Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není souzeno 5. kapitola- nákupy

Stephenie Meyer apple


Není souzeno 5. kapitola- nákupyTakže, dneska jde Alice, Nessie, Edward a Jasper nakupovat, doufám že se vám to bude líbit. Děkuji všem za vaše komentáře, jsem ráda že se vám to líbí :)

5.Nákupy

Když jsem dorazila domů, vletěla jsem do svého pokoje a rychle se koukla na mobil. Fajn ještě mě nesháněli. Napsala jsem Alici krátkou sms že jsem doma a že příjdu za chvíli jen co se dokoupu a šla udělat tuhle malou činost. Sprchu jsem si dostatečně užívala. Konečně jsem ze sebe smyla tu včerejší sůl.

Rychle jsem šáhla po červeném ručníku a omotala jsem si ho kolem těla. Vlasy jsem si jemně pročesala svým kartáčem a pak je nechala volně schnout. Vešla jsem do pokoje a přímo k mému šatníku. Musela jsem Alici pochválit. Byl dokonalý. Ale příště budu chtít zařizovat s ní a ona to ví. Šla jsem do zadní části skříně kde jsem měla šaty. Měla jsem je rozdělené podle ročního období. Podle látky a podle toho, jestli jsou společenské nebo normálně po obchodech po škole a tak. Vzala jsem si modré šaty bez ramínek. Přehodila jsem si je přes ruku a pak zamířila ke dveřím šatníku kde jsem měla spodní prádlo. Byla tam samá krajka, hedvábí. No prostě všechno sexy. Vzala jsem si francouzkou krajkovanou kolekci. Černá podprsenka s růžovou krajkou okolo košíčků a tanga rovněž černé s růžovou krajkou. Jedniné co jsem ze svého oblečení nevyhazovala a to byli průhledné ramínka. Rychle jsem odepla ty černé a nasadila průhlane. Pak jsem vklouzal do pohodlného prála a nadáhla na sebe modré šaty. Šla jsem se kouknou do zrcadla které bylo v mém pokoji. Vlasy mi pomalu schly tak jsem je měla dosti divné, ale to se zachvíli spraví. Modré šaty se mi obepínali přeně kolem těla nad hrudí a zdobilo je tam jen pár železných koleček. Potom byly volné, měla jsem je pod zadek. No o něco delší. Vypadala jsem vážně skvěle. Musela jsem se sama sobě usmát. Vždyť jsem ve skříni měla jen samé pěkné kousky, protě jen ty které se mi líbili. Konečně mi vlasy uschly a tak jsem si je šla pořádně rozčesat. Zachvilku se mi poddaly a poslouchaly. Nakonec jsem si je vyžehlila a měla jsem je rovné jako antény. Do uší jsem si rychle dala ještě velké kruhy - dost to bolelo když mi propichovali uši, mám upíří kůži a tak to šlo velice těžko, ale stejně jsme našli spůsob - Když jsem měla všechno na sobě, včetně černých tenisek. Vyběhla jsem z domu. Zachvíli jsem byla ve velkém domu. ,,Ahoj Ness" pozdravila mě Alice. ,,Si kočka, ale až na ty boty" silně se otřásla. ,, Alice, víš jak by se mi běželo na jehlových podpadcích?" zavrtěla jsem hlavou. Zachvíli jsem vytáhla ruku z pod zad a v ní jsem měla modré jehlové lodičky. Alici se rozzářil úsměv a nadšeně zatleskala. ,,Alice, snad nejdeš v tomhle?" ukázala jsem na její oblečení které měla i včera. Zavrtěla hlavou. ,,Už se jdu převléct" řekla mi a zasalutovala. Vyběhla po schodech a slyšela jsem jen jak otvírá dveře šatníku. ,,Nazdar rodinko" pozdravila jsem. Další kdo ke mě přišel byl Emmett. ,,Čau neteřinko, jsi ZASE sexy!" ,,Díky Emme" ,,Kdybych nemiloval Rose, asi bych se do tebe zamiloval" zasmála jsem se mu. Zachvíli tam byl Jasper. ,,Nessie, jak ses měla v noci?" zeptal se mě uvolněně. ,,V klidu" ,,Ano" usmál se. Za mnou přicupitala Rosalie ,,Ness, mám tě ráda, ale jestli mi budeš okouzlovat Emmetta" obě sme se zasmáli. Nakonec přišel Carslie s Esme. ,,Dobré ráno, vypadáš kouzelně. Ty šaty ti velice sluší" pochválila mi je Esme. Carslie mi kývl na pozdrav. Na Bellu a Edwarda jsem se radči neptala jelikož jsem je slyšela jak zase dovádějí u nich v ložnici. Alice zachvíli přišla dolů a měla na sobě růžové tričko a světlehnědou minisukni. ,,Pěkné" pochválila jsem oblečení Alici. ,,Můžem?" zeptala se. Koukla jsem se na Jaspera. Taky nebyl oblečený špatně. ,,Počkej chvíli" řekla jsem. Vyletěla jsem po schodech na horu a rozrazila dveře. Byli asi v nejlepším. ,,Tak Edwarde skrať to čekámě jen na tebe" Edward s Bellou se na mě zaškaredili, ale pak přestali. ,,Mohla by ses prosím otočit?" zeptal se otec. Stejně jsem ti ho už viděla zašklebila jsem se a otočila. Odešla jsem pomalu dolů a pak už byl za mnou i Edward.

