Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemôžem ťa milovať - 9. kapitola


Nemôžem ťa milovať - 9. kapitolaIntímna chvíľka medzi Paulom a Bellou.

9. kapitola

 

Bella:

 

Už prešli štyri dni po Paulovom prebudení. Posledné dni musel oddychovať v posteli, ale veľmi sa mu nechcelo. No stačil jeden anjelský pohľad a ležal celý deň. Vlastne len pod podmienkou, že budem v posteli s ním.

„Bella, kde si tak dlho?!“ kričal na mňa Paul z izby, keď som bola v kúpeľni.

„Veď už idem,“ odvrkla som na jeho netrpezlivosť. Rýchlo som si obliekla čiernu košieľku, ktorú mi doporučila Leah. Cítila som sa trochu trápne, ale čo by som neurobila pre svojho vlka. Pomaly som vyliezla z kúpeľne do izby. Trochu som sa zarazila, keď som sa pozrela na tú krásnu atmosféru pred sebou. Lampa bola zhastnutá a nahradili ju sviečky, ktoré vytvárali úžasné intímne prostredie.

„Krása,“ šepla som omámene. Paul, ktorý sedel na posteli, sa zoširoka usmial a podišiel ku mne.

„Nie, Belli. Ty si krásna,“ šepol mi do ucha a jemnučko ho pobozkal.

„Počkaj.“ Chcela som sa od neho odtiahnuť, ale nedovolil mi to.

„Láska, teraz mi neutekaj, lebo to nevydržím. Už je to strašne dlho,“ šepkal takmer zničene. Jeho krásne oči ma svojím pohľadom prosili.

„Paul, ja chcem len zamknúť,“ šepla som s trochu pobaveným tónom. No Paul sa zamračil aj tak. Zrazu ma zdvihol a ja som si nohy omotala okolo je pásu. Ruky som mu vplietla do vlasov a nechala sa ním niesť ku dverám. Začula som tiché otočenie kľúča. Naspäť ma niesol k posteli, no to už som sa venovala jeho telu. Mal na sebe len boxerky, takže jeho telo ma neskutočne hrialo.

Perami som sa jemne dobiedzala k jeho krku. Zubami som zovrela jeho pokožku, z jeho hrude sa vydralo tlmené zavrčanie. Tá zvieracia rozpálenosť z jeho tela bola neuveriteľne citeľná. Jeho ruky som cítila všade, hladil mi celé telo. Nebolo miestočko, ktorého by sa nedotkol, ktoré by nepreskúmali jeho dlane.

„Bells, prečo si taká dokonalá?“ šepol mi do vlasov, zatiaľ čo jeho prsty sa nenápadne posúvali pod moju košieľku. Možno by som mu odpovedala, no jeho pery sa vpili do tých mojich. Každú myšlienku, slovo, ktoré som chcela vysloviť, prerušil jeho sladký dych a nežné bozky. Neutíchajúce vzrušenie našich tiel bolo každou sekundou silnejšie a neznesitelnejšie. Tak veľmi som ho potrebovala.

„Paul, ja to už nevydržím,“ šepla som zmučene. Zacítila som, že sa mu zdvihli kútiky úst. No konečne sa posunul o pár krokov k posteli, na ktorú nás zvalil. Jeho pevné telo ma zaľahlo, vzrušenie bolo ešte silnejšie.

Keď sa odrhol od mojich pier, posunul sa nižšie a jemne okusoval moju pokožku na krku ku kľúčnej kosti. Do priehlbinky jemne vydýchol, už som musela zavzdychať.

„Si strašne pomalý,“ šepla som vzrušene a snažila si dať zo seba košieľku. No jeho ruky ma zastavili.

„Vydrž, Bella. Chcem, aby si si túto noc nekonečne užila,“ vydýchol a perami vkĺzol do môjho výstrihu. Preboha, toto asi neprežijem. Pomaly som sa dostával k mojim prsiam. Kúsok za kúskom bozkával svojimi horúcimi perami a ochutnával jazykom. Panva sa mi okamžite prehla, čím som narazila na jeho telo. Na podbrušku som zacítila jeho vzrušenie, na čo som hneď hlasno zastonala.

