Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávratný osud 3. kapitola

PSinTCDKEC


Alice, Edward s Bellou a Renesmé jedou na nákupy. Mezitím, co Alice nakupuje s Bellou, tak Edward vybírá prstýnek. Proč? Co se Edward rozhodl udělat? Přečtěte si to a dozvíte se to.

3. kapitola - Nákupy

Pohled Bella

Přijeli jsme do nákupního centra. Než jsem stačila vystoupit, už mě táhla Alice do obchodu. Edward se zasmál a já jsem na něj hodila vraždící pohled. Zastavili jsme u obchodu se spodním prádlem.

„Děláš si legraci, Alice?" zeptala jsem se. Ona se ušklíbla.

„Nedělám, odnes Renesmé do dětského koutku,“ otočila se ke svému bratrovi, „Edwarde, jdi svou cestou a sejdem se za tři hodiny," řekla Alice. Já ji poslechla, Renesmé odnesla do koutku a šla poslušně za ní. Edward už byl pryč.

„Super," pomyslela jsem si.

Alice mě táhla do kabinky a podávala mi různé korzety, ať si je vyzkouším. Nechápala jsem, na co mi budou. Vždy jsem je oblékla, předvedla se před Alicí a vyzkoušela další. Po půl hodině vybrala modrý komplet, ještě se třemi dalšími kousky sexy spodního prádla a šla to zaplatit. Já si oddychla, ale pořád to nebyl konec, protože mě táhla do dalšího obchodu tentokrát se společenským oblečením. Byla jsem unavená, jenže Alice je tornádo a to se nedalo zastavit. Jen co jsme vešly do obchodu, už mi Alice ukazovala krásné modré šaty. Hned jsem kývla, že je chci a šla je zaplatit. Pak jsme šly hledat Edwarda.

Pohled Edward

Vystoupili jsme z auta a Alice už táhla Bellu do prvního obchodu. Zasmál jsme se. Bella mě začala vraždit pohledem. Alice se zastavila před obchodem se spodním prádlem.

„Děláš si legraci, Alice?" zeptala se Bella.

„Nedělám, odnes Renesmé do děského koutku,” řekla a otočila se ke mně. „Edwade, jdi svou cestou a sejdem se za tři hodiny," řekla Alice a Bella ji poslechla. Já odešel prohlížet výlohy. Došel jsem ke zlatnictví. Už delší dobu jsem přemýšlel, že požádám Bellu o ruku. Vešel jsem dovnitř a koukal do výklenků, když tu mě zaujal krásný prsten z bílého zlata s pětikarátovým diamantem. Kývl jsme na prodavačku. Ta mi prsten vyndala.

„Chtěl bych ho koupit a taky chci tu krabičku ve tvaru srdce, děkuji," řekl jsem.

Prodavačka mi odpověděla: „Zajisté, dělá to dohrormady 50 liber," a já to zaplatil a odešel hledat Bellu s Alicí. Našel jsem je u obchodu s botami. Bella vypadala, že usne, tak jsem od ní vzal tašky. Alice s Bellou zalezly do obchodu a já šel s nimi. Vybíraly boty k šatům. Bella zkoušela od modrých po bílé s vysokým i malým podpadkem, až se rozhodly obě pro jedny bílé a pro jedny modré. Šly je zaplatit. V mysli jsem poprosil Alici, jestli bychom nemohli už jet domů, protože Belle se klížily oči.

Takže jsme se sebrali a šli k autu. Když tu Bella vyjekla.

„Renesmé! Zapomněla jsem na ni," a bežela pro ni a já se začal smát, Alice mě praštila.

„Vždyť je to i tvá dcera, pitomče," řekla a já radši začal dávat tašky do auta.

Pohled Bella

Už jsem nemohla, a tak jsme šli k autu. Když tu jsem si zpomněla na Renesmé a vyjekla jsem.

„Renesmé! Zapomněla jsem na ni," a běžela jsem pro ni. Došla jsem ke koutku a tam už na mě čekala vychovatelka a v ruce držela spící Renesmé. Podala mi ji a já jí poděkovala. Běžela jsem zpět k autu. Tam na mě čekal Edward a otevíral mi zadní dveře auta. Poděkovala jsem mu a sedla si. Edward si sedl vedle mě a hladil mi ruku.

„Bello?" zeptal se Edward.

„Ano, Edwarde?" odpověděla jsem.

„Když jsem tě zase našel, mohl bych tě zavést za rodinou a přestěhovat tě k nám, abych vás měl už navždy u sebe," řekl Edward.

„Já moc ráda, ale co když nepříjmou Renesmé? Je to poloupírka a přece víš, že všichni o ní nevědí a mysleli by si, že to je nesmrtelné dítě," řekla jsem. Edward ztuhl.

„Jak víš o nesmrtelných dětech?" zeptala se Alice.

„Volturiovi tu byli a mysleli si, že to je nesmrtelné dítě, ale pak zjistili, že se mění a je jiná. Též i já. Jsem stejná jako Renesmé, ale moje přeměna bude dokončena až za několik měsíců," vysvětlila jsem. Alice jen pokývla hlavou a jeli jsem dál. Odvezli mě domů, já vzala Renesmé a odešli jsem do domu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávratný osud 3. kapitola:

 1
26.11.2011 [20:19]

Alice2Nevěděla jsem,že se to vám bude tak líbit! Mám pokračovat? Emoticon

5. marcela
26.11.2011 [19:50]

Jsem ráda,že je to takový,jaký to je.Vyznáš se v tom? Emoticon Emoticon Líbí se mi to. Emoticon Emoticon

4. martty555
26.11.2011 [19:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus266
26.11.2011 [19:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcelle
26.11.2011 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.11.2011 [10:34]

eMCullenAhoj, článek ti vracím k opravě. Máš tam spoustu chyb:

+ přímá řeč - posílám ti koncept k opravě

Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

+ za interpunkčními znaménky se píše mezera

+ mě/mně (mě - 2. a 4. pád, mně - 3. a 6. pád)

+ shoda podmětu s přísudkem

+ čárky

+ překlepy, chybějící písmena

+ Vulteriovi -> Volturiovi

Až si článek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov."

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!