Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepolíbená - 12. kapitola

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


Nepolíbená - 12. kapitolaTak jak to všechno dopadne?

12. kapitola

 

Pohled Edwarda:

 

Čekal jsem, až si pro mě smrt přijde a zavřel oči. Nic jsem nevnímal a prostě čekal. Bylo ticho, ale místo toho abych cítil něco, co mě zabíjí, jsem slyšel:

„Křup.“ To mě znepokojilo a rychle jsem otevřel oči. To, co jsem viděl, mě naprosto ničilo. Carlisle měl v rukách bezvládnou Bellu. Měla zlomený vaz. Došlo mi, co Carlisle udělal. Najednou jsem v sobě ucítil naprostou prázdnotu. Nechápal jsem nic. Viděl jsem ji poprvé a zároveň mi připadalo, jako kdybych ji znal celý svůj život. Padl jsem na kolena a s výrazem zoufalství se ho zeptal:

„Proč jsi to udělal?“ První na mě nechápavě koukal a pak se rozesmál. Vytřeštil jsem oči a pozoroval Carlislea. Nechápal jsem, jak mohl. Nikdy předtím člověka nezabil, a teď se tomu dokonce směje. Myslel jsem, že jsem se naprosto zbláznil. Nic jsem nechápal a má prázdnota se projevila i navenek. Jen tupě jsem zíral a nic nevnímal.

 

Pohled Carlislea:

 

Běžel jsem, co nejrychleji jsem mohl. Šlo o každou vteřinu. Nevnímal jsem ani pořádně své okolí. Dobíhal jsem k Bells a viděl, že mě spatřila. Na jejím výrazu se mihlo trochu úlevy. V rychlosti jsem ji oběhl zezadu. Položil jsem ruce okolo její hlavy a trhnul takovou silou, abych jí hlavu neutrhl a zlomil jí pouze vaz. To by mě neměla asi moc ráda, kdybych jí tu hlavu utrhl. Léčila by se pak o to déle. Jakmile jsem jí zlomil vaz, tak mi padla bezvládně do náručí.

„Stihl jsem to,“ pomyslel jsem si a povzdechl jsem si u toho. Otočil jsem se na Edwarda a ten se na mě naprosto nechápavě a zároveň vyděšeně díval. Jeho výraz se změnil na zoufalý a padl na kolena. Zprvu mi to nedocházelo, ale pak jsem si uvědomil, že on neví, že Bella se za pár hodin probudí živá a zdravá. Jeho scéna mě naprosto odzbrojila a já se prostě musel začít smát. Koukal na mě jako na šílence a pak zůstal jen tupě zírat. Nechal jsem ho tak být a prvně šel uložit Bellu do postele. Narovnal jsem jí hlavu tak, aby se jí co nejlépe mohla uzdravit, a vyšel jsem z pokoje. Šel jsem za Edwardem, abych mu vše vysvětlil. Klečel na podlaze a tupě zíral. Byl naprosto mimo. Nic a nikoho nevnímal.  Přistoupil jsem k němu a pověděl mu do očí.

„Edwarde, ona zase obživne.“ A nic, prostě nevnímal. Nechápal jsem to. Co se stalo, že je z toho tak zničenej? Zkusil jsem to znova.

„Edwarde, Bella zase ožije.“ Trochu jsem s ním při tom zalomcoval. Najednou se na mě nechápavě podíval. Tak jsem se rozhodl, že mu to poupraveně vysvětlím. Bella by nebyla ráda, kdybych mu řekl celou pravdu.

„Víš, patří to k Bellině schopnosti. Vždycky když někoho zabije, tak se naplní životní energií, která ji uzdraví, a protože už zabila několik lidí, tak nějakou tu životní energii má navíc.“ Koukal na mě fakt jak na pitomce, ale časem mu slova došla a on nasadil úlevný výraz. Bylo na něm vidět, jak mu spadl kámen ze srdce. Musel jsem se zase nad jeho chováním pousmát. Edward po mě ale hodil vražedným výrazem a začal na mě řvát:

„Jak jsi mi tohle mohl udělat? Já si myslel, že jsi ji zabil. Že vše, o co ses celou dobu snažil, jsi kvůli mně zahodil,“ vyjel na mě. Začínal jsem částečně chápat jeho chování. Bylo mi ho líto, tak jsem ho objal. Chvíli mi objetí opětoval, ale pak mu nějak došlo, že jsem to já a radši se odtáhnul.

„Takže Bella ožije?“ vyhrkl na mě.

„Ano, bude jí to trvat nějakou hodinu, ale ožije,“ odpověděl jsem v klidu Edwardovi. Nevím, jestli mě oči neklamaly, ale připadalo mi, že mu zajiskřily oči. Hned se na mě vytasil s další otázkou.

„Bude mě chtít pořád zabít nebo už to bude dobré?“ Na tuhle jeho otázku jsem přesně neznal odpověď, ale měl jsem takové tušení, že její sebeovládání na tom momentálně nejlépe nebude a hlavně bude mít strach.

„Myslím si, že tě bude chtít pořád zabít,“ řekl jsem mu nejistě. Trochu posmutněl, ale pak zase vyslovil něco, co mě překvapilo.

„Doufám, že se rychle naučí ovládat. Těším se na to, až ji poznám.“ Vypadal u toho jak malé děcko, které má dostat svoji novou hračku.

„Asi se z toho šoku, že měl umřít, pomátl,“ proletělo mi hlavou. Edward konečně začal používat svůj dar a ušklíbl se na mě.

„To bys nepochopil. Ani já to nechápu.“ Otočil se zády ke mně a mířil si to někam do vily.

„Ehm, Edwarde?“ Obrátil se na mě obličejem.

„Zapni si, prosím tě, poklopec.“ Vyděšeně se na mě podíval a pak tak rychle učinil. Omluvně se na mě podíval a chtěl znovu rychle utéct pryč. Tak jsem ještě rychle dodal.

„Pomlč, prosím, o tom před zbytkem rodiny. Ne všem členům naší rodiny, by se tato událost mohla líbit. Hlavně ne Rose. A já bych byl rád, aby tady Bella zůstala. Teda pokud proti tomu nebudeš mít sám nějaké výhrady. Chápal bych je, kdybys je měl. A Bella by je určitě také pochopila,“ opatrně jsem ho upozornil na to, co mě trápí a čekal na jeho reakci.

„Máš pravdu, radši jim nic neřekneme.“ Oddechl jsem si. Teď už jen budu muset Bellu přesvědčit, aby tu zůstala. Myslím, že bude trochu hysterická, až se probudí. Edward mi zase odposlouchával myšlenky a zase mě překvapil.

„Vzkaž jí, že jí z ničeho neviním a že na ni nejsem naštvaný. Budu moc rád, když tu nadále zůstane.“ Pak se otočil a odešel pryč. Po těchto jeho slovech jsem si oddechl a doufal, že to Belle bude stačit. Za tu dobu jsem ji měl možnost poznat a věděl jsem, že ji to bude velmi trápit. Snad boj nebude chtít vzdát a zůstane tu.

11. kapitola 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepolíbená - 12. kapitola:

 1
2. Melissa Bunnie
17.01.2013 [20:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Melissa Bunnie
17.01.2013 [20:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!