Jeho prsty mi konečne stiahli jedno ramienko, za ním pokračovalo aj ďalšie, no strašne pomaly ho posúval. Takmer som zakňučala od netrpezlivosti. Už som to nemohla vydržať. Celou silou som sa zaprela do jeho hrude a pretočila ho pod seba. Keď sa spamätal, zavrčal.

Sklonila som sa k jeho uchu. „Ešte raz na mňa zavrč a môžeš si utekať za Samom,“ vrčala som tentoraz naňho. Pohrýzla som mu ušný lalôčik, na čo ihneď zapriadol ako kocúr.

„To je lepšie,“ šepla som so smiechom a vrhla sa na jeho pery. Z vášnivého opojenia ma prebudili horúce ruky, ktoré mi sťahovali z tela košieľku, keďže už nemala na čom držať. Zavrčala som a prudko si sadla. Paul na mňa pozeral tmavými očami, zaznamenával každý pohyb, ktorý som urobila. Sedela som na ňom obkročmo a nesmelo som si vyzliekla košieľku. Paulovi sa rozšírili oči a hypnotizoval moje nahé telo. Usmiala som sa a sklonila sa k jeho tvári.

Prsiami som sa dotkla jeho hrude, na čo zareagoval prudkým zaklonením hlavy a hlasným zastonaním. Potichu som sa zachichotala a jazykom sa opatrne dotkla jeho dokonalej, svalnatej hrude, ktorá ma dokázala neuveriteľne rozpáliť. Hladila som ho po tmavej pokožke, až som sa dostala k lemu jeho boxeriek. Šibalsky som sa naňho usmiala, keď som si všimla, ako ma hypnotizuje očami a netrpezlivo čaká, čo urobím.

Prsty som zasunula za lem a pomaly ich sťahovala nižšie a nižšie. Ale ani som nestihla zareagovať, už som bola pod jeho telom a jeho pery sa vášnivo venovali môjmu telu, teda hlavne mojím krivkám, ktoré až príliš trápil svojimi perami. Chrbát aj panva sa mi pod ním divoko prehýbali, ani si nevedel predstaviť, čo mi robí svojimi dotykmi a perami.

Tiekol po mne pot, no nebolo to len z jeho horúceho tela, ale aj zo vzrušenia. Už som nevedela, čo robiť.

„Paul, prosím,“ šepla som zmučene a za vlasy som si ho pritiahla hore. Triasla som sa od tak dlho očakávaného prichádzajúceho spojenia našich tiel. Paul sa mi nežne zahľadel do tváre, jednou rukou mi roztiahol stehná a vsunul sa medzi ne. Moje ruky okamžite vystrelila na jeho chrbát.

Konečne som ucítila ten slastný pocit, kedy do mňa vniká. Nahlas som zastonala, pritiahla som si ho bližšie, aby som ho cítila nadoraz. Paul mi zastonal do ramena a okamžite začal prirážať. Nohy som si ovinula okolo jeho tela, hlava sa mi vyvrátila dozadu od toľkých pocitov slasti naraz. Vzdychala som každým prírazom, jeho zrýchlený dych ma šteklil na ramene a na tvári. Keď som začínala cítiť prichádzajúci koniec nekonečného vzrušenia a slasti, zahľadela som sa Paulovi do očí. Mal privreté viečka, telo sa mu chvelo, každým prírazom sme obaja stonali a nechali sa unášať slastnými pocitmi.

„Bože,“ zavrčala som, keď mi do tela vystrelil orgazmus. Prudko som sa prehla v panve, čím som napomohla Paulovi, ktorý hlasno zavrčal a zrútil sa na moje telo.