,,Kdo řídí?" zeptala jsem se. ,,Já" řekla Alice. Ahhh, to bude skvělá jízda!  ,,O tom nepochybuju" odpověděl mi Edward. Alice už vyjela z garáže ze svým porshe turbo. Sedla jsem si do zadu a vedle mě Jasper takže táta seděl v předu. Jen co se dveře zavřeli Alice vyrazila. ,,Go! Alice Go!" zasmála jsem se spolu s Jasprem. Zachvíli jsme byly v L.A.

Kde jinde by se vlastně dalo nakupovat? Alice zaparkovala uprostřed nákupního centra. Přitáhli jsme velkou pozornost autem a teď bude ještě větší díky nám. Vylezli jsme postupně z auta a já jsem si naschvál ještě pohodila hlavou a usmála se. Viděla jsem nějaké kluky jak vzdychají při pohledu na mě a Alici. Taky jsem slyšela jak se jedna holka složila když viděla Edwarda a Jaspra.

,,Pěknej poprask" řekl Edward. ,,Všichni jsou nadšení, to mám rád" prohodil Jasper. Potom jsme zamířili podle Aliciného programu k pánskému obchodu. Mezitím se hlouček rozešel. Kluci se kapku zašklebili ale šli za námi. Vybrali jsme jim nějaké oblečení a oni si ho šli skusit. ,,Jé, Alice rychle pojď sem!" zapištěla jsem. Alice hned byla u mě. ,,Ness, co je?" zeptala se vyděšeně. ,,Koukej!" vykřikla jsem a ukázala jí velké růžové tričko. ,,To by měl Emmett radost! že mu ho koupíme!" udělala jsem na ni oči. ,,Dobře aspoň bude legrace" usmála se. Rychle jsem si přehodila tričko přes ruku a vzala i jednu podzimní bundu a šla za Edwardem. Ten se zrovna převlíkal. Hmmm... pěkná hruď to se musí uznat! pomyslela jsem si ale jinčím tónem. Edward se na mě otočil a vytřeštil oči. ,,Ness, to snad nemyslíš vážně!" skoro zakřičel.

,,Proč? tebe se nelíbí?" zeptala jsem se smutně. ,,Ne, já růžovou nesnáším!" odpověděl důrazně. ,,Aha" zasmála jsem se. ,,To tričko je pro Emma, ty máš tuhle bundu" šlo vidět jak si oddychl. ,,Ness?" ozvalo se z obchodu. ,,Ano Alice?" zeptala jsem se a šla za ní. ,,Prosím odnes tohle Jazzovi" kývla jsem hlavou. Už jsem chtěla jít ale na něco jsem si vzpoměla. ,,Alice?" ,,Hmmm?" zeptala se. ,,Jaká barva by se hodila k Jacobovi?" ,,Khaki zelená" odpověděla klidně. Taky jsem si to myslela. Usmála jsem se a odešla za Jasprem. Koukla jsem se co mu vlastně nesu. Aha, kalhoty. Když jsem byla u kabinek, vůbec jsem nevěděla která z nich je Jazzova a tak jsem musela jít po pachu. Jedna kabina obzvlášť měla jeho esenci a tak jsem bez rozmýšlení otevřela. Jasper byl do půl těla. Zase! dneska mám ale štěstí. Usmála jsem se na něho a podala mu kalhoty. ,,Ness?" zeptal se. ,,Ano?" ,,Co se stalo? záříš jako sluníčko" odpověděl vesele. Rychle jsem svůj obličej stáhla. ,,Nic" řekla jsem. Kývl hlavou, za chvíli se na mě podíval a naklonil hlavu. ,,Ahh, promiň" zavřela jsem dveře a šla do obchodní části. Našla jsem tam pár triček khaki zelené barvy přímo na Jacoba. Zachvíli už vylezli z kabinek Edward a Jasper. Měli u sebe zase hodně oblečení. Pomohla jsem jim a vzala pár kousků ikdyž by to v pohodě unesli.

