Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžu tě milovat... 18. kapitola

perex


Už to je přes rok, co jsem přidala poslední kapitolu. Chci se Vám strašně omluvit, ale bohužel tento rok byl pro mě velice náročný a poslední, co jsem měla na mysli, bylo psaní. Konečně jsem se ale dokopala! Tohle je oddechová kapitola, ale slibuji, že se povídka brzy rozjede. Zanedlouho nás čeká přece svatba. :)

18. kapitola

Ness:

V pokoji jsem sebou plácla na postel. Moje rozhodnutí bylo zvláštní, vím. Hrozně dlouho jsem nad tím přemýšlela. Aro, Caius, Marcus. Aro vypadnul hned v první vteřině. Nemohla bych žít s někým tak slizkým a falešným. Jen kvůli tomu, jak vypadám, mě zahrnul do tohoto ohavného plánu. Marcus je zvláštní. Nevím, co si o něm myslet. Caius se zdá být zlý a odporný, ale když sem s ním tančila, v jeho očích bylo tolik něhy. Taky musím uznat, že jsem se rozhodovala na základě vzhledu. Když už mám s někým spát, ať je aspoň pěkný. Sama jsem se podivila, jak klidně moje myšlení zní. Ale opak je pravdou. Nejradši bych se rozeběhla a skočila z okna. Jako na zavolanou přiběhl táta.

„Ness, prosím, nemysli na takový věci. Vím, jak je to těžké, ale vždycky budeš mít nás. Kdykoli stačí zavolat a já, i kdybych byl na Marsu, tak přijedu. Jsi moje dcera a kdyby bylo něco, co bych mohl udělat, abych tomu zabránil, udělám to. Je mi strašně líto, jak jsem se choval předtím. Miluju tě, zlato.“

„Tati, děkuju.“ Víc jsem říct nemohla. Stejně si to přečte. Přesně takovou podporu jsem potřebovala. Přišel ke mně a objal mě. Všechno se změní, ale on tady bude pořád. S takovou myšlenkou jsem usnula.

 

Caius:

Už jenom dva týdny. Přípravy na svatbu jsou v plném proudu. Mě se nijak netýkají. Samozřejmě chci, aby Renesmé vybrala mě, ale jen proto, abych ji uchránil před Arem. Někdy se divím, jak jsme mohli dovolit, aby se nejhlavnějším ze všech upírů stal právě Aro. Když jsem ho prvně potkal, připadal mi tak… správný. Šlechetný a spravedlivý. Šlo mu o dobro všech. Avšak dnes, ani nevím, kdo to je.

Alec, Demetri a Felix byli naštvaní. I za tu krátkou dobu si Ness oblíbili. Když se dozvěděli, co pro ni můj bratr přichystal, stěží se ovládli. Jane byla naštvaná, jelikož se jí Demetri nevěnoval, tak jak by podle ní měl. Díky všemu, co mi řekl, jsem věděl, že ho už nebaví její neustálé scény a hádky. Nikdy ji nemiloval. Ona jeho taky podle všeho ne. Čeho jsem se bál, bylo, jak zareaguje na Ness. Přece jen, Jane je velmi žárlivá, a když nemá plnou pozornost, chová se jak dítě. Už jen po tom osudném plese týden dělala scény. Dovolí si toho hodně, i na Ara, protože on ji bere jako svou dceru a díky jejímu daru o ni nechce přijít.

„Caie?“ vyrušil mě Demetri z mého přemýšlení. Podíval jsem se na něj a pohledem ho vybídl, aby mluvil.

„Carlisle Cullen volal. Renesmé se rozhodla. Vybrala si tebe.“

 

Jacob:

Probudil jsem se sám na pláži. Chvíli jsem byl zmatený a pohledem hledal Ness, ale pak jsem si vzpomněl na to, jaká je. Určitě teď leží doma v posteli. Přemýšlel jsem, jestli bych neměl jít za ní, ale když odešla, aniž by mě probudila, asi chce být sama. Sedl jsem si a koukal na východ slunce. Před očima jsem měl tvář mojí princezny. Nevím, co budu dělat. Nepřežiju, když ji ztratím. Nepřežiju myšlenku, že bude mít za manžela někoho jiného. Myšlenku, že bude nenávratně a navždy pryč. Čím déle jsem tak seděl a přemýšlel, tím víc mi na mysl přicházelo jen jediné možné řešení. Den, kdy ona odjede do Volterry, bude také dnem mé smrti.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžu tě milovat... 18. kapitola:

 1
25.05.2015 [6:06]

venaCullen Emoticon

1. kiki
25.05.2015 [2:17]

jsem strašně moc ráda, že pokračuješ v téhle povídce už se moc těšim na další díl, doufá,m že bude co nejdřív :-D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!