Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň_8. Kapitola

ghggfghfdghgfgfgggdgggg


Nemám zájem, promiň_8. KapitolaOmlouvám se za tu délku, ale můj bratr je prostě debil... neměla jsem přístup na počítač_snad mě chápete :) zítra ale napíšu delší! Slibuju! pěkné čtení :) :*

Alice:

Tohle bych zvládnout mohla. Moje vize se stále nezměnila, takže by to vyjít mohlo. Edwardův plán byl jednoduchý. Stačilo jen hlídat Bellinu budoucnost. Kam půjde, s kým půjde, a podobně. Pak to říct Edwardovi, který se tam shodou náhod objeví. I když se mi nelíbilo, že chce Bellu takhle trápit a věděla jsem, že to mezi nimi vyvolá spoustu hádek, nic jiného se nedalo dělat. Navíc myslím, že Bella nezůstane pozadu. Oba si uvědomí, co k sobě cítí!! Páni… já jsem prostě ta nejlepší sestra a kamarádka na světě!!!

Když jsme s Edwardem přišli zpět domů, Bella ještě spala. Carlisle s Esme byli venku v lese, Rosalie a Emmet u sebe v pokoji a já šla za Jasperem do obýváku. Sedla jsem si k němu, on mě objal a oba si vychutnávali společnost toho druhého.

„Bells se probudí za pět minut!“ řekla jsem a věděla, že to Edward uslyší. Věděla jsem, že s ní chce mluvit.

Bella se probudila, jak jsem řekla a já vedla Jaspera nahoru. Vyšla jsem poslední schod a viděla Edwarda, jak drží Bellu v náručí a vášnivě ji líbá. Pak s ní vešel do pokoje.

Podívala jsem se na Jaspera, který se na mě toužebně díval. Otočila jsem se k němu a políbila ho. Uvěznil mě ve svém náručí a odnesl so pokoje pro hosty, jelikož v našem byla Bella. Sotva mě Jasper položil na postel, slyšela jsem Bellu.

„Co se děje, Edwarde?“

„Nic, promiň.“ Pak jsem jen slyšela odcházejícího Edwarda.

„Promiň, zlato, ale Bella je můj host. Za chvíli se za tebou vrátím. Slibuju.“ Řekla jsem Jasperovi a naposledy ho políbila.

Když jsem přišla do pokoje za Bellou. Seděla uprostřed postele a smutně se dívala na dveře. Omluvila jsem se za Edwarda. Řekla jsem jí pravdu. Věděla jsem, že Edward chce Belle odolat.

Nechala jsem Bellu se převléct a šly jsem dolů. Druhá část Edwardova plánu byla být s Bellou co nejčastěji,  a já vycítila možnost mu pomoct.

„Edwarde, mohl bys prosím Bellu hodit na náměstí? Nechala si tam auto.“ Zeptala jsem se ho a Bella po mě vrhla nenávistný pohled.

„Samozřejmě.“ Odpověděl Edward naoko lhostejně. Bella odjela a já se šla s neutichající radostí a touhou věnovat svému miláčkovi, mému Jasperovi.

Bella:

Když mi Edward řekl, že je s Jessicou, rychle jsem vystoupila z auta a běžela k tomu svému. Edward okamžitě odjel. Nastartovala jsem a rozjela se domů.

„Jsem doma, tati. Prosím, teď mě neruš jo? Jsem hodně unavená.“ Zavolala jsem na Charlieho a stěží zadržovala slzy. Když jsem doběhla do pokoje, zavřela jsem dveře a svezla jsem se po ni. Skrčila jsem nohy a hlavu složila do dlaní.

On toho lituje! Lituje toho všeho. Lituje té pro mě překrásné chvíle, kdy jsme byli jedno tělo. Nechtěl mě. Pro něj jsem byla jenom hračka, rozptýlení. Jenže on pro mě ne! Netroufala jsem si to přiznat, ale asi jsem se zamilovala. A to, že je s Jessicou mu jen tak neprojde.

Ještě si pamatuju, jak mi Alice říkala, že má problémy odolat mému tělu, tak ať se trápí! Já mu ukážu mé tělo, i k dyž on se ho ani nedotkne! Nepřipustím, aby věděl, jak moc mě to bolí. Když on chce být s Jessicou, já budu s někým jiným. Na konci stejně neodolá a vezme si mě znova. Vím to. A Alice mi pomůže!

