Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávratný osud 1. kapitola

Torta


Bella po ztrátě Edwarda a Charlieho opouští Forks a jede na vysokou, ale vezme si něco, co nikdo netuší. Svou dceru, kterou má s Edwardem. Její osud jí zase zkříží minulost. Pokusí se osobě, kterou miluje, odpustit nebo bude konec zamilovaného příběhu. Čtěte a zjistíte pravdu.

1. kapitola - Usmíření

Pohled Bella

 

Už jsou to dva roky, co mě opustil. Nechal mě v lese opuštěnou, se slovy, že mě nemiluje. Ale já ve svém nitru věděla, že to není pravda. Když mě bral do toho lesa, chtěla jsem mu říct, že jsem těhotná.

Mám s ním dceru Renesmé Alice Rosalii Swan – Cullenovou, zkráceně Ren. Byla velmi podobná svému otci, jen oči měla po mně. Ani Charlie nepoznal svou vnučku, protože ho zabila Viktorie. Mě přeměnila v upíra potom, co jsme porodila, nenávidím ji za to. Proto ji vlci zabili. Ren byla inteligentní dítě, když jí byly dva roky, už uměla mluvit, počítat a číst.

Právě jsem balila věci. Zítra odjíždíme začít nový život na univerzitě na Aljašce. Když jsem balila, zakopla jsme o něco. Podívala jsem se, a bylo to uvolněné prkno. Dala jsem ho pryč, byly tam věci, které jsem dostala k 18. narozeninám -  letenky, CD, takže mě opravdu miluje. Já si to myslela. Miluje mě a lhal mi, aby mě ochránil. A s tím teď musím žít. Už jsme měla všechno sbaleno a v autě. Vzala jsem Ren a vyšla z domu, kde jsme vyrostla, zamkla jsem a odjela na univerzitu na Aljašce.

 

Byl krásný zářijový den a začínal podzimní semestr. Oblékla jsme si kalhoty a modrý top. Edward… ještě to bolí, měl na mně modrou rád. Šla jsem pro Reny do jejího pokojíčku obléknout ji.

„Tak, co bude chtít moje princezna na sebe do školky?“ zeptala jsem se jí.

„Maminko, chtěla bych modré šatičky, ty nové, prosím,“ řekla Ren, já vzala nové šatičky a oblékla ji. Přitom jsem jí broukala mou písničku. Pak jsem ji uložila do batůžku jejího plyšového méďu a šly jsme k autu. Ren jsme odvezla do školky a já vyjela na přednášky. Zaparkovala jsem u stromu a šla do kanceláře vyplnit formuláře. Táta by byl pyšný, kdyby mě teď viděl. Vždycky chtěl, abych šla na vysokou, ale já byla slepě zamilovaná. Alespoň mu můžu posmrtně splnit sen. Vešla jsme do kanceláře a našla jsem tam starší paní, asi sekretářku. Představila jsem se jí a ona mi dala papíry a rozvrh. První hodinu jsme měla psychologii. Učebnu jsme našla rychle. Sedla jsem si do zadní lavice, otevřela si knihu a začala jsem si číst. Najednou bylo ticho. Zvedla jsem hlavu. Do třídy vstoupili krásní lidé, tedy spíše upíři. Edward, Alice a Jasper. Usmála jsem se na ně a pak jsme se věnovala psychologii. Pro moji radost si sedli vedle mě.

„Ahoj Alice, tak už to vyklop,“ řekla jsem jí.

„Bello, já jsme za to nemohla. Mohl za to můj idiotský bratr, který tě opustil. Já nechtěla. Ani mi nedovolil se s tebou rozloučit. Odpustíš mi, prosím?“ zeptala se Alice.

„Alice, já jsme vám odpustila dávno, ale jemu odpustit nejde. Díky němu mi zabili rodinu a to, co mi zůstalo, je jen kousek mě a jeho. Někdy ti ji představím.“ To jsem řekla potichu, aby to neslyšel Edward, ale jen Alice. Pak jsem se otočila a začala jsem se věnovat hodině. Edward po mně pořád koukal bolestně a ani se mu nedivím, vždyť má dceru. O které se doví po dvou letech, ale až na to bude správný čas. Hodina skončila, já si sbalila věci a chtěla odejít, ale Alice mě zastavila.

„Pojedeme na nákupy?“ zeptala se Alice.

„Samozřejmě, Alice, ale musíme vzít ještě někoho,“ mrkla jsem na ni. Edward to nechápal, ale Alice to pochopila. Usmála se a já šla na další hodinu.

 

Pohled Edwarda

 

Dneska ráno si Alice broukala mojí ukolébavku a pořád myslela na něco jiného, jako kdyby tajila něco nedůležitého. Odjeli jsme do školy a šli na hodinu, rozruch umíme způsobit a taky že jo. Všichni se na nás dívali.

„Ten je můj,“ myslela si jedna holka, kolem které jsme prošli. Jako vždy budu odhánět dívky. Šli jsme na hodinu psychologie, a když jsme vešli, všichni ztichli. Dívka v poslední řadě na nás pohlédla a usmála se. Byla dívka, kterou jsem před dvěma lety opustil, teď je tady, a usmívá se, jako kdyby nám odpustila. Alice šla za ní a my s ní. Sedli jsme si. Alice se na Bellu otočila. Pak se ozval její hlásek.

„Ahoj Alice, tak už to vyklop,“ řekla Bella

„Bello, já jsme za to nemohla. Mohl za to můj idiotský bratr, který tě opustil. Já nechtěla. Ani mi nedovolil se s tebou rozloučit. Odpustíš mi, prosím?“ zeptala se moje otravná sestra.

„Alice, já jsme vám odpustila dávno, ale jemu odpustit nejde. Díky němu mi zabili Charlieho, to, co mi zůstalo, je jen kousek mě a jeho…“ řekla Bella a to poslední jsem už neslyšel. Řekla to moc potichu.

Pak se otočila a začala se věnovat hodině. Musel jsem ji pozorovat, byla krásná. Profesor mlel něco o vývoji jedince, nevnímal jsem to. Bella byla můj svět, a teď mě nenávidí. Chtěl bych jí říct, že ji miluju, že jsem jí lhal.

„Tak to se snaž, pitomče. Můžeš si za to sám,“ řekla mi Alice myšlenkami.

Za další půl hodinu hodina skončila a ona chtěla odejít, ale Alice ji zastavila a zeptala se.

„Pojedeme na nákupy?“ Bella se na ni podívala a usmála se

„Samozřejmě, Alice, ale musíme vzít ještě někoho,“ mrkla na ni. Já jsem to nechápal, ale Alice to asi pochopila. Usmála se a šla na další hodinu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávratný osud 1. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!