Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň 6. Kapitola

Anna


Nemám zájem, promiň 6. KapitolaTak tady mám další díleček :) Je delší než obvykle. To pro to, abyste měli co číst, protože tuhle povídku na chvíli zastavuju, páč nestíhám. Až dopíšu poslední 2 kapitoly Krvež. lásky, budu pokračovat. Hezké čtení :) :-*

6. Kapitola_Pomsta

 

„Co jsi to udělal???“ zeptala jsem se naštvaně.

„Zbavil jsem tě zátěže.“ Odpověděl s úsměvem.

„Zátěže? Ty vůbec nevíš, co pro mě Mike udělal a takhle to zkazíš!“  řvala jsem.

„Ale vždyť si ho ani nemilovala!“ pomalu se přestával usmívat.

„Láska není všechno! Edwarde já… promiň. Nevím, co jsem si myslela, když jsem se s tebou vyspala. No prostě ted´ je pro mě nejdůležitější Mike.“ řekla jsem poněkud klidným hlasem. Teď byl naštvaný on.

„Fajn, ale něco si pamatuj. Já ten měsíc nepromrhám čekáním na tebe, takže si vyber! Buď já na dýl nebo Mike na měsíc, ale se mnou v tom případě nepočítej!“

„Promiň.“ Řekla jsem po chvilce přemýšlení a šla do klubu za Mikem.

Je pravda, že se mi edward líbil. Byla bych nejšťastnější dívka na světě, kdyby se mnou začal chodit a dneska k tomu nebylo daleko. On byl skvělý. Nádherný, šikovný, dokonalý. Sen každé puberťačky. Možná si myslíte, že jsem úplně blbá, že jsem nechala Edwarda a šla za Mikem, ale v té chvíli jsem měla potřebu omluvit se mu a zpříjemnit poslední měsíc ve Forks.

 

Edward:

Bella nebyla jiná než ostatní. Jenom byla nejhezčí z dívek ve Forks a podle jejích myšlenek jsem věděl, že mi dokáže spříjemnit čtyři roky mé věčnosti. Pak se s rodinou odstěhuju a Bellu už nikdy neuvidím. Místo ní si najdu další.

Tento plán by mi skvěle vyšel, nebýt Mika Newtona a té hloupé párty.

Bella tu noc vypadala dokonale. Byla tak krásná a sexy! Dokonce bych si troufal říct, že jí to v tu chvíli slušelo víc, než kterékoliv upírce. Málokterý muž by jí odolal. Já jsem upír, ale i tak mám co dělat, abych z ní to oblečení nestrhl hned teď a tady před celou partou. Udržel jsem se a podle toho, co se jí honilo hlavou, jsem zjistil, že jí dělám ty samé problémy. To mě potěšilo.

Jeli jsem do Seattlu do nějakého klubu. Bella nám zařídila vstup zadarmo. Majitelovi klubu se Bella líbila. A moc. Dokonce s ní spal! Díky jeho myšlenkám jsem věděl, jaká je Bella v sexu. Ne, že bych byl nějaký šmírák, ale když on si to představoval tak živě… moje touha po ní vzrostla ještě víc. Chtěl jsem jí. Dnes.

Když Bella slíbila Johnovi, majiteli klubu, že zazpívá, šli jsem dovnitř. Klub byl obrovský. Postupem času přicházelo stále více lidí.

Celá parta si sedla ke stolu. Já se usadil vedle Belly, kterou jsem držel za ruku. Chtěl jsem jí dokázat, že o ni stojím stejně jako ona o mě. Vždy, když se na mě podívala, věnoval jsem jí ten nejlepší úsměv, jakého jsem byl schopen.

Bella objednala panáky. Všichni kromě mojí rodiny je do sebe s chutí vyklopili. Jen my, Cullenovi, jsem to pili pomalu a s nechutným výrazem ve tváři. Toho si naštěstí nikdo nevšiml.

Uběhla už skoro hodina a klub byl přeplněný, ale na tanečním parketě nikdo. Bella se přemlouvala k tomu, aby vzala Jessicu a šla tancovat. Alice se stále usmívala a bavila se s Bellou a Rosalie. Jessica si říkala, že já bych se víc hodil k ní než k Belle. Emmet si našel pár kamarádů, s kterými si povídal. Mike naštěstí neviděl, že se s Bellou držíme za ruku.

„Jess!! Co takhle to trochu rozjet?“ zakřičela Bella po chvilce váhání. Jessice s úsměvem přikývla a šla s Bellou za DJ-em. Ten Bellu svlékal pohledem. Divil jsem se, když jsem na jeho reacki na Bellu potichu zavrčel.

