Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávratný osud - 4. kapitola


Bella má konečně svou lásku zpět. Edward se ji snaží přesvědčit o přestěhování, ale Bella je přesvědčena, že rodina bude na Renesmé reagovat jako Irena. Jak to dopadne? Přesvědčí ji? Čtěte a zjistíte to!

4. kapitola - Stěhování

 

Pohled Bella

Čekala jsem na Edwarda, protože jsme měli jet k němu domů. Těšila jsem se na všechny, protože se mi stýskalo. Oblékla jsem Renesmé do jejích oblíbených šatů. Milovala modrou, takže vím, že je po mně. Usmála jsem se a šla se taky připravit. Učesala jsem se, nalíčila a oblékla jsem si modré šaty, protože chci ladit k Renesmé. Pak jsem vzala Renesmé a šla s ní do kuchyně. Dala jsem jí lahev. Někdo zazvonil. Běžela jsem otevřít. Byl to Edward. Usmála jsem se a on mě políbil. Odtáhl se.

„Připravená?" zeptal se Edward. Já zakroutila hlavou a bežela za Renesmé do kuchyně.

„Nemáš se čeho bát. Rodina přijme Renesmé tak jako tebe. Esmé se po tobě stýská. Tak pojď, musíme jet," řekl Edward.

Já se usmála. S ním se bát nemusím, ale co když ji nepřjimou. Vzala jsem Renesmé a šly jsme za Edwardem k autu. Otevřela jsem zadní dveře a našla jsem tam autosedačku pro děti. Podívala jsem se na Edwarda.

„Když budu muset vozit i Renesmé, tak jsem zařídil malé opatření. Vždy se ti nelíbilo, jak jezdím," vysvětlil Edward a já se začala smát a vložila Renesmé do autosedačky a sedla si na místo spolujezdce. Pořád jsem se smála. Edward nastartoval a jel směrem do lesa. Usmíval se. Renesmé pozorovala Edwarda a usmívala se také.

„Tati, mám tě moc ráda," zvolala Renesmé. Lekli jsme se a Edward zastavil.

„Cos říkala?" zeptal se Edaward.

„Mám tě ráda, tati," řekla opět Renesmé a já se usmála. Renesmé řekla Edwardovi táto.

„Já tě mám taky rád, Renesmé a vždycky budu, i tak tvou maminku," řekl Edward a políbil mě a Renesmé poslal vzdušný polibek. Pak se rozjel dál. Zatočili jsme do zatáčky a vjeli jsme do garáže. Vystoupila jsem a chtěla vzít Renesmé, ale už ji měl v náručí Edward. On mě vzal za ruku a zavedl do domu, kde jsme na něj počkala, až mi řekne, kdy mám vstoupit. Malou mi vzala z ruky Alice, která pak přijde s Renesmé. Políbila jsem Edwarda, a ten šel do obývacího pokoje a já s Alicí a Renesmé počkala, až nás zavolá.

 

Pohled Edward

Políbil jsem Bellu a šel do pokoje, kde byli všichni kromě Alice. Stoupl jsme si doprostřed obývacího pokoje.

„Mám pro vás překvapení," řekl jsem rodině. Ti se na mě podívali nechápavě.

„Už nejsi panic?" zeptal se Emmett a Rosalie mu dala pohlavek. Usmál jsem se.

„Ne, je to někdo, kdo nám chyběl a nebyl tu s námi hodně dlouho," řekl jsem a Esmé už pochopila a usmála se a já věděl, že ji můžu přivést.

„Bello, už můžeš," zavolal jsem.

 

Pohled Bella

Čekala jsem na Edwarda, až mě zavolá. Po chvíli mě zavolal a já vyšla do obývacího pokoje.

„Ahoj," kňukla jsem a Edward mě políbil.

„Ach, Bello, tolik jsi mi chyběla. Několik dní mě už zajímají změny na Edwardovi, ale pak, když přišel domů a začal, že má překvapení, tak jsem si myslela, že ty změny budou láskou," řekla Esmé, která mě hned objala a já se usmála. Všichni byli šťastní, že jsem tu. Edawrd se usmíval, ale Rosalie měla ve tváři zvláštní pohled.

„Nevypadá Bella nějak jinak? Vypadá, jako by přibrala," řekla Rosalie. Já přikývla.

„To proto, že jsem maminkou a ještě kojím" odpověděla jsem a kývla k Edwardovi. Ten zavolal na Alici, která mi přinesla Renesmé.

„Chtěla bych vám představit Renesmé Carlie Swanovou. Moji a Edwardovu dceru," řekla jsem.

„Jak to je možné? Upíři nemůžou mít děti," řekla Esmé.

„To jsem si také původně myslela, ale pak mi to došlo. Upíří žena je zamražena v čase, takže nemá menstruaci, ale upíří muž může reprodukovat sperma. Já byla lidská žena, takže já mít děti mohla a vznikla Renesmé. Porodila jsem ji a ze mě se stalo to, co je ona. Poloupír. Jíme lidskou potravu, ale potřebujeme i lidskou krev.  Nespím tolik jako Renesmé a ani nezáříme na slunci, takže vypadáme jako obyčejní lidé," řekla jsem a Edward mě políbil. Byla jsem zase šťastná.

„Nabídl jsem jí, že by tu s námi bydlela už navždy," řekl Edward a já se jen usmála.

„To je samozřejmost. Už tě nikdy neopustíme," řekla Esmé. Emmett se zasmál a vzal mě do náručí.

„Takže mám zpět moji malou nemotornou sestřičku a ještě k tomu neteř," řekl Emmett a začal se mnou točit. Rosalie ho okřikla a on mě pustil. Vrazila jsem mu pohlavek. Všichni se začali smát. Renesmé se smála také. Esmé k ní přišla a pohladila ji. Byla jsem šťastná, protože mám zpět rodinu, kterou miluji. A to jsem netušila, co se stane zítra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávratný osud - 4. kapitola:

 1
29.03.2012 [20:52]

Alice2Renesmé se jmenuje celým jménem Renesmé Alice Rosalie Carlie Swanová- Cullenová Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. cechovicovam
11.03.2012 [8:58]

ako sa vlastne Renesmé volá? v 2 kap. máš Renesmé Alice Rosali Swanová a v tejto kap. máš zase Renesmé Carlie Swanová

03.12.2011 [18:23]

Alice2Časové rozpětí mám stejné na nákupech se rozhodli hned druhý den tak druhý den, ale pořád je to super Emoticon

02.12.2011 [17:57]

NosskaTak jak se teda Renesmé celým jménem jmenuje? Pokaždý tam máš něco jinýho. Emoticon A taky Ti tam trochu nesedí časové rozpětí, příště si na to dávej pozor, v jednom díle máš, že na návštěvu přijdou hned druhý den, a pak přijdou až za několik dní.... Emoticon

3. martty555
02.12.2011 [17:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [16:20]

eMCullenČlánek jsem ti opravila, ale pořád jsi v něm měla chyby, které ti už WhiteTie vypsala:

+ překlepy

+ ji/jí, ni/ní

+ čárky

+ přímá řeč

Příště si dávej pozor. Emoticon

01.12.2011 [14:57]

WhiteTieČlánek ti vracím, máš v něm spoustu chyb:

+ skloňování podstatných a přídavných jmen,

+ překlepy,

+ ji/jí, ni/ní (krátce ve 4. pádu),

+ Emett -> Emmett,

+ čárky,

+ přímá řeč.

Až si to opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!