Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžu tě milovat... 16.kapitola

Stephenie Meyer


Tak další kapitola. Musím říct že bych nutně potřebovala nějaký program na chyby, protože ať hledám, jak hledám, nemůžu je najít. :D No nic, snad mi to projde. :)
Ness sama s Jakem.

16. kapitola

Ness:

Běžela jsem a běžela, a nevnímala nic jiného. Okrajově jsem slyšela dusot tlap vedle mě. Doběhla jsem až na naší pláž v La Push. Byla jsem překvapená, že mě nohy zanesly sem. Zastavila jsem a sedla si do písku. Dnes bylo překvapivě hezky. Přesný opak mé nálady. Vedle mě se rozvalil obří vlk. Podívala jsem se na něj.

„Jaku, ty sis nevzal oblečení?“ zeptala jsem se ho. Jen skryl hlavu do tlapek a zakňučel. Zasmála jsem se. On mě vždy dokázal rozveselit.

„Lásko, kdybys nebyl dvakrát větší než já, půjčím ti mikinu, ale takhle nevím. A nechci, abys byl pořád ve vlčí podobě… Mám nápad!“ Vyskočila jsem na nohy a začala se svlékat. Vlček vykulil oči a zíral na mě. Když jsem byla úplně nahá, rozpustila jsem si culík a rozeběhla se do vody. Voda byla příjemně vlažná. Plavala jsem a po patřičné vzdálenosti jsem se postavila. Vody mi sahala akorát nad prsa. Otočila jsem se, zadívala jsem na vlka a pokynula mu prstem, aby šel za mnou. Postavil se a pomalu kráčel do vody. Když byl ve vodě, která mu sahala asi do poloviny nohou, přeměnil se. Sakra, on má tak dokonalé tělo! Pomalu ke mně kráčel chůzí šelmy. Dívali jsme se jeden druhému do očí a i přes tu vzdálenost jsem měla pocit, že mu vidím až do duše. Přišel ke mně. Zatímco mně byla voda nad prsa, jemu byla k pupku. Chytil mě za pas a přitáhl si mě k sobě. Obdaroval mě jedním z jeho božských polibků. Chytla jsem ho kolem krku, odhodlaná ho nikdy nepustit. Byli jsme u sebe tak blízko, jak to bylo možné. Cítila jsem žár vyzařující z jeho těla, dokonce i ve vodě. Odpojili jsme se od sebe.

„Víš, že tě miluju, a to se nikdy nezmění,“ pošeptal mi do ucha. „Ani když budeš ve Volteře, provdaná za jednoho z těch idiotů a už se možná nikdy neuvidíme, což mi trhá srdce. Nedokážu si život bez tebe představit, Renésmé Carlie Cullenová, protože ty jsi můj život. Moje srdce budeš mít ale ve svých rukou navždy.“ Po tvářích mi začaly stékat slzy. Tohle bylo to nejkrásnější, co jsem ve svém životě slyšela.

„Jaku -“ Zlomil se mi hlas. Mé tělo se otřásalo vzlyky.

„Pšt. Pojď ke mně,“ utěšoval mě. Vyskočila jsem, obmotala jsem mu nohy kolem pasu a přimknula se k němu jako klíště. Stáli jsme ve vodě, nazí, a objímali se. Cítila jsem, jak se otočil a vyrazil ke břehu. Položila jsem mu hlavu na rameno a nic jiného nevnímala. Jen jeho. Položil mě do písku a já otevřela oči. Nakláněl se nade mnou a přejížděl očima po mém těle. Překvapivě jsem necítila žádný stud. Sklonil se ke mně a políbil mě na krk. Zaklonila jsem hlavu a slastně přivřela oči. Pokračoval níž a níž a… Ach bože! Trefa do černého! Pod jeho ústy jsem se prohýbala jako luk. Větší slast jsem v životě nezažila. Zapomněla jsem na všechny své problémy a vnímala jen jeho. Začala jsem se klepat a smetla mě vlna orgasmu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžu tě milovat... 16.kapitola :

 1
1. kiki
23.01.2014 [23:10]

prosím rychle další kapitolku :-) a mohla by být zase z pohledu Caiuse :-) PROSÍÍÍÍM :-D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!