Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není souzeno 23.- vlkodlaci


Není souzeno 23.- vlkodlaciV tomhle díle se Nessie dozví že její kamarádi, jsou vlkodlaci. Bohužel se to nedozví pro ní nejlepším způsobem, i když jaký je nejlepší způsob dozvědět se že několik lidí je vlkodlaků? ale hlavní, jak Nessie zareaguje na tuhle novinku? Je to kratší než ostatní díly, takže ať se vám to líbí :)

„Já-“ nedořekl, protože ho přerušilo hlasité zavití tady z pláže. Zmateně jsem se dívala kolem sebe a snažila se najít vlka, který tady působí hluk.

„Co to bylo?“ zeptala jsem se.

„Že by vlk?“ zasmál se mi Jacob.

„To vím taky, ale kde je?“ ptala jsem se znovu.

Slyšela jsem další mohutné zavití, které bylo spíše jako bojový pokřik než truchlení. Za ním se ozvalo pár zavrčení. Podívala jsem se k ohništi a tam se něco rychle pohybovalo. Tam byl ten vlk, možná i vlci. Taky tam byli ale zranitelní lidé. Vyděšeně jsem se podívala na Jacoba a lidským během se rozběhla nahoru. Nejradši bych pelášila mou obvyklou rychlostí, ale asi by se mi dobře nevysvětlovalo, jak to že jsem zmizela.

Doběhla jsem nahoru a tam bylo pět velkých vlků. – Byli větší než koně, a větší než já, cenili na sebe obrovské tesáky, a „plácali“ se tlapami. Byl tam jeden plavomodrý vlk, další byl bílý jako sníh, jiný byl zas černý a měl bílou náprsenku. Kdybych netušila co tihle vlci znamenají, asi bych se rozplývala nad jejich krásou.- Sekla jsem s sebou a nehla se ani o píď.

Chvíli jsem tam jen stála a z lesa se vyřítili další. (mohutný černý, perleťový, potom menší černý a ke konci čokoládový) Tohle bylo něco jako pomsta? Stála jsem tam a vlci si mě asi nevšímali, ty dvě skupiny mezi s sebou vrčeli. Zdálo se mi, že ten perleťový udeřil do toho plavěmodrého, a když to udělal i ten největší černý, tak zavrčel jak nejlíp uměl. Toho perleťového jsem znala. Byl u nás včera. Jmenoval se Leah.

Prohlížela jsem si skupinu o devíti vlků a zpozorovala za nimi Annie a Claire jak se drží za ruce u sebe. Udělala jsem krok do předu a za mnou se ozvalo dominantní zavrčení. Bála jsem se otočit, jestli tam nebude další vlk, ale naštěstí tam byl jen Jacob. Otočila jsem se zpátky,ale teď všichni vlci byli otočení ke mně ataky na mě upírali všichni zrak.

Tenhle postřeh, tuhle jednu mysl mohli mít jen jedni tvorové, a to jsem si nechtěla připustit.

„Ne“ zašeptala jsem.

„Ne,ne, ne, ne. Tohle nejde, tohle nemůže být pravda.“ Říkala jsem potichu, ale jestli byli opravdu to co jsem si myslela, tak to slyšeli.

„To není možný, určitě se pletu.“

„Nepleteš se.“ Ozval se za mnou chraplavý hlas.

„Cože?“

„Nepleteš se Nessie.“ Pověděl znovu. Podívala jsem se za smečku vlků a viděla jak Annie přikyvuje.

„Ty jsi taky?“

„Ano.“

„Dobře, chápu.“ Řekla jsem pouze a zadívala jsem na vlkodlaky, kteří se na mě nechápavě dívali.

Přiblížila jsem se k Jacobovi a rychlým pohybem vyndala klíčky od auta. Přiblížila jsem se k němu a vložila mu klíčky do ruky a pěst mu silně stiskla aby to nepustil.

„Ať mi ho Ann přiveze.“ Řekla jsem.

Naposledy jsem se podívala na barevnou smečku, která mi kupodivu nenaháněla strach, ale přesto mi mysl říkala ať si vzpomenu co mi říkali rodiče o vlkodlacích. Podívala jsem se i po pláži a pak jsem se upírským tempem, jak nejrychleji jsem uměla, rozběhla směrem k Forks. Podpatky se nestihli ani nořit do písku, ale on mezitím stíhal odlétávat. Po mě na jejich území zůstane jen tahle malinká písčitá pěšinka.

