Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemôžem ťa milovať - 5. kapitola

fg


Nemôžem ťa milovať - 5. kapitolaNajskôr vám chcem veľmi poďakovať za komenty. Táto kapitolka je z pohľadu Paula, tak sa vám to bude dúfam páčiť. :)

5. kapitola

 

Paul:

S ťažkým srdcom som od nej v noci odchádzal, musel som ísť hliadkovať. Nechcel som ju nechať samu, ale musel som.

Trápilo ma to, čo sa stalo. Veril som jej, rád by som vedel, čo má ten hajzel za problém. Ale mám pocit, že sa stalo viac. Bella mi niečo tají, ale budem trpezlivo čakať. No ona bola vždy príliš tvrdohlavá, vždy si chce všetko vyriešiť sama, nikdy nechce pomôcť.

Paul, meškáš, upozorňoval ma Sam v myšlienkach.

Keby si veril Belle, a nie tým pijaviciam, bol by som tu skôr. Niekto totiž musí byť s Bellou, keďže si ju vyhodil zo svorky a zakázal jej premieňať sa. Sam sa na mňa výstražne pozrel.

Pozri, Paul, ja nechcem, aby sme mali s nimi nejaké... nezhody. Ale o to tu teraz nejde. Pred chvíľou zacítili upíra na našom území, oznámil mi len tak.

Musím ísť ihneď za Bellou, zakričal som v myšlienkach, a už bol rozbehnutý.

Paul, stoj! No super, už zasa použil ten jeho otravný „alfa“ hlas.

Tak to sa ti podarilo, Paul. Embry s Jakeom sa museli, samozrejme, rehotať. Magori.

Stačí! Rozdelíme sa a skúsime ho nájsť. A Paul, neboj sa, k Belle sa nedostane. Neveril som jeho uisteniu, ale počúvol som ho, musel som. Našťastie ju o pár hodín uvidím. Tak veľmi som ju chcel zovrieť vo svojom náručí, pritisnúť si ju k telu, zahrievať ju, bozkávať jej nežné telo, počúvať jej krásne slová lásky, ktoré by som jej dokázal opakovať každú sekundu. Chcel som jej dokázať, že je so mnou v bezpečí, že jej verím.

Dúfam, že budem mať možnosť a tomu hajzlovi nakopem ten jeho kamenný zadok.

Paul, upokoj sa konečne. Nenávidím túto kolektívnu mysel, je to strašne otravné. Hlavne si musím stále strážiť všetky myšlienky na moju Bellu, nikdy by som nedovolil, aby niekto videl jediný kúsok jej nahého tela, ktorý môžem vidieť len ja.

Ideme, chlapci. Paul, prebuď sa. Ideme na východ. Jared s Jakeom sa rozbehli, tak som sa k ním pridal. Och, najradšej by som bol teraz s Bellou, vlastne chcem s ňou byť stále, ale svorka je taktiež dôležitá, no je najdôležitejšia.

Paul, vieš myslieť nad niečím iným ako nad Bellou? Jake sa pochechtával, mal šťastie, že som mu jednu nevrazil.

Nie. A ako to ide s Leah? Musel som ho trochu podpichnúť. Jake na mňa otočil svoju veľkú hlavu, no bežal aj tak.

Čo by malo byť? Veď je to Bellina sestra. Myslíš, že by som mal niečo so sestrou tvojej frajerky? Ešte by sme boli rodina. Nad tou myšlienkou si teatrálne odfrkol. Magor. Jake na mňa zavrčal, ale absolútne ma tým nevystrašil.

O čo sa pokúšaš, vĺčík? Začal som sa pochechtávať.

Drž hubu, Paul. A láskavo mi tak nehovor. Znova na mňa zavrčal.

Myslíš, že ma tým vyprovokuješ? pýtal som sa ho v myšlienkach. Veľmi dobre vedel, že nie. Od vtedy čo som s Bellou, som úplne iný. Bellinka ma úplne zmenila, a ja som za to rád.

Prestaňte! Cítite to? ozval sa Embry. Prudko som zastavil a ucítil to. Upíri pach, teda skôr strašný smrad.

Idem smerom do rezervácie, to nie je dobré. Jake mal pravdu, ihneď sme sa rozbehli po tej stope.

Nohy nám ťažko dopadali na zem, stále sme pridávali viac a viac na rýchlosti. A zrazu začal byť ten pach intenzívnejší, ale najhoršie bolo, že sa tiahol k rezervácii. Nie, Bella.

