Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávratný osud 5. kapitola

.


Bella je zas se svou láskou a s malou Renesmé u své milované rodiny, ale někdo ji velmi chybí? Kdo ? A dozví se pravdu, kdo doopravdy zabil Charlieho? Čtěte dozvíte se pravdu.

5. kapitola, Přítel

Pohled Bella

Ráno jsem se probudila a zjistila jsem, že vedle mě leží Edward s malou a hladí mě po vlasech. Byl to velmi příjemný pocit mít ho zas u sebe.

„Dobré ráno, Edwarde," řekla jsem a políbila ho.

„Tobě taky krásné ráno, Bello," řekl mi Edward a já vstala a šla do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a pustila vodu.

Pod proudem vody jsem přemýšlela, jak utajím Renesméiny narozeniny, ale tady se nedá nic utajit. Na oslavu mých narozenin můžou rovnou zapomenout, ale Renesmé má právo je slavit. Nikdo totiž nevěděl, že já i Nessie máme narozeniny ve stejný den. Vypnula jsem vodu a vyšla ven. Narazila jsem do Edwarda.

„Au, co tady tak stojíš?" zeptala jsem Edwarda.

„Bello? Renesmé má narozeniny a ty jsi nic neřekla?" zeptal se Edward.

„Ano, má narozeniny a já už pro ni dárek mám, což asi ty ne, tak jsem ho koupila za nás oba. Počkej, až to zjistí Alice!" řekla jsem, což jsem pak litovala, protože do pokoje bez klepání vlítla Alice.

„Bez legrace, ty půjdeš nakupovat s Edwardem, dáte si oběd a pak se vrátíte. To není prosba, ale rozkaz!" řekla a vystrčila nás ven.

Radši jsme poslechli a jeli do Seattlu. Chodili jsme po nákupním centru a hledali dárek pro Nessie, která s námi nejela. Co Alice chystá? Moc jsem se tím netrápila. Renesmé bude mít krásné narozeniny.

Když jsme jeli zpět domů, tak jsem na chvíli usnula. Zdálo se mi, že jsem se svým nejlepším přítelem Jacobem na louce ve Forks. Bohužel, sen rychle skončil a já musela vystupovat. Vešli jsme do obýváku a tam byla nádherná výzdoba a nápis „Všechno nejlepší k narozeninám, Bello a Renesmé". Dojalo mě to. Oni na mě nezapomněli ani po dvou letech, kdy mám narozeniny. Všichni mi popřáli a já jim poděkovala. Nessie dostala hodně dárků, což jí přišlo divné, protože nevěděla, co se děje, a Esmé jí vysvětlila, že ona a její maminka jsou zas o rok starší. Ona pochopila. Popřála mi všechno nejlepší k narozeninám pomocí myšlenek.

„Všechno nejlepší, Bello!" popřála mi Alice a ukázala prstem ven. Podívala jsem se na Edwarda a ten jen kývl, ať jdu.

Vyšla jsem do zahrady a koukla pořádně. U jednoho stromu stál Jacob Black.

„Všechno nejlepší k narozeninám, Bello," řekl Jacob a já ho se slzami v očích praštila.

„Jacobe Blacku, jak si můžeš po dvou letech nakráčet sem a říct mi všechno nejlepší k narozeninám, když tě rok a půl hledám jak pitomec a když už jsem to vzdala! A ukážeš se živý a zdravý. A co Renesmé, hm, ta tě nezajímá. Pokud vím, tak ty ses do ní otisknul, ne já." řekla jsem vztekle.

„Omlouvám se, Bello, ale musel jsem předstírat, že jsem se zabil, protože mi zakázali se s tebou a s mou láskou stýkat. Nakonec jsem vás začal hledat. A když jsem vás nemohl najít, tak mi zavolala Alice, že jsi u nich, a tak jsem přijel, a prosím o dopuštění," řekl Jacob a klekl si přede mnou a koukal na mě psíma očima. Z domu vyběhla Renesmé a začala výskat. Jacob ji chytil a dal jí pusu na tvář, ale když se podíval na mě, tak se usmál. Viděla jsem rudě, ale Jacoba jsem měla ráda. Začala jsem se smát, protože Jacob se válel v bahně, a Renesmé byla v náručí Edwarda.

