Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžeme být spolu - 2. kapitola

Prom


Nemůžeme být spolu - 2. kapitolaDneska seznámení Edwarda s Anne a pozvání od Alice.

Když vstoupila do třídy a omlouvala se, byla dokonalá. Její polodlouhé hnědé vlasy, její andělský úsměv. Byla nádherná, když jí učitel přikázal sednout si vedle mě, byl jsem v sedmém nebi. Pořád se usmívala, sedla si vedle mě.

„Jsem Edward Cullen," představil jsem se a napřáhl k ní ruku. Usmála se a ruku přijala.

„Annabella, ale říkej mi Anne," usmála se na mě, tím mi ukázala její krásně bílé zuby. Měla zvláštní vůni a pod jejími modrými čočkami měla jasně zlaté oči. Její myšlenky jsem neslyšel. Krucinál!

Zbytek hodiny jsem s Ann prohodil pár slov. Když zazvonilo, v klidu jsem si sklidil věci, ale Anne už byla pryč. Další hodinu jsem měl španělštinu s Jazzem a Emmettem. Oba mě čekali před třídou. Emmett byl myšlenkami na jiné planetě. Zase myslel na noci s Rose. Znechuceně jsem se ušklíbl. Ale Jasper měl vážný výraz.

„Je tu Jane!" pronesl zcela vážným tónem.

„Jane Volturiová?" zeptal jsem a Jazzovy myšlenky křičely jediné - Ano!

„Jako fakt?" ujistil jsem se a Jazz mi přehrál hodinu s Jane. Pro jistotu přikývl.

„Fakt?" zeptal jsem se už potřetí.

On je snad blbej! prohlásil Jazz v myšlenkách, já potichu zavrčel.

Emmett se začal smát, Jazz ho vraždil pohledem.

„Emmette, Jazzi, jdeme na hodinu. Doma si o tom promluvíme," zavelel jsem a kluci mě následovali do jazykové učebny na hodinu španělštiny.

Těsně před zvoněním do třídy dorazila Anne a za ní šla Jane. Anne se usmívala od ucha k uchu. Anne zamířila ke mně.

„Můžu?" zeptala se a kouzelně se při tom usmívala. Přikývl jsem. Jane na mou reakci zavrčela. Anne mávla rukou na volnou lavici před námi, Jane přikývla. Chtěl jsem jí nakouknout do hlavy, ale nešlo to, něco ji blokovalo, a to samé i u Anne. Emmett se na mě díval a u toho se chichotal jak puberťák. Po hodině Anne s Jane zmizely celkem rychle.

Zbytek hodin proběhl v klidu, až na hodinu s Jane. Jane mě úspěšně ignorovala a já ji též.

Zrovna jsem seděl v jídelně u našeho stolu, když do jídelny přišla Anne. Šla si pro oběd a sedla si ke stolu, kde seděla Jessica, Angela a Jane. Přisedla si k nim, ukousla si kousek pizzy, kterou si vzala k obědu. Alice ji pozorovala a v myšlenkách se mě zeptala:

To je ona? Ta Annabella? Přikývl jsem, Alice vstala. Mírně jsem se zamračil. Klid, Edwarde, budeme kamarádky, viděla jsem to.

***

Seděla jsem u stolu s Jane, Jessicou a Angelou. Vychutnávala jsem si sýrovou pizzu.

„Jde k nám Cullenová," řekla Jane. Otočila jsem se a k nám došla malá upírka s rozčepýřenými vlasy a milým úsměvěm.

„Ahoj. Nechci tě rušit od oběda, ale napadlo mě, že bychom se mohly více seznámit. Pro záčátek... Jsem Alice Cullenová." Pořád se usmívala.

„Těší mě, jsem Annabella, ale říkej mi Anne nebo Bello," usmála jsem se.

„Nechceš přijet dnes k nám? Mohly bychom si udělat dámskou jízdu, abychom se blíž poznaly. Můžeš vzít i svou kamarádku,“ poukázala na Jane.

„Jasně, rády přijedeme. Dáš mi adresu?" Vytáhla si papírek, načmárala na papírek adresu a dala mi ho.

„Tak v pět," usmála se a odešla.

S Jane jsme ve tři vyjížděly ze školy.

„Jane, bude to úžasné. Alice je milá. Sbalíme si pár věcí a pojedeme. S Alicí si budeme určitě rozumět," usmála jsem se.

