Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemôžem ťa milovať - 10. kapitola

Official poster - La Push werewolfs


Nemôžem ťa milovať - 10. kapitolaTak a sme presne v polovici. Dozviete sa, čo bolo v liste a na konci sa niečo stane...

10. kapitola

 

Paul:

 

„Paul?“ spýtala sa ma, v jej hlase som začul strach. „Od koho to je?“

„Tipni si, nevedel som, že máš s ním taký dobrý vzťah,“ vrčal som na ňu. Trošku som to prehnal, ale vrelo to vo mne. Chcel som zabiť toho hajzla, ktorý chcel ublížiť mojej Belle. Nechcem si ani predstaviť, čo by sa stalo, ak by som tam vtedy neprišiel.

„S kým mám dobrý vzťah?“ pýtala sa ma zmätene. Podal som jej ten list, začala si to potichu čítať:

Bella, ja už ani neviem, ako sa ti ospravedlniť. Je mi to neuveriteľne ľúto, neviem, čo to do mňa vošlo. Prosím, veľmi ťa prosím, odpusť mi to. Chcem, aby sme boli priateľmi. Viem, že po tom, čo som urobil, je to z tvojej strany asi nemožné, ale daj mi šancu. Bola chyba, že stále myslím na minulosť a ubližujem ľuďom v súčasnosti. Prosím, povedz to aj tomu tvojmu vlkovi, nechcel som mu ublížiť. Bol by som rád, ak by sme sa mohli stretnúť. Veľmi rád by som sa s tebou spriatelil. Príď večer na naše územie, pár kilometrov za hranicou je jedna lúka. Prosím ťa na kolenách. Edward

 

Bella vyjavene sledovala list, no potom sa pozrela na mňa. V jej očiach som videl ozajstný strach, nemal som na ňu pred chvíľou tak vybuchnúť. Veď ona za nič nemôže.

„Paul, ja... ja s nim nič nemám, ja...“ koktala Bella.

„Belli, prepáč, nechcel som na teba vrčať,“ šepol som ospravedlňujúco a ukryl som ju vo svojom náručí. Bella ma okamžite objala okolo pásu a tvár si zaborila do mojej hrude.

„Ja viem, že s ním nič nemáš. Zajtra tam pôjdem namiesto teba a ešte si to s ním vybavím,“ vrčal som. Zacítil som, ako sa zachvela a objala ma ešte pevnejšie. Vyhodil som si ju do náručia a šiel s ňou hore do izby. Tam som ju položil na posteľ a ľahol si oproti nej.

„Čo chceš urobiť?“ spýtala sa ma šepky. Pritisla sa ku mne ešte bližšie a hladila ma po vlasoch. , Bolo to viac než príjemné.

„Bella, prečo mám pocit, že niečo skrývaš?“ spýtal som sa jej, lebo toto som si na nej všimol okamžite. Akoby mala strach o tú pijavicu.

„Paul, bojím sa o teba,“ šepla zničene.

Pevne som si ju privinul k sebe. „Bella, neboj sa o mňa. Ja budem v poriadku, ale s tou pijavicou ešte nie je koniec. Vybavím si to ešte s ním, ale nie kvôli tomu, že ublížil mne, ale že chcel ublížiť tebe. Vždy som si vravel, že nikomu nedovolím, aby sa ťa ani len dotkol. Čo myslíš, že by sa stalo, keby som tam neprišiel včas?“ Znova som sa cítil tak bezbranne. Vždy keď si spomeniem, že som ju takmer neochránil.

„Prosím, nerozprávajme sa o tom. Chcem si dokonalo užiť túto noc. Edward ma vôbec nezaujíma, som tu s tebou, nie s ním. Tak by si sa mal plne venovať svojej hladnej vlčici.“ Laškovne sa usmiala. Nebolo mi treba, čo na to povedať. Stiahol som ju pod seba a plne sa jej venoval.

 

Ráno ma zobudilo nepríjemné zvonenie mobilu. Natiahol som sa z postele k zemi, kde som mal veci a rýchlo to zobral. Samozrejme, že to bol Sam. Musím ísť na hliadku, vraj musíme byť ešte opatrnejší, keďže nám predtým tá pijavica dvakrát utiekla.

No pozrel som sa na toho sladkého anjela vedľa seba. Och, prečo musím práve teraz odísť?

Prikrývka jej skĺzla z tela, tak som mal dokonalý výhľad na jej krásne telo. Absolútne sa mi nechcelo odísť a nechávať ju tu. Ale povinnosti sú povinnosti. Určite bude znova nahnevaná, že sa zobudí sama. Mal by som skočil do kvetinárstva...

Rýchlo som sa obliekol a pohľadal nejaký lístok, aby som jej nechal odkaz. Zobral som pero a začal písať:

Prepáč mi to, Belli, ale musel som odísť. Sam ma zavolal na hliadku, vraj musíme byť viac ostražitejší. Nechcel som ťa budiť, no večer ti to znova s radosťou vynahradím. Ľúbim ťa. Paul

Ešte som sa sklonil k nej a nežne ju pobozkal na čelo, kde sa jej lepili vlasy od tepla. Pousmial som sa nad jej krásou a vyskočil z okna.

V lese som sa rýchlo premenil a bežal za Samom. Už z diaľky som začul ich myšlienky.