„Na moji holčičku nikdo nebude šahat!" řekl Edward vztekle. To já se už musela ohradit, ale udělal to za mě Jacob.

„Opravdu je tvoje? Tak se tě zeptám! Kde jsi byl, když Bella zjistila, že je těhotná? A kde jsi byl, když přišel porod? Kde jsi byl, když se Bella začala měnit v upíra a proměnila se v poloupíra a chtěla krev a zabila Charlieho? Vždycky jsem byl u Belly, když potřebovala pomoc," řekl Jacob. Pak se podíval na mě a uvědomil si, že mi řekl právě celou pravdu. To už jsem nevydržela a omdlela jsem.

 

 

 


Omlouvám se, že je to tak krátké a děkuju za Komentáře. Mooc děkuji za pomoc při opravách chyb.Moc moc děkuju...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávratný osud 5. kapitola:

 1 2   Další »
11. Alice2
30.11.2012 [16:48]

Emoticon Emoticon chci další segra mojeee a taky chi vedet co se stane dál TVOJE JULKA

10. bara
26.11.2012 [1:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.11.2012 [18:01]

Alice2Charlie byl s ni...to detail, který bych dala do další kapitoly kde to Jacob vysvetluje podrobneji Emoticon

8. vava
25.11.2012 [17:58]

ahoj povídka je fajn jen mě zajíma jak Bella mohla zabít svého otce když byla u matky hmm??????,,

25.11.2012 [17:41]

Alice2KacenQaCullen (admin)=> vždyť mi pomohla jedna z korektorů opravit chyby a překlepy jsem teda žádný neviděla. ale dam si bacha Emoticon

6. martty555
25.11.2012 [13:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.11.2012 [12:22]

KacenQaCullenAhoj, článke jsem ti opravila, ale upozorňuju tě znovu a pevně doufám, že naposledy, komentáře, které jsou od Adminů opravdu nejsou jen tak, podle nich si máš opravit chyby, a pokud je ty sama nevidíš, máš tady možnost korekce (holky, už ti link dávaly), i po téhle korekci jsi tam někde chyby měla, pokud vydáváš článek, nezapomeň, že i perex musí být bez chyb (čárky, interpunkční znaménka, překlepy apod.). Příště si na to dávej, prosím, pozor a opravdu si článěk pečlivě projdi. Díky.

29.03.2012 [21:19]

eMCullenČlánek ti ještě jednou vracím, doufám, že už naposledy. Kdyby sis alespoň něco opravila, ale ty jsi tam nechala všechny chyby, co ti byly vypsány už dříve. Admini komentáře nevypisují jen pro srandu králíkům, tak si to, podle něj, prosím, oprav.
WhiteTie ti chyby již vypsala, další adminka tě odkázala na Pomoc autorům, kde si máš najít korektora, tak to udělej. Věř nebo ne, ale korektora potřebuješ jako sůl.
Je sice úžasné, že ti pomáhá učitelka češtiny, nechci zpochybňovat její autoritu, ale její znalosti nejspíš nejsou natolik dobré, jak si myslíš, a opravovat podle Wordu také není nejlepší způsob...
Naposledy tě tedy žádám, ať si najdeš korektora, který prošel gramatickým testem, odkaz ti již poslala JoheeeCullen.

Až si opravdu všechny chyby opravíš, zaškrtni "článek je hotov", dříve ne, díky!

29.03.2012 [20:50]

Alice2Ahoj!
Chyby jsem opravila podle wordu a už jsme žádné nenašla když tam nějaké najdete ta prosím opravit a korektora nepotřebuju chyby najdu sama s učitelkou češtiny, ale jinak moc děkuju Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.03.2012 [8:38]

JoheeeCullenAhoj, článek ti vracím. Vůbec sis neopravila chyby, které ti přede mnou vypsala WhiteTie. Pokud si s gramatikou nevíš rady, zavítej do sekce Pomoc autorům a najdi si korektora (www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/). Až to budeš mít opraveno, zaškrtni znovu Článek je hotov, dříve ne. Díky. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!