Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemôžem ťa milovať - 14. kapitola

HPA


Nemôžem ťa milovať - 14. kapitolaČo sa dozvie Bella? A bude menšie prekvapenie z Edwardovej strany.

14. kapitola

 

Bella:

 

Sedela som na posteli s miernym úsmevom a čakala, než príde Paul. Carlisle pred chvíľou odišiel, ešte mi zobral krv, aby sa mohol uistiť o mojom stave.

Vtom sa otvorili dvere, vošiel Paul. Nežne som sa naňho usmiala, sadol si ku mne na posteľ a chytil mi ruku do svojej.

„Čo ti povedal?“ spýtal sa naliehavo a pohladil ma po líci.

„Nie je to nič vážne, ver mi,“ šepla som a posadila sa naňho. Objala som ho rukami okolo krku a hľadela mu do očí. Dal mi jemný bozk na čelo a čakal, čo mu poviem.

„Paul, pamätáš si tú noc pár dní po tvojom prebudení z kómy?“ spýtala som sa ho laškovne. Určite si to musel pamätať.

„Veľmi dobre,“ šepol a perami ma jemne hladil po tvári, až sa zastavil pri kútiku mojich úst. Nahlas som vzdychla, no musela som sa sústrediť.

„A pamätáš si, že sme vtedy nepoužili žiadnu ochranu?“ pýtala som sa ďalej.

„Áno,“ odvetil jednoducho. Čakala som, že mu to dôjde, ale on nič. Stále na mňa zmätene pozeral.

„Paul, a čo sa stane, ak nepoužiješ pri milovaní ochranu?“ spýtala som sa ho detsky.

A vtom na mňa vypleštil oči. Konečne, to mu trvalo. Jeho tvár vystriedalo viacero výrazov, najskôr zmätený, potom mierne zamračený, o niečo jasnejší a nakoniec sa úplne rozžiaril. Naliehavo mi chytil tvár do dlaní.

„Budeme mať bábätko?“ spýtal sa rozstraseným hlasom.

Nežne som sa usmiala. „Áno, budeme mať malého vĺčíka alebo vlčicu,“ šepla som matersky. Neviem, kde sa to vo mne vzalo, ale táto správa sa mi neuveritľne páčila. Keď som si predstavila malého chlapčeka alebo dievčatko, ktoré sa bude podobať na Paula... hrialo ma to na srdci.

„Myslíš, že to je možné?“ spýtal sa ohromene.

„Paul, miláčik, tú noc sme sa milovali dvakrát a Carlisle nám to ešte potvrdí,“ šepkala som mu nežne a pohladila som ho po tvári.

„Ty nie si rád?“ spýtala som sa ho trošku smutne.

„Nie, nie, Belli. Ja som len prekvapený,“ hovoril rýchlo. Vtom mi odhrnul tričko z brucha a horúcimi prstami mi jemnučko prešiel po brušku.

„Budeme mať bábätko,“ šepol nežne a pozrel sa mi do očí.

„Áno.“ Jemne sa usmial a sklonil sa k mojej tvári. Horúcimi perami sa pritisol na tie moje, no bol to nežnučký bozk. Jeho ruka ma stále hladila po brušku, keď sa zrazu odtrhol od mojich pier.

„Billy ma zabije,“ povedal so strachom v očiach.

„Pochopí to,“ uistila som ho, no očividne mu to nepomohlo.

„Belli, máš ešte len sedemnásť,“ šepol a stále sa mračil.

„O dva mesiace mám osemnásť a myslím, že obaja sme dostatočne... vyspelí, aby sme sa mohli starať o dieťa. A ja sa toho dieťatka nevzdám,“ odvetila som mu s vážnym výrazom.

„Dobre, Belli. Kedy to chceš povedať Billymu a Sue?“ spýtal sa ma.

„Hm, povieme im to, až keď to budeme mať stopercentné, dobre?“

„Áno.“ Znova sa sklonil k môjmu brušku a jemnučko ma naň pobozkal. „Ďakujem ti, Belli.“

Pousmiala som sa a nechala sa unášať v jeho nežnom objatí s perami na svojom brušku. V tejto krásnej chvíli som aj zabudla na Edwardove slová, ktoré mi boli fuk. Síce by som nikdy nečakala, že mi upír, ktorý ma chcel zabiť, povie, že sa do mňa zaľúbil, ale mne to je jedno.

 

 

Edward:

 

Nemohol som tomu uveriť, práve som bol priamo v rezervácii, a ešte k tomu v dome vlkolakov. Celá moja rodina počula každé slovo z izby, kde bola Bella s Paulom. Bol som rozzúrený, ja jej vyznám svoje city a o polhodinu sa dozviem, že je tehotná s tým psom. Obaja boli z toho šťastní, ja som len zatínal zuby.

„Kde sú tak dlho?“ pýtal sa nervózne Embry.

„Mali by ste im nechať chvíľku času,“ povedal im Carlisle.

„Uvedomuje si vôbec niekto, že v jednej miestnosti sedia vlci aj upíri a všetci žijeme?“ spýtal sa Seth a potichu sa zachichotal.

