Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň_31. Kapitola


Nemám zájem, promiň_31. KapitolaDalší kapitola_trochu kratší, ale dá se to přežít :D Tak jsem přemýšlela a došlo mi, že tahle povídka bude mít asi víc než 35 kapitol, jak jsem původně plánovala :D Tahle kapitolka je věnovaná uživatelce twilightkacert (opět :D), s kterou se vážně skvěle píše a připadá mi, že ju znám vážně dloouho! Za všechno moc dík :* Pěkné čtení :) :*

31. Kapitola

„Do Itálie?“ zeptala jsem se.

„Jo! Máma se stěhovala různě po Evropě, ale až teď se usadila v nějaké starobylé části Itálie.“ Stále tančila okolo mě. Přestala až ve chvíli, kdy se rozezněl zvonek. V tu ránu se zasekla na místě a vyděšeně se na mě podívala.

„Klid, Jess. Je to jenom další obyčejný kluk.“ Usmála jsem se na ni, chytla ji za ruku a vedla dolů. Na patě schodiště jsem se ovšem sekla, protože jsem viděla Charlieho v kuchyni a s ním i Edwarda a Nicka.

„Vy jdete oba za Bells?“ zeptal se otec.

„Ne, to jen já. Tady Nick jde za Jessicou,“ ujal se slova Edward.

„Nejsem si jistý, jestli vás Bella čeká,“ zamyslel se Charlie.

„Bella čeká mě.“

„A co tady potom dělá ten druhý?“

„Ten jde za Jessicou.“

„Moment… A co tady budete jako dělat?“

„Povídat si?“

„Takže už se neříká grupáč?“

„Tak dost, tati!“ zasáhla jsem, protože tohle by skončilo pohromou.

„Promiň, Bells. Někdo pro tebe přišel.“

„Všimla jsem si.“ Usmála jsem se na něj a chytla Edwarda za ruku. Ještě jsem neudělala ani krok, když mě Charlie předběhl.

„A nezapomeň na mámu… Ta by nebyla ráda, kdyby si měla sex dřív než ve dvaceti.“ Zamával mi ukazováčkem před nosem a Edward se začal smát.

„Já vím, tati, a hodlám to dodržet. S Edwardem ve vší počestnosti!“ usmála jsem se na něj a už utíkala nahoru do pokoje, kde jsem si sedla na postel a čekala, než přijdou ostatní. Asi po minutě se nahrnuli do mého pokoje a smíchy bez sebe spadli na zem.

„Čemu se jako smějete?“ vyjela jsem na ně, i když mi také cukaly koutky.

„Sex až ve dvaceti? Bells, ty jsi začla už ve třinácti!“ vykoktala Jessica.

„To on ale vědět nemusí!“

„Asi nemá cenu ptát se na něco dalšího, viď?“ zeptal se Edward a já jen zavrtěla hlavou. Vyčerpaně jsem si lehla a ruce dala pod hlavu. Hned na to se objevil Edward, který si lehl na mě a zapřel se o lokty.

„Chybělas´ mi,“ zašeptal mi do ucha.

„Ehm… Nemá tu Bella volný pokoj? Zaslouží si soukromí,“ zaslechla jsem Nicka, tak jsem pootočila hlavu a viděla, jak ho Jess s úsměvem vede pryč.

„Doufám, že nepůjdou do koupelny,“ řekla jsem zamračeně.

„Proč?“

„Protože tam chci jít já.“ Mrkla jsem na něj. Edward okamžitě sklonil hlavu a políbil mě.

„To seš vážně taková nymfomanka? To by se mělo léčit,“ usmál se.

„No… Zatím to nikomu nevadilo a myslím, že tobě už vůbec ne.“ Věnovala jsem mu další polibek a jednou rukou jsem přejela po jeho rozkroku. Potichounku zasténal.

„Tohle mi nedělej, nebo se neudržím a bude mi jedno, jestli je Charlie dole nebo ne,“ zašeptal mi do ucha.

„A věříš, že je mi to jedno?“ usmála jsem se na něj.

„Fajn… Co ta koupelna?“ zeptal se. To už mě ale držel v náručí a nesl do sprchového koutu. Ještě před ním jsem ho políbila a nechala ho stát. Pomalu jsem si vyslékla tričko a podprsenku, pak i rifle s kalhotkami. Vlezla jsem si do koutu a pustila na sebe teplou vodu. Pohledem jsem zavadila o Edwarda, který stále stál u dveří a měřil si mě pohledem.

„To tam budeš jen tak stát?“ zavolala jsem na něj. Vzpamatoval se. Než jsem se nadála, stál vedle mě nahý a objímal mě.

„Kolikrát jsme spolu spali?“ zeptala jsem se ho.

„Ehm… Asi sedmkrát, proč?“

„A kolikrát z toho na posteli?“

„Jednou?“ zasmál se a políbil mě.

„Miluju tě,“ zašeptala jsem.

„Ani nevíš, jak je hezké, slyšet to právě od tebe.“

„Cože?“ odtáhla jsem se od něj.

„Že je hezké, když to říkáš ty.“

„A kolikrát si to už slyšel?“ vyjekla jsem.

„No… Jenom párkrát. Ani jedno jsem nebral vážně. Nikdy jsem se nezamiloval a všechny jsem bral jako hračky.“ Snažil se omluvit, ale to mě ještě víc naštvalo.