 Přiběhla jsem do Charlieho domu a práskla s sebou o podlahu. Ne že bych to plánovala, prostě se mi z toho zmatku podlomili kolena a já dopadla na zemi. Z očí mi tekly potůčky slz, protože jsem byla zklamaná ze všech a hlavně ze sebe. Ze sebe asi nejvíc, protože co jsem to za upíra když nedokážu poznat vlkodlaka? A ještě hůř, když se ve vlkodlačí společnosti cítím přirozeně? Jako kdybych je znala celý život a oni mě.

Slyšela jsem jak na štěrkové cestě přijíždí auto. Charlie to být nemohl, nebylo ani odpoledne. Rychlým pohybem jsem si otřela oči a vykoukla ven. Byla to Annie s mým autem. Najednou jsem se přesto jako kdyby přenesla a moje zloba se obtočila kolem toho člověka. Pobuzovala mě a jako kdyby křičela, vidíš ji? Vidíš? Tohle je ona zrádce! Ať dostane co zaslouží!!

Vylezla jsem ze dveří a když se na mě Annie usmála, nepříčetně jsem na ní zavrčela. Nebylo známo že by to postřehla, a tak jsem zavrčela ještě jednou. Teď už reagovalo její srdce čtyřmi rychlejšími údery.

„Nessie co ti je?“

„Ty víš.“ Cedila jsem skrz zuby, měla jsem co dělat, abych se nerozkřičela.

„Prosím tě, neříkej že nejsi ráda.“ Zasmála se.

„Strašně ráda, tolik jsem toužila se kamarádit se smrtí, díky za seznámení.“ Nechápavě se na mě podívala.

„Co to mluvíš?“

„Jako kdybys nechápala.“

„Proč jsi taková!“ zakřičela na mě.

„Zasloužíš si to, proč si mi to neřekla? Aha vím, to by zkazilo dokonalej plán co?“ zakřičela jsem na zpět.

„Jaký plán? A to jsem za tebou měla přikráčet a říct ti, ahoj můj přítel je vlkodlak? Nebo co?“

„Nejlepší by bylo, kdyby ses se mnou vůbec nebavila.“

„Ty bys chtěla být samostatná ledová královna?“

„Ano.“

„Ta bez minulosti, bez přátel a jako kdyby bez života?“

„Říkala jsem ať nechci tvůj život Nessie, já ho nechci mám svůj, ale kdybys otevřela oči tak bys věděla-“ pokračovala.

Tohle jsem nevydržela a chtě nechtě, jsem do ní narazila. Annie letěla vzduchem až se mi nechvíli zatajil dech. Dopadla ale do medvědího sevření Kallena a to mi vrátilo mou náladu.

Kallen nevypadal že by přišel na přátelskou návštěvu. Postavil se do bojové pozice a hlasitě na mě zavrčel. Bylo to jen ubohé zastrašování, na to se spoléhal.

„Co tady děláš? Nemáš právo tady být!“ zavrčela jsem.

„Hranice byly přestavěny kvůli tvé matce.“

„Má matka tu není, platí původní hranice, takže vypadni čokle.“

„Najednou jsem čokl?“

„Ano.“

Zavrčela jsem na něj, a pak se postavila do bojové pozice. Oči mi střelili k osobě, která měla vylítly srdeční tep. Slyšela jsem zase zavrčení a tak jsem se koukla na Kallena. Pořádně se klepal. Odfrkla jsem si a udělala krok blíž s očima zase upřené k Annie. Tohle stačilo, abych vyburcovala jeho „klidnou“ povahu. Vybouchl a místo něho tam stál plavěmodrý  vlk.

 Vrčel a cvakal zuby jako o život. Taky jsem na něj vrčela. Šlo v jeho očích jak sám svádí boj o to jestli mě napadnout nebo ne. Tohle jsem měla ale já vyřešené dávno. Rozběhla jsem se proti němu, pak jsem se odrazila a čekala jestli se zapojí, a nebo jestli zůstane stát. Narazilo do mě něco měkkého, jako kdybych dopadla na pohovku.

Svalili jsme se na zem a ukrutně na sebe vrčeli. Než ale kdokoliv z nás stihl zasadit ránu, táhli velké hnědé ruce vlka od mně.

Postavila jsem se a dívala se do očí bývalého kamaráda. Kallen ve vlčí podobě se kroutil, ale potom jako mávnutím přestal a štěkl na Annie. Ta k němu přistoupila. Vlk si lehl na zem a ona si na něj sedla. Věnovala mi ještě ublížený pohled a pak zmizela. Zůstala jsem tam já sama a Jacob.

„Vypadni!“ řekla jsem a přibouchla jsem za sebou dveře.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není souzeno 23.- vlkodlaci:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!