DJ Matt pustil song od The Veronicas a k Belle a Jess se přidaly mé sestry. Písnička se rozezněla a holky se začaly vlnit do rytmu. Vnímal jsem jen Bellu. Její ladné a sexy pohyby by rozpálil každého muže! Byla nádherná.

Při refrénu písně se na mě podívala a zpívala pro mě. Těeilo mě to. Moc. Počkám si, ža se vyčerpá, vyvedu jji ven a tam se dočkám. Ukojím svou touhu. Věděl jsem, že ona nebude odporovat.

Písnička skončila a k holiám se přidávalo stále víc lidí. Dokonce i parta s Emmetem tančili. Jen já seděl u stolu a čekal na Bellu. Ne že bych neuměl tancovat, ale měl jsem pocit, že kdybych udělal sebemenší pohyb, vrhl bych se na Bellu, serval z ní šaty a vzal si ji.

Asi po deseti písničkách jsem v Bellině mysli viděl, že už si chce sednout. Šla. Sedla si ke mně a dívala se na mě. Usmívala se jak měsíček na hnoji! Rukou jsem jí přisunul panáka. Kopla ho do sebe a já ji objednal dalšího.

„Chceš mě opít?“ zeptala se.

„Hmm…to není špatný nápad.“

„Jenže kdybych byla opilá, už se mě nezbavíš.“

„A to jako proč?“

Odpovědi jsem se nedočkal, jen si vzala dalšího panáka. Po sedmi skleničkách si hlavu opřela o ruce a dívala se na mě. Začala se smát.

„Víš, že seš docela hezkej?“ smál jsem se s ní. Omylem jsem jí připomněl zpívání. V tomhle stavu tam jít nemohla! Byla opilá a každou chvilku se něčemu smála.

Vstala a chtěla jít za Mattem, ale já ji chytl za ruku a přitáhl k sobě.

„Edwarde Cullene!“ řekla s úsměvem.

„Co?“

„Nic, jenom to hezky zní.“ Zasmáli jsme se tomu a ona si v myšlenkách nadávala, co to říká!

„Pojď se projít.“ Zašeptal jsem jí do ucha.

„Ale já musím zpívat!“

„A pamatuješ si text?“ chvíli přemýšlela a dostala další záchvat smíchu.

„Vždyť já ještě ani nevím, co budu zpívat.“

„Tak to spolu venku vymyslíme.“ Viděl jsem, jak váhá. V její hlavě mezi sebou soupeřili dvě části. Jedno strašně chtěla jít ven, ale ta druhá ne, protože se bála, že si o ní budu myslet, že jsem ju dostal až moc rychle. Přesunul jsem své ruce z jejího pasu na zadek a přitáhl ještě blíž. Okamžitě se odtáhla, chytla mě za ruku a táhla ven. Zašli jsem za roh a chtěla jít dál, ale já už to nevydržel. Opět jsem si ji přitáhl blíž. Chtěla mě políbit, ale já jí uhnul.

„Ty si chceš hrát?“ zeptala se s úsměvem a aniž by na to pomyslela, přejela mi rukou přes rozkrok. Moje touha překročila hranice.

 

S Bellou to byla nádhera! Byla tak šikovná a neuvěřitelná. Nikdy jsem netušil, co od ní mohu čekat, i když jsem četl myšlenky. Výdrž měla stejnou jako já. Ve všem jsme si byli hodně podobní. Takový sex jsem zažil poprvé v životě. Vyrovnat se jí mohla jedině upírka. Ale i tak málokterá.

Po TOM mi v myšlenkách nadávala, že jsem jí roztrhl tanga a že teď bude muset zpívat na ostro, ale moc to neřešila. Spíše chtěla víc. I když ju tohle uspokojilo, klidně by si to rozdala ještě jednou.

Chtěl jsem s ní ještě zůstat, ale slyšel jsem Jessicu s ostatními holkami, jak si říkají, kde Bella může být, a tak jsem se ruku v ruce vydali zpět do klubu. U vchodu jsme potkali Mika. Nechtěl si přiznat, že ho Bella podvedla, ale moc dobře věděl, jaká je. Byl šíleně naštvaný.

„Kde jste byli?“ nevnímal jsem Belliny myšlenky.

„To nechtěj vědět.“ Odpověděl jsem.

„Ty si sáhnul na mou holku?“

„Nechovala se jako tvoje.“ Smál jsem se mu.

