Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nekropolis - 20. kapitola - 1. časť

Co tě nezabije, to tě posílí


Nekropolis - 20. kapitola - 1. časťTáto kapitola je rozdelená na dve časti. Oznamuje, že táto 20. kapitola je posledný prvej časti. Síce sa kapitola v prvej časti končí dobre, ale v druhej... no, to si prečítate. Tak sa pusťte do toho! Ďakujem za kometáriky a prosím o ďalšie. Keď ich bude pod 20 možno ani nepridám ďalšiu časť.

Pohľad Bella:

 

Keď sa ku mne vrátil, tváril sa zmučene. Niečo sa mu stalo a ja som vedela, že mi to nepovie. Len si ticho ku mne sadol a ja som čakala, čo spraví. Celý čas som na neho upierala zrak, zatiaľ čo on pozeral do zeme a nad niečím rozmýšľal. Až po nekonečne dlhej chvíľke zdvihol svoj zrak a pozrel na mňa.

„Plakala si,“ konštatoval.
„Nie,“ klamala som a nenápadne si utrela oči.
„Bella,“ vzdychol si. „Pozri... milujem ťa a ničí ma, keď ťa vidím takúto. Netráp sa. Nejako sa to už vyrieši.“ Pozrel sa mi do očí a ja som sa jeho pohľadu musela vyhnúť.
„Keď ja sa bojím, že to vyriešiš ty. A tvojou smrťou.“ Snažila som sa potlačiť vzlyk, ale nedokázala som to. Edward hneď spozornel a zobral ma do náručia. Tam som sa celkom poddala svojim citom a rozplakala som sa. Už som to viac nedokázala dusiť v sebe.

Možno hodinu, možno dve, som ostala ešte v Edwardom náručí. Nič nenamietal a ani mne sa z neho nechcelo ísť. Rozmýšľala som nad nami. Ale zrazu ma pochytila panika. Edwarda vidím poslednýkrát. Nech to už skončí akokoľvek. Držím sa ho poslednýkrát, cítim jeho vôňu poslednýkrát, vidím ho poslednýkrát, poslednýkrát počujem jeho dych.

Zdvihla som hlavu a pozrela som sa mu do očí. Aj bez nejakého daru som presne vedela, na čo myslí. Presne na to, na čo ja. Posadila som sa a upravila som si vlasy. Ešte raz som si utrela tvár a znova na neho pozrela. Vedela som, ako si váži môj život. Vedela som, ako teraz obdivuje ľudí, že môžu plakať. Vedela som to. A vedela som, že ma nenechá obetovať sa.

„Bella?“ vyrušil ma z môjho zamyslenia.
„Áno?“ pípla som. Môj hlas znel trochu divne, zničene. Edward si prisadol ešte bližšie a zobral si moju tvár do dlaní.
„Toto je naša posledná noc. Užime si ju. Nebudeme tu predsa iba sedieť a rozmýšľať, aký ťažký môže byť niekedy život.“ Mal pravdu. Sebaľutovanie môžeme nechať na inú dobu. Prikývla som.
„Čo keď to nie je naša posledná noc?“ spýtala som sa. Vedela som, že je to sprostosť, ale potrebovala som počuť klamstvo. Že toto je iba hlúpy žart alebo sen, z ktorého sa za chvíľu prebudím. Neodpovedal. Radšej sa začal ku mne skláňať a ja som s obrovskou nedočkavosťou čakala na jeho pery.

Najprv pritisol svoje pery na moje. Až potom ma začal bozkávať. Jazykom vkĺzol do mojich úst. Začala sa súhra našich jazykov. Najprv nežne a pomaly, ale postupne sa to stupňovalo. Náš bozk sa stal z nevinného, veľmi vzrušujúci. Pritisla som sa k nemu ešte viac a rukami som mu zašla do vlasov. O chvíľu som už ležala na pohovke a Edward sa nado mnou skláňal a bozkával ma. Keď som už nevládala s dychom, tak svoje bozky presunul na môj krk. Zrazu prestal, akoby si práve uvedomil, čo robí.

„Bella, ja som nechcel...“
„Je to naša posledná noc,“ pripomenula som mu a v duchu sa modlila, aby pokračoval.
„Nechcem ti ublížiť,“ nedal sa odbiť.
„Budem fajn,“ pošepla som a pobozkala som ho na ústa.

Edward ešte trochu protestoval. Ale potom sme sa spoločne vydali do raja.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nekropolis - 20. kapitola - 1. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!