to tak, že nezastavím a budeme pokračovat dál.

Pomalu začal rozepínat bundu i mně. Byla jsem nedočkavá a toužila jsem po jeho dotecích, tak jsem ji nakonec shodila sama. Viděl moji nedočkavost a zajiskřilo mu v očích. Neváhal a pokračoval v líbání. Zajel rukama pod tričko a začal mě líbat na krku. Já se zaklonila a úplně uvolnila. Bohužel jsem neuvolnila jen svoje tělo, ale i moji schopnost a místo toho, aby Edward pokračoval v líbání mého krku dál, jsem dopadla na volant. Sama jsem nechápala, co se stalo, ale když jsem se vzpamatovala a viděla, jak na mě Edward bezvládně leží, tak mi vše najednou došlo.

„Já ho zabila!“ S výkřikem bolesti jsem se sesunula na podlahu auta a pohlcovala mě jedna vlna zoufalství za druhou. Brečela jsem a přála si, aby tohle všechno byl jen zlý sen.

 


 

Tímto bych chtěla poděkovat všem, kteří povídku čtou a nechávají zde komentáře. Omlouvám se, že je konec Nepolíbené tak drastický a krátký, ale potřebuji to tak pro Políbenou. Pokračování této povídky bude pod názvem Políbená. Bude to něco jako druhá série. Přece se povídka nemůže jmenovat Nepolíbená, když Bella je už Políbená, že?

19. kapitola 1. kapitola - Políbená

Shrnutí od EleanorBrandst



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepolíbená 20. kapitola - konec Nepolíbené:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!