Nazdar, Paul. Vyzeráš nejako unavene, že by ťa Bella tak zničila? pýtal sa ma Embry a rehotal sa ako sprostý.

Drž hubu! zavrčal som naňho a pribehol k Samovi.

Prečo tu musíme byť takmer všetci? spýtal som sa ho. Sam na mňa otočil svoju veľkú hlavu.

Paul, už dvakrát sa dostal ten Cullen na naše územie. Bude nás hliadkovať viac a častejšie. Pri tom mene Cullen ma takmer naplo. Jared mi ukázal v myšlienkach jeho ksicht, musel som zavrčať. Najradšej by som toho hajzla roztrhal, podpálil ho a urobil si z neho táborák.

Dobrý nápad. Jacob so mnou vrúcne súhlasil a kýval svojou veľkou tlamou.

Tak fajn, rozdelíme sa po troch a budeme strážiť hranice. Sam dal povel a všetci sme sa rozbehli. Utekal som s Jacobom a Embrym. Moje myšlienky počas behu znova zaleteli k Belle. Ktovie, čo teraz robí? Možno sa už zobudila a vrčí nad odkazom, ktorý som jej nechal. Musel som sa zachichotať, keď som si to predstavil. Bola síce súčasťou svorky, ale pre mňa bola vždy tým najkrehkejším a najjemnejším stvorením na svete.

Paul, nás to fakt nezaujíma. Jake sa tváril nad mojimi myšlienkami maximálne znudene, ale mne to bolo jedno. Nenávidím túto kolektívnu myseľ. Ani nemôžem myslieť na to, na čo chcem myslieť neustále. Teda, lepšie povedané len na Bellu.

Vedľa mňa sa znova ozval dvojitý povzdych od tých dvoch. Len som zagúľal očami a pobehoval pri hranici. Nikdy ma toto nebavilo, chcel som byť len s ňou.

Po neuveriteľne dlhých šiestich hodinách ma Sam pustil. S radosťou som sa rozbehol naspäť k Belle. Ani som si neuvedomoval, kam utekám. Už som videl len moju Bellu.

Pred domami som sa premenil späť a obliekol si len šortky.

Ani som sa neobťažoval zaklopať na dvere, a vošiel dnu.

Ahoj, Sue,“ pozdravil som Bellinu mamku, ktorá bola s Leah v kuchyni. Tá sa na mňa len zaškerila a pokračovala v jedení.

Ahoj, Paul. Nedáš si obed?“ spýtala sa ma. Veľmi dobrý nápad, bol som hladný ako vlk. Vtipné, vlastne aj som vlk. No dobre, pripadám si ako debil.

Jasné,“ vyhŕkol som a sadol si oproti Bellinej sestry, ktorá sa na mňa stále vyškierala. Nikdy sme neboli v najlepšom vzťahu, no neprekážala nam prítomnosť jeden druhého. Vždy som si z nej totiž uťahoval.

Sue položila predo mňa plný tanier, hneď som sa do toho vrhol, až som sa oblizoval za ušami. Varila neskutočne dobre.

Och, takmer by som zabudla. Paul, Bella pred chvíľu niekam odišla, vraj sa potrebuje prevetrať,“ oznámila mi Sue. Takmer mi zaskočilo.

Kam išla?“ vyhŕkol som.

Neviem, ale určite je o chvíľu späť,“ uistila ma. No ja som sa o ňu znova bál, dúfal som, že sa išla naozaj len prejsť. Musím ísť za ňou.

Zrazu mi Leah začala kývať rukou pred tvárou. „Paul, preber sa. Zvoní ti mobil.“ Tým ma vytrhla z myšlienok. No zvonil v Bellinej izbe, zabudol som si ho tam asi ráno. Vybehol som do schodov a schmatol telefón. Och, znova Sam.

Čo je?“ spýtal som sa nie príliš nadšene.

Paul, nevieš náhodou, prečo sme zacítili Bellu na hranici s Cullenovcami? Očividne išla na ich územie.“

 

9. kapitola - 11. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemôžem ťa milovať - 10. kapitola:

 1 2   Další »
14. vesper
28.05.2011 [21:29]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon -ona šla na tu louku, že?? Emoticon Emoticon Emoticon
super!
Ježiš, vlastně ne, to bude průser Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ale mně je Edy líto - nemohl by potkat nějakou milou, hodnou upírku??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už mlčim....

ale vlci by jej nemuseli zabíjet Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Paul je boží! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Judy
23.05.2011 [11:09]

Proč se Bella chová tak hloupě a snaží se za každou cenu zničit svůj vztah s Paulem. Emoticon Emoticon Prosím, rychle pokračuj. Emoticon

12. Terka
22.05.2011 [21:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.
Smazat | Upravit | 22.05.2011 [17:51]

pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Leli
22.05.2011 [14:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. marfii
22.05.2011 [8:14]

Wauu .. no jsem zvědavá co tam dělá

8. Terka
22.05.2011 [4:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. jane
21.05.2011 [21:47]

držím palce Belle a Paulovi aby jim to vydrželo, nechci totiž aby byla Bella a Edward to je totiž už ohraný, ale teď z jiného soudku, jako vždy je to ta úžasná kapitolka a už se moc těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2011 [21:21]

DeninaLove Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lala19414
21.05.2011 [18:36]

Krásna kapča, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak prosííím honem další díleček, tak prosíím honem piš!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!