Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejmocnější - 1

By AngelsSisters


Nejmocnější - 1A je tu první kapitolka Nejmocnější. Doufám, že se vám to bude líbit a byla bych ráda za jakoukoliv kritiku.

Kapitola 1

pohled nikoho

 

Krásná dívka běžela lesem, sama. Jí to však nevadilo. Bylo to již dávno, co ji on a jeho rodina opustili. Bylo to již dávno, co jí řekl, že ji již nemiluje a že pro něj není dost dobrá. A pak odešel i se svou rodinou. Její nejlepší přítelkyně Alice, ten malý shopaholický elfík, který všem dělal radost, její starší bráška Emmett ruku v ruce se svými vtípky a sázkami s Jasperem. Kupodivu i to, že její sestra, půvabná Rosalie, se s ní nerozloučila, ji bodlo u srdce.

Bylo to již bezmála 350 let, co ji její celá rodina opustila. Bylo to již 350 let, co si pro ni Viktorie přišla a přeměnila ji v jednu z nich. Jenže netušila, že Isabella je silná a po pár dnech její smutek opadne a ona si začne užívat nového života a využije šanci zapomenout na něho i na celou svou bývalou rodinu.

K jejímu neštěstí se jí však do cesty připletl lykan - vlkodlak měnící se na člověka, který svým kousnutím dokáže upíry přeměnit na křížence lykana a nesmrtelného. Pokousal ji a ona 6 dnů bezvládně ležela v lese a měnila se na tu nejmocnější.

Teď sama běžela lesem tak rychle, že by to i upíří zrak těžko postřehl. Zrovna proběhla pod vysokou skálou, když v tom se z ní ulomil obrovský kus a rychle padal na překvapenou dívku.

...

Mezitím smutný chlapec bloudil temným lesem s bolestným výrazem vepsaným v jeho dokonalé tváři. I po tolika letech odloučení na ni nezapomněl a pořád si vyčítal, že ji opustil. Pořád dokola si v hlavě přemílal, že kdyby od ní tenkrát neodešel, možná by teď žil šťasten po jejím boku.

Došel až na nádhernou louku podobné té, na kterou s ní chodíval před jejich odloučením. Nevěděl však, že i ta půvabná dívka sem někdy chodívá vzpomínat na dny strávené s ním a jeho rodinou. Nevěděl také, že ani ona na něj po těch dlouhých letech nezapomněla, i když na něj někdy nevzpomínala příliš v dobrém.

Zrovna si v mysli přehrával onen okamžik, kdy ji poprvé spatřil v mysli jeho bývalých spolužáků, když ho z jeho myšlenek vyrušila ohlušující rána. Rychle se zvedl a svou upíří rychlostí se vydal na místo, odkud se rána ozvala. Jakmile dorazil k onomu místu, spatřil obrovskou sněhově bílou vlčici bezvládně ležící pod kusem skály. Bez váhání zvedl skálu a bílou vlčici vzal do náručí. Rychle se s ní vydal k domu své rodiny doufaje, že se tam stihne dostat včas, aby ono záhadné zvíře zachránil.

pohled Edwarda

Když jsem dorazil k domu, nahlas jsem zvolal: „Carlisle, pojď sem rychle!" Hned, jak jsem to dořekl, objevil se vedle mě můj otec. Edwarde, odnes ji nahoru do knihovny a polož ji na můj stůl! Rychle jsem vyběhl do patra našeho domu a položil tu vlčici na Carlisleův stůl. Hned za mnou do pokoje vešla Alice ruku v ruce s Jasperem. Hned za nimi šla Rosalie a Emmettem a jako poslední přiběhla Esmé s Carlislem v patách.

Jen co jsem o krok odstoupil od stolu, už se přede mě postavil Carlisle a začal prohlížet její zranění, ale když se dostal, až k velké řezné ráně na břiše začaly se její zranění hojit. Já i Carlisle jsme se na to dívali s úžasem a překvapením naráz, ale co mě překvapilo, bylo to, že Jasper s námi tyto pocity nesdílel. Díval se na tu vlčici zamračeným pohledem.

„Edwarde, odnes ji, prosímm do pokoje pro hosty, myslím, že se brzy probere." Vzal jsem ji tedy znovu do náruče a odnesl ji do 3 patra našeho domu.


Doufám, že se líbí. Devilgirl

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejmocnější - 1:

 1
1. kikuska
28.07.2011 [22:28]

Páči sa mi to. Naozaj. A veľmi. Len mi príde trošku divné, že dali vlka do izby pre hostí. No uvidíme, čo bude ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!