„Idem von,“ povedal som namrzene. Až v lese som sa zastavil, zviezol som sa o strom a sadol si na zem. Nemal som sa do nej zaľúbiť, vedel som to už na začiatku. Vedel som, že bude navždy milovať len jeho, ale tak veľmi mi chýba moja jediná láska.

„Mal by si ju nechať na pokoji,“ ozvalo sa vedľa mňa. Znudene som sa otočil, bola to Leah.

„Čo chceš?“ spýtal som sa jej nevrlo.

„Hej, kamoš, upokoj sa.“ Sadla si oproti mne a zahľadela sa na mňa. Bola úplné iná ako Bella. Dalo by sa povedať, že je o niečo drsnejšia.

„Bella ťa nebude nikdy milovať,“ šepla.

„Ja viem,“ odvrkol som. Prečo tu, preboha, je?

„No, ja radšej idem, vidím, že moja spoločnosť ti asi nerobí najlepšie,“ povedala a postavila sa. Kráčala naspäť do rezervácie, sledoval som ju, až potom som si niečo uvedomil.

„Leah!“ zakričal som na ňu.

Otočila sa a zmätene na mňa pozerala. „Áno?“

Nevedel som, či robím správnu vec, ale musel som to skúsiť. „Môžem ťa pozvať na večeru?“ spýtal som sa jej nervózne.

„Si si tým istý?“ spýtala sa ohromene.

Hm, dobrá otázka. „Nie, nie som si istý, ale chcem to skúsiť,“ šepol som, no vedel som, že ma počuje.

„Dobre, o koľkej?“ spýtala sa s úsmevom.

„O siedmej po teba prídem,“ odvetil som jej a mierne sa pousmial.

„Budem ťa čakať.“ A rozbehla sa naspäť do rezervácie.

Možno mám ešte nejakú tu nádej. Všimol som si už skôr, ako sa na mňa na pozerá, možno je nejaká šanca medzi nami. Musel som sa nad tým pousmiať a rozbehol som sa domov, aby som sa mohol pripraviť na rande.

Hm, kto by to čakal? Medzi upírmi a vlkmi je mier. A ešte k tomu som si práve dohodol rande s vlčicou.

 

Paul:

 

Kto by to povedal, že budem mať dieťatko. Už teraz som sa neuveriteľne tešil na svojho budúceho syna alebo dcérku.

Bella mi práve spinkala v náručí a ja som ju nežne hladil po plochom brušku, ktoré bude onedlho krásne guľaté. Bol som na ňu pyšný a bláznivo som ju miloval. Len ona zo mňa dokázala urobiť pravého muža a ukázala mi, čo znamená ozajstné šťastie.

Ale ešte tu bol menší problém - Billy. Bella bola vždy jeho milovaná dcéra a ja som bol pre Billyho vždy ten chalan, čo robil samé blbosti. No už teraz som si vedeľ veľmi dobre predstaviť, že budem milujúcim ockom.


 

13. kapitola - 15. kapitola

 


Dúfam, že sa vám táto kapitolka páčila. Bola totižto už predposledná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemôžem ťa milovať - 14. kapitola:

 1 2   Další »
11. Kačka
16.04.2012 [16:23]

Super! jen ze začátku se její otec jmenoval jinak ;)

29.05.2011 [18:59]

VampE4B Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Leli
29.05.2011 [15:10]

Krásná kapitole!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nečekala jsem, že bude další vlčice těhotná, ale neva. Přeju jim to. No a ten Eda, trochu přelétavý... Leah myslím v této povídce nikoko nemá Emoticon Kdyby byla s Edem, tak by byl klid na obou stranách. Bella by Byla v klidu s Paulem a Ed by dal pokoj. Emoticon
Moc se těším na pokráčko. Prosíím, piš další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Katherina
29.05.2011 [13:25]

Nádhera!!! Mohl by Edward být s Leah. Těším se na další kapitoly!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. marfii
29.05.2011 [9:51]

Wauu hezky se to rozvýjí

29.05.2011 [9:31]

ada1987 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon edík skusa inú vlcicu.

28.05.2011 [23:43]

vesperj.e.ž.í.š... tak ona je fakt těhotná??? vlkodlačí školka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - tam bych teda nechtěla učit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A Eda - zamiloval se do náhrady? do Belliny sestry?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no ty vole... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tak to jsem fakt zvědavá... vyjde to konečně?? hmmm... zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no, tak to si ráda počkám. a doufám, že bude Eda taky šťastný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a vlčí rodinka je rozkošná!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [23:40]

Rosemarie8Posledná veta je najkrajšia!! Emoticon Emoticon Nečakala som, že bude tehotná ale musím sa priznať, že ma to prekvapilo veľmi príjemne. Emoticon Už sa nemôžem dočkať ďalšej kapitolky a neuveriteľne sa mi páči, keď Paul Belle hovorí Belli!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [23:17]

JudysJe jedno, jestli to bude holka nebo kluk. Hlavně ať je to zdravé! (Třeba to může být obojí) Emoticon
Nestřídá ten Edward ty holky nějak často? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kiki
28.05.2011 [20:05]

krása rychle další a doufam že budou mít holčičku prosím Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!