Nehybne som ležala pod Paulom a snažila sa rozdýchať toľko slasti. Srdce mi prudko bilo, po čele mi tiekol pot, v podbrušku som neustále cítila jemné vzťahy môjho lona.

„Miláčik, ani si nevieš predstaviť, ako ťa neskonalo milujem,“ šepol Paul zadýchane a zvalil sa vedľa mňa.

Unavene som sa zasmiala a otočila sa nabok, aby som naňho nevidela. Stále mal privreté viečka a prerývane dýchal.

„Ja... ja nemôžem rozprávať,“ šepla som mu a jemne ho pobozkala na čelo. Usmial sa, otočil sa nabok oproti mne a začal ma hladiť po nahom chrbte.

„Myslíš, že to niekto počul?“ spýtal sa ma, keď sme sa o niečo málo upokojili.

„Máme doma dvoch vlkolakov, čo myslíš?“ nadvihla som obočie, no v tejto dokonalej chvíli mi bolo jedno, či nás niekto počul.

„Musím sa ísť napiť,“ šepla som po chvíli.

„Idem s tebou.“ Omotala som okolo seba prikrývku, Paul si dal boxerky a šli sme do kuchyne. Bola už jedna hodina v noci, tak sme sa nemuseli báť, že by nás načapali rodičia. Paul ma vysadil na linku a šiel mi napustiť vodu. Zbožne som sledovala všetky jeho svaly na chrbte, znova vo mne vzbudzovali vzrušujúce pocity. Podal mi pohár a sladko sa usmial.

„Je tu nejaká pošta,“ šepol zrazu, keď si všimol na stole nejakú obálku. Zvláštne, mamka by si ju hneď zobrala.

„Je pre teba,“ povedal, keď ju zobral zo stola.

„Otvor ju,“ povedala som mu, nemala som pred ním žiadne tajomstvá. Sledovala som ho, ako to čítal, no očividne sa mu niečo nepáčilo. Mračil sa viac a viac, až sa mu z hrude ozvalo hlasné vrčanie.

„Paul?“ spýtala som sa ho trochu so strachom a podišla k nemu. „Od koho to je?“

„Tipni si, nevedel som, že máš s ním taký dobrý vzťah,“ vrčal na mňa.

 

8. kapitola - 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemôžem ťa milovať - 9. kapitola:

 1 2   Další »
14. vesper
28.05.2011 [21:18]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nádherné, něžné a tak eroticky pulzující... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
bože, to bylo dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
díky bohu za ty múzy, co tě obšťastňují svou přítomností!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a ten konec? že by Eda vyváděl??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tak aspoň bude vlk žárlit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [22:34]

ForevergirlJaneline:Veľmi ti ďakujem, až sa červenám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A všetkým ďakujem za pekné komenty Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [22:26]

JanelineTy moja Girl, myslím, že si sa už stala mojou obľúbenou autorkou. Mimochodom, myslím si aj, že jedného dňa vydáš knihu, ktorá sa stane tým najodvážnejším a najlepším erotickým dielom v slovenskej literatúre.

17.05.2011 [23:20]

ada1987 Emoticon

10. Jula
17.05.2011 [21:59]

Co ten zmetek zase vyvedl??? Emoticon
Utrhnout mu hlavu a spálit, fakt mě točí Emoticon

9. Judy
17.05.2011 [21:15]

Tak copak nám Edward napsal zase zajímavého? Emoticon Emoticon

8. DAlice
17.05.2011 [20:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. jane
17.05.2011 [20:20]

doufám že Bell bude s Paulem i přes všechny nesnáze, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasná kapitolka, už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2011 [19:59]

TwinkleNo jistě, Forevergirl, od tebe nic nemůže být špatně napsané, takže já jen tleskám. Emoticon Emoticon Emoticon

5. Katherina
17.05.2011 [19:42]

Nádherná kapitolka a ten konec, no prostě wau!!!! Jsem zvědavá, co Edward v tom dopise píše. Jen doufám, že nakonci příběhu bude Bella s Paulem a ne s edwardem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!