„Jasně, bude to úžasné, ale nechci, aby ti někdo ublížil. Je překvapivé, že jsou tu další upíři."

Doma jsme byly rychle, šla jsem k sobě do pokoje a prohlédla jsem si papírek s adresou. Byla tam napsaná adresa a pod adresou telefonní číslo na Alici. Vzala jsem mobil a vytočila telefonní číslo.

„Prosím?" ozvalo se z druhé strany zvonivým hláskem.

„Ahoj, Alice. Tady Anne. Jen jsem se chtěla zeptat, co si máme brát?" zeptala jsem se.

„Vem si, co chceš, ale nezapomeň na pyžamo. Budete u nás i spát. Uvidíme se v pět. Zatím..." Odhodila jsem telefon na postel, vytáhla malý kufřík a zabalila jsem si pár věcí. Moje nové pyžamko bylo dokonalé. Modré kraťásky s Paulem Frankem a bílé tílko. Z mého balení mě vyrušil telefon. Demetri.

„Ahojky, Deme," zvolala jsem do telefonu radostným hlasem.

„Zdarec, Anne. Všichni tě pozdravují. Brzo přijedeme. A jak se máte?" zeptal se.

„Dokonale. Škola je suprová. Už se na vás těším. Šíleně se mi stýská. Pozdravuj všechny a brzy se ukažte."

„Rozkaz, slečno Anne." Začala jsem se smát.

„Zatím, Deme," rozloučila jsem se a položila hovor.

Jane mě čekala před domem. Seděla v autě, vzala jsem si svůj kufr. Sedla jsem si na místo spolujezdce.

____________________________________________________________

Děkuji za opravu eMCullen. =)

 

3. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžeme být spolu - 2. kapitola:

 1
8.
Smazat | Upravit | 20.02.2012 [18:06]

Líbilo se mi to, jdu číst další. EmoticonEmoticon

31.01.2012 [20:12]

AnizekAle Volturiovy se nám chystají na návštěvu. No jsem zvědavá na další dílek. Moc se těším Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. lucka2010
31.01.2012 [15:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. baby
31.01.2012 [7:51]

Nic moc :) Ale to se zlepsi uvidis :D

4. Simona
30.01.2012 [21:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.01.2012 [16:55]

NeyimissVypadá to, že sis stále neopravila nic z toho, co ti bylo již dvakrát vypsáno, proto ti článek opět vracím (a doufám, že je to naposledy).
Ještě jednou a pořádně si přečti předchozí komentáře a podle nich si oprav chyby. Pokud na to sama nestačíš, najdi si korektora, který článek opraví za tebe.
V každém případě možnost "Článek je hotov" zaškrtni až ve chvíli, kdy bude tvoje povídka opravdu opravena! Dříve ne! Děkuji. Emoticon

21.01.2012 [13:03]

SiReeNČlánek ti musím opět vrátit, je plný chyb.
- Čárky (!!!),
- Předčasně ukončuješ věty (např.: ... sednout vedle mně. Byl jsem v sedmém nebi. -> ... sednout vedle MĚ, byl jsem v sedmém nebi.)
- Mě/mně,
- Přímá řeč (pozorni si projdi koncept, který ti poslala adminka přede mnou),
- Dělení slov,
- Přivlastňovací přídavná jména,
- S Emmentem -> s Emmettem! (Emoticon)
- Emmet -> Emmett.

Až si článek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dřív ne.
Pokud si sama s opravou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si tam korektora.
Díky.

19.01.2012 [20:10]

KacenQaCullenČlánek ti vracím, neboť se v něm vyskytují chyby. Až si je opravíš, zaškrtni Článek je hotov, díky. Emoticon Emoticon

+ počáteční uvozovky na začátku PŘ se píší dole, ve wordu se dělají klávesami shift + ů, ale pokud ti to nepůjde, zkopíruj si tohle („), jsou i v našem editoru vyznačené omegou,
+ prodlužování samohlásek (příjdeme > přijdeme),
+ mně, mě (krátce ve 2. a 4. pádě, dlouze ve 3. a 6.),
+ mezery před interpunkčními znaménky se nedělají, ale za nimi ano,
+ čárky (!)
> před zájmeny, příslovci, spojkami, částicemi atd.,
> pokud je více určovaných sloves, bude i více čárek,
> kolem oslovení,

+ překlepy,
+ nespisovné výrazy mimo PŘ změň,
+ přímá řeč (níže poslaný koncept):

(Koncept):

Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!