Usmála jsem se a utřela slzy. Vstala jsem a šla se převléct do noční košile, protože jsem byla vážně unavená.

Sotva jsem usnula, vzbudil mě mobil! Původně jsem neměla v plánu ho zvedat, ale jakmile jsem viděla, kdo mi volá, neváhala jsem ani vteřinu!

„Jessico?“ zeptala jsem se lhostejně.

„Bells!! Tomu neuvěříš!! Já asi chodím s Edwardem Cullenem. Chápeš? Já! Myslela jsem si, že bude s tebou, ale když pak přišel za mnou, využila jsem toho. Nevadí di to, že?“ ta měla vážně radost, což mě štvlao. Tak potrápíme i Jessicu.

„Ne Jess, nevadí. Jak asi chodím?“

„No já nevím. Neřekl mi přímo, že mě miluje nebo tak něco, ale prostě….ááááá!“ to ani nedokáže doříct větu?

„Jo, Jess. Vím, jak se cítíš.“

„A kdybys věděla, jak líbá! Prostě dokonale!“

„A kdybys věděla, jakej je v sexu!“ zašeptala jsem a doufala, že to slyšela. Bohužel, neslyšela, tak jsem jen dodala. „Vím to.“

„Cože?“ viditelně ji dobrá nálada přešla.

„Že vím, jak líbá.“ Mluvila jsem posměšně.

„Ty si se s ním líbala?“

„A nejen to, Jess.“ Přes mobil jsem slyšela hluboký nádech.

„To jako fakt?“

„Byl skvělej! Mnohem lepší než Mike!“

„Tak proč šel za mnou?“

„No, Mike nás viděl, tak jsem si s Edwardem dala pauzu. Jen dokud Mike neodjede.“

„Já ti nevěřím.“ Zněla dost naštvaně.

„Nevěř. Klidně se ho zeptej, ale být tebou, neptám se ho a užiju si s ním ten měsíc.“ Vím, byla jsem mrcha, ale věděla jsem, že Jessica se Edwarda na nic nezeptá. Stejně na to zapomene, takže se ani nebude divit, když se s ní po tom měsící nerozejde.

„Hmmm… už musím jít. Uvidíme se ve škole.“ Než jsem stihla cokoliv říct, zavěsila.

Musím přiznat, že mě moje chování znepokojilo. Měla jsem Jessicu v celku ráda, ale když se mi chlubila s Edwardem, pocítila jsem touhu ju trošku zchladit. Neřešila jsem to. Znovu jsem si lehla a s dobrým pocitem usínala.

Crrrr…opět mě vzbudil zvonící mobil. Ani jsem se neobtěžovala podívat, kdo volá.

„Co je?“ zasyčela jsem nenávistně.

„Promiň, jestli volám nevhod.“ Z hlasu jsem poznala Alici.

„Ne, Alice. Co chceš?“ řekla jsem už o dost mileji.

„Včera jsem ti říkala, jestli nechceš jet na nákupy, pamatuješ?“

„Jo jistě. Ráda pojedu. Potřebuju se odreagovat!“

„Za půl hodiny jsem u tebe!“ a zavěsila. S povzdechem jsem se ještě na chvíli zavrtala do postele. Už jsem nechtěla spát, jen jsem si krátila dlouhou chvíli. Po čtvrt hodině jsem vylezla.

Šla jsem se převléct. Vzala jsem si normální černé uplé rifle a žlutou halenku. Do toho mou oblíbenou černou kabelku a černé kozačky se zlatými proužky. Rozčesala jsem si vlasy, vzala si peníze a šla dolů.

„Tati? Jedu nakupovat s Alicí Cullenovou, ano? Na oběd si objednej pizzu. Nevím, v kolik se vrátím, tak na mě nečekej.

„Víš, že je zítra škola?“

„Jo, ale neboj, do sedmi jsem doma.“

„A co bys dělala v obchodě sedm hodin? Je teprve dvanáct!“

„Je vidět, že mě neznáš, tati.“ Řekla jsem s úsměvem a vyšla před dům, kam zrovna přijížděla Alice.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň_8. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!