„Hračky? Takže holky pro tebe byly jenom hračky? A co jsem já?“ zařvala jsem a ani ho nenechala mluvit. Naštvaně jsem chtěla odejít, jenže jsem na svém rameni ucítila jeho ruku. Strhl si mě k sobě. Své ruce jsem položila na jeho hruď a snažila se odtáhnout, jenže mě přimáčkl zády na stěnu a své tělo přimáčkl na to mé. Sklonil hlavu a chtěl mě políbit, ale já uhnula.

„No tak, Bells. Teprve před pár hodinami jsme se dali dohromady,“ zašeptal mi do ucha.

„No a? Ty můžeš mít hraček, kolik budeš chtít!“ vyštěkla jsem.

„Tak si s tebou můžu pohrát?“ Než jsem stihla odpovědět, vyzvedl mě za zadeček a já automaticky obmotala nohy kolem jeho pasu. Zlý zvyk.

Okamžitě mě začal líbat a já mu to oplácela. Neměla jsem sílu se vzpírat. Chtěla jsem ho. Omotala jsem mu ruce kolem krku a on jednu ruku přiložil na mé prso, které začal laskat.

Nechtěla jsem zůstat pozadu, tak jsem sjela jednou rukou k jeho rozkroku, ale to mi nedovolil. Jedním pohybem chytil obě moje zápěstí a dal mi je nad hlavu.

„Ne-e. Teď já,“ zašeptal a políbil mě.

„Fajn, tohle přežiju,“ vydechla jsem mu do úst. V tu chvíli se ozvalo klepání na dveře.

„Bello? Bello! Okamžitě vylez! Musím na záchod,“ slyšela jsem hlas mého táty.

„Použij koupelnu dole.“ Odpověděla jsem mu naštvaně.

„Tam je Jessica s Nickem!“ /áni… Ti na to šli rychle.

„Promiň,“ zašeptala jsem Edwardovi. Hned mě pustil a my se co nejrychleji oblékli.

„Co jste tam dělali?“ zeptal se Charlie, když jsme otevřeli. Ruce si dal za záda a začal houpat boky ze strany na stranu tak, jak to dělají malé děti.

„Neboj, tati. Trochu jsme to tam chtěli uklidit,“ usmála jsem se. Jak lehké je lhát vlastnímu otci.

„Uklízeli? Vážně?“

„Ano, pane. Sprchový kout,“ ujal se slova Edward.

„Ty se mi líbíš, Edwarde. Měl by jsi sem chodit častěji,“ bouchl Edwarda kamarádsky do ramene.

„Děkuji, pane. Jsem si jist, že tu budu denním hostem,“ zasmál se Edward. To už jsem ho ale táhla do pokoje.

„Tvůj táta je vážně zvláštní,“ oznámil mi Edward, jakmile jsem si lehla na postel. Lehnul si ke mně a své tělo přimáčkl na má záda.

„Řekni mi něco, co nevím. Víš, on je divnej. Někdy je úplně normální, prostě se chová jako otec, ale jindy je jako dítě. Třeba dnes.“

„Náhodou… Je to roztomilý. Aspoň vím, po kom to máš,“ zasmál se. Nejdřív jsem se chtěla zasmát taky, ale pak mi došlo, co vlastně řekl.

„Uvědomuješ si, že mě tu dneska jenom urážíš?“ otočila jsem se k němu čelem.

„Promiň, vždyť ty víš, že to tak nemyslím.“ Usmál se a já neměla sílu odporovat. Byl tak roztomilý. Přitulila jsem se k němu, jak nejvíc to šlo.

„Teď mě tak napadlo, co dělají Jessica a Nick dole v koupelně?“ zeptala jsem se.

„No… To, co jsme chtěli dělat my.“

„Vážně?“

„Ano. To je to tak nepochopitelný?“

„Ne, já jenom, že Jessica vždy byla spíše přes city, než jenom na sex na jednu noc.“

„Tohle je o citech,“ zašeptal mi.

Edward s Nickem odešli kolem půlnoci. V sobotu a neděli jsme všichni čtyři byli spolu a moc jsme si to užívali. Hned v pondělí se ve škole rozneslo, že Jessica chodí s Nickem a já jim to moc přála. Skvěle se k sobě hodili.

Tento týden spala Jessica doma a já úplně zapomněla na Itálii. Tu mi připomněla až Jessica následující pátek.

„Bells, doufám, že počítáš s tím, že letíme do Itálie!“  zeptala se, když jsem ji vezla domů.

„Ehm… Jo, jasně. Kdy že?“

„Zítra brzo ráno.“

„To se ale ani nestihnu rozloučit s Edwardem!“ vyjekla jsem, protože dnes byl celý den pryč.

„Tak to máš blbý. Zítra mu zavoláš při cestě na letiště.“

„Dobře. Jen klid. Ehm… Mohla bys jet k nám? Ještě jsem to neřekla Charliemu.“

„Ty jsi strašná, víš to? Ten Edward ti opravdu leze na mozek,“ zasmála se, ale nijak neprotestovala.

„Tati, můžeš na chvíli?“ zavolala jsem. Asi po dvou minutách se Charlie objevil na schodech.

„Ano?“

„No… Jessica se tě chce na něco zeptat.“ řekla jsem rychle a schovala se za ni. Otočil se na mě a věnovala mi ne moc hezký pohled.

„Víte, pane Swane, volala mi máma a chtěla, abych za ní přijela do Itálie. Nechtěla mě ovšem pouštět samotnou, tak mě napadlo, jestli by Bells nemohla jet se mnou,“ usmála se.

„Ale samozřejmě. A kdyže to jedete?“

„Zítra v pět ráno nám letí letadlo.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň_31. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!