So strachom som sa ešte rýchlejšie rozbehol. Stále bol ten pach silnejší, a zrazu sme už boli pri domoch.

Okamžite som sa premenil, obliekol si šortky a rozbehol sa k domu mojej lásky.

Rozdeľte sa a hľadajte, musím ísť za Bellou!“ skríkol som na Embryho a Jakea. Takmer som rozrazil dvere, dole bola Leah.

Kde je Bella?“ spýtal som sa jej trochu udýchane. Vlastne som na ňu vyštekol.

Vo svojej izbe,“ odvrkla na môj tón. Rozbehol som sa po schodoch a vyvalil jej dvere. Nebola tam, pootváral som všetky skrine, pozrel sa pod posteľ. Nikde nebola, ale to nebolo všetko. Cítil som silný pach upíra.

Nie je tu!“ zvreskol som na celú rezerváciu. Prišiel som neskoro.

Do riti! Ja som vedel, že ju nemám nechávať samu. Mal som prísť skôr!“ kričal som ako zmyslov zbavený.

Paul, upokoj sa, prosím,“ povedala mi Leah, ktorá sem pribehla.

Ako sa mám upokojiť!“ skríkol som bolestným hlasom.

Možno išla len niekam von sa prejsť. Paul, hlavne sa upokoj, keď tu budeš zjapať, nepomôžeš si,“ snažila sa ma upokojiť, ale mne to vôbec nepomáhalo. Ako som mal vedieť, či je vôbec v poriadku.

Ak jej ten upír skriví len jediný vlások, zabijem ho. Roztrhám ho na kusy a spálim toho hajzla. Hneď som sa rozbehol z jej izby von.

Kam ideš, Paul?“ kričala na mňa Leah.

Kam asi. Musím ju nájsť,“ odvrkol som jej a utekal ďalej.

Paul, počkaj!“ skríkla znova, ale naliehavo. Otočil som sa a videl, ako za mnou uteká, v ruke držala nejaký papierik. Podala mi ho. Ihneď som ho otvoril a prečítal si ho: „Priprav sa ešte na najhoršie. Toto bola len časť toho, čo ti urobím, vlčica. Nemala si sa na mňa vrhnúť, možno by som ti to uštedril. Čoskoro sa uvidíme. Edward

Vrhnúť? Veď Bella hovorila, že ho len stretla na našom území.

„Ja som to vedel!“ zakričal som so strašným strachom v hlase. Ja ho zabijem.

„Ja som to hovoril, vedel som, že je Bella nevinná,“ takmer som vzlykol, Leah pri mne nemo stála, nevedela, čo povedať. Určite sa bála o svoju sestru. Zrazu sa z lesa objavil Sam, očividne začul môj krik. Prišiel v ľudskej podobe.

„Čo sa deje?“ spýtal sa. Unavene som sa zasmial nad jeho vetou.

„Čo sa deje? Keby si veril Belle, tak by si vedel, že hovorila pravdu. Ale nie, ty si musel veriť tým pijaviciam. Veľmi ti ďakujem, Sam. Ak ju teraz nenájdem alebo jej ten Cullen ublíži, tak si ma nepraj,“ vrčal som naňho. Zmätene na mňa pozeral. Do ruky som mu vrazil ten papier a rozbehol som sa do lesa, aby som sa mohol premeniť.

Neuveriteľne som sa o ňu bál. Tak veľmi som ju miloval, a ten hajzel chce ublížiť môjmu jediné šťastiu, jedinému zmyslu môjho života.

Letel som lesom, keď ma zrazu dobehol Jake s Embrym. Počuli sme to, Paul. Neboj sa, nájdeme ju.

Vďaka, chlapci.

Hej, zacítili sme pach upíra pri útesoch, ozval sa zrazu Seth, už o tom vedeli všetci. Na nič som nečakal, pridal som a všetkých predbehol. Bežal som po jeho pachu, o chvíľu som bol na útese, ale nič som nevidel.

Srdce mi prudko bilo, keď som si predstavil, čo by sa jej mohlo stať. Neprežijem, keď jej ublíži. Je síce vlk, ale je neuveriteľne krehká.

A zrazu som začul bolestné zakňučanie vlka.

4. kapitola - 6. kapitola

 


 

Dúfam, že sa vám táto kapitolka páčila. Ďalšia časť bude z pohľadu Belly, takže sa dozviete, čo sa stalo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemôžem ťa milovať - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!