„Tak dost Edwarde.“ Okřikla mě Bella. Až pak jsem si přečetl její myšlenky. Vážně měla Mika ráda, i když to láska nebyla.

„Bello, jak jsi mohla?“ řekl Mike a odcházel zpět do klubu.

Bella se na mě otočila s nenávistí v očích.

„Co jsi to udělal???“

„Zbavil jsem tě zátěže.“

V myšlenkách na mě řvala, stejně jako normálně. Nadávala mi, že pro ni Mike hodně znamenal. Já to věděl, ale nemohl jsem přijít na důvod, proč jsem Mikovi řekl to, co jsem řekl.

Nakonec se uklidnila, ale to, co  mi řekla, jsem vážně nečekal.

„Láska není všechno! Edwarde já… promiň. Nevím, co jsem si myslela, když jsem se s tebou vyspala. No prostě teš je pro mě nejdůležitější Mike.“

Naštvalo mě to. Nikdy mě žádná holka neodkopla! Vždy jsem opouštěl já je! Něco jse jí řekl, ona se jen omluvila a běžela zpět za Mikem.

 

Pomsta bude sladká, řekl jsem si a šel zpět do klubu. Bella se zrovna u stolu omlouvala Mikovi, který když mě uviděl, ji umlčel polibkem. Líbali se dloho a z mého hrdla vyšlo zavrčení. Bella táhla Mika na taneční parket. Já si sedl ke stolu, ale tam sem zůstal jen chvíli. Šel jsem konat svou pomstu.

Přišel jsem za partou a začal tančit. Bella si mě všimla a s úsměvem se na mě dívala. Využil jsem toho a šel za Jessicou, které se okamžitě na tváří rozlil široký úsměv.chytil jsem ji za pas a zkusil jsem na ni moc mých očí. Fungovalo to. Dívala se na mě s úsměvem a společně jsem tančili do rytmu. Po chvíli jsem vidlě Bellu, jak se ještě víc namáčkla na Mika. Usmál jsem se a chytil Jess za zadek. Bella položila Mikovu ruku na svůj zadek a začala ho líbat. Nechtěl jsem bát pozadu a chtěl jsem, aby si Bella uvědomila, že chce mě. Začal jsem Jessicu líbat. I když nebyla tak skvělá jak Bella, nebyla špatná. Dokonce se mi to zalíbilo.

Když se mi podařilo se od ní odtrhnout, podíval jsem se na Bellu. Ta s Mikem tancovala daleko od nás, aby na nás neviděla. V duchu mě proklínala a přesvědčovala sama sebe, že dělá dobře. Asi po půl hodině jsem si šel s Jessicou sednout. Stále se na mě lepila. Bella měla jít zpívat. John ji uvedl a dal Belle mikrofon. Domluvila se s Mattem na písničce 4ever, která hrála na začátku. Většina lidí si posedala zpět na místa, jenom parta zůstala na parketě. Bella nebyla ani trochu nervózní. Šlo vidět, že tohle už párkrát dělala. Matt spustil píseň a Bella začala zpívat.

Nejprve tančila u baru a dívala se na ostatní. Pak se přidala k tančící partě. Stála uprostřed a ostatní kolem ní. Všichni s ní zpívali, ale jen ona byla slyšet. Byla dokonalá. Její hlas, pohyby… její výrazy, když zpívala vysoko, nebo hodně nahlas. Stále tančila do rytmu, její tělo se vlnilo spolu s kamarády. Bella věděla o velikosti svého poprsí, a dost dobře. Hodně na něj upozorňovala.

Celý klub na ni užasle koukal. Hodně lidí se přidalo k ní a její partě. Když Bella dozpívala, všichni začali tleskat a pískat. Myšlenky mnoha kluků se mi vážně nelíbily. Svlékaly ji pohledem. A toho, že Bella zpívala na ostro, si nikdo nevšiml.

Bella vrátila mikrofon a Matt pustil další píseň. Lidé se vrátili na taneční parket a tančili dál. Mě Jessica taky vytáhla. Tančili jsme asi dvě hodiny. Aniž bych se nadál, byli dvě hodiny ráno. Klub zavíral. Vyšel jsem s Jessicou před klub a čekali na ostatní. Chtěla mě několikrát políbit, ale já pokaždé uhnul. Až když vyšla Bella, políbil jsem Jessicu. Ta si v myšlenkách myslela, že to dělám kvůli Belle, ale nechtěla si to přiznat.

 

A dnešním večerem začala moje pomsta



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň 6. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!