Pomalu jsme došli k pokladně. Položili jsme tam velkou kupu oblečení. Prodavač se na nás díval, jestli nejsme blázni, ale když jsem se usmála přestal to řešit. Nákup se vešel do pěti velkých tašek a to byl jen jeden obchod! Alice mě vzala a šli jsme do společenského obchodu. Vzali jsme pár smokingů do zásoby a šli vybírat šaty. Vybrala jsem si jedny rudé koktejlky a pak jedny uhlazené, obepínající až na zem šaty zelené barvy. Edwarde! zakřičela jsem v myšlence. Edward za chvíli přišel. Ukázala jsem mu dvoje šaty. Obojí modré. Jedny s velkým výstřihem v předu dlouhé až na zem a druhé měly menší výstřih v předu ale vzadu byly odkryté celé záda a byly jen kolena. ,,Které by se hodili víc pro Bellu?" zeptala jsem se. Edward nachvíli měřil šaty ale pak jen prostě řekl. ,,V obojích bude vypadat pěkně, tak proč né dvoje šaty?" usmál se. No dobře. Alice vybírala zatím šaty pro sebe a Esme. Já jsem moc neuměla vybrat kousky které by nebyly na její věk moc odvážné. Tak jsem vybrala jedny Rose. Šáhla jsem po růžovém saténu. Musí přece ladit k Emmettovi!

Zase jsme šli k pokladně. Teď to byly jen dvě tašky. Dali jsme to zase klukům. Potom jsme obešli spodní prádlo. Civilní oblečení. Pyžama (ale jenom pro mě). Bižuterii. A nakonec boty. Koupili jsme minimálně dvacet párů bot. Edward s Jasprem byli zavaleni taškami že je nešlo vidět. Určitě všichni chlapi byli rádi že nemusí nosit takové náklady.

Když jsme došli k autu bylo už večer. Všechno jsme tam nastrkali a vyjeli z města velkou rychlostí. Doma jsme byli do dvou hodin a hned jsme jim ukazovali co jsme jim koupili. Nejvíce ale byli všichni nadšeni z Emmettova růžového tričko. Teda až na Emmetta.

Po dlouhé roztřizovací době jsem si vzala svoje a Jacobovy věci a běžela domů. Jen co jsem vpadla do mého pokoje, vytáhla jsem mobil a prozvonila mou lásku. Do pěti minut tady bude. Všechno oblečení jsem si nastrkala do skříně a vpletlo se mi tam i jedno Jacobovo tričko, ale o tom jsem nevěděla. Slyšela jsem venku kroky a tak jsem si vzala nově koupený šátek a zavázala si ho přesně u dvěří dřív než jsem otevřela. ,,Jacobe?" zeptala jsem se. ,, Ahoj Ness" zasmál se Jacob. ,,Si okouzlující" ,,Díky" usmála jsem se na slepo. Jack mě chytl za ruce takže už to bylo v pohodě. ,,Nessie! něco si mi slíbila!" zakřičel odněkud Edward. Otočila jsem se po hlase. ,,Tati, slíbila jsem ti že se s ním neuvidím, ale nikdo neříkal, že se ho nesmím dotknout ani s ním mluvit. Hele" ukázala jsem prstem na šátek. ,,Přez něj nic nevidím" Edward zavrčel ale nemohl nic říkat měla jsem pravdu a tak zalezl do domu. Chvíli jsem si povídala s Jacobem ale pak se mi chtělo spát. Natáhla jsem si na špičky a podle čichu jsem se směrovala k jeho ústům. Potom jsme si dali pusu. ,,Miluji tě a mám pro tebe malé překvapení ale až zítra" slyšela jsem Jacoba jak se zasmál a v klidu mi odpověděl. ,,Taky tě miluji, jsem rád že existuješ" taky jsem se usmála. Pohladila jsem ho po tváři a pak jsem se otočila a šla. ,,Nessie!" vykřikl Jack. ,,Ano?" ,,Razíš si to přímo ke stromu" zasmál se mi. ,,Tak mě doprovoď ke dceřím." Jacob byl zachvíli u mě a políbil mě na tvář a zavedl ke dveřím. Objala jsem ho a pak už jsem vešla do dveří. Konečně jsem si sundala ten pitomej šátek. Zalehla jsem do postele a hned usla. Ale ještě předtím jsem si dala Jacobovi nové věci na noční stolek a přišpendlila tam jeho jméno.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není souzeno 5. kapitola- nákupy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!