Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neexistující slzy- 13.díl

immortals-1


omlouvám se, ale nějak se do toho začínám zamotávat. S touhle povídkou si dám menší pauzu, takže si užijte tenhle díl a díky těm, kteří si najdete chvilku a napíšete komentář. Díly budou přibývat,a le pomaleji. Jinak se můžete těšit na moji druhou povídku s názvem Lee-lee.

Demetri nás dovedl až k vlkům, kteří teď stáli naproti nám v bojových pozicích. Všichni vrčeli, někteří dokonce štěkali. I když jich bylo asi patnáct a nás jenom pět, neměli proti nám šanci Alecova, Janina a moje schopnost nám budou stačit na to, abychom ty smradlavé psiska zlikvidovali do posledního. Felixovy a Demetriho svaly se postarají o rychlý konec.

V jejich myšlenkách bylo tolik sebevědomí až jsem se musela zasmát. Ostatní nechápali, čemu se směju, ale neptali se na nic a jen se ušklíbli. Neslyšela jsem, na co konkrétně myslí, protože jsem slyšela jenom ty nejhlasitější myšlenky.

Demetri vystoupil z naší řady a promluvil k vlkům. „Zdravím. Jsme Volturiovi.“ v reakci na tyto slova se vlci ještě víc nakrčili. Ti nejmenší a hádám, že věkově nejmladší chtěli utíkat tak daleko od této mýtiny jak jen mohli. Na jednu stranu jsem si přála, aby se zachránili, ale na druhou stranu věci by se měli dělat pořádně. Demetri pokračoval ledově klidným hlasem. „Jak jistě víte v našem zájmu není víc než utajení. Jestliže vy vlci nejste schopni zůstat v anonymitě, musíme se o to postarat my.“

Vlci se nepohli z místa jen čekali až začneme my. Snad doufali, že nás svým počtem zastraší. Upoutala mě myšlenka velkého černého vlka.

Tak se ukaž ty odporná pijavice. Je nás na vás moc.

Byla jsem ráda, že ruština byl můj volitelný předmět. A slovo moc myslel doslova, protože v tu chvíli na mýtinu přiběhlo dalších pět vlků. V našich výrazech se nezměnilo nic a to vlky zjevně mátlo, protože jsme se na ně usmívali krutými úsměvy.

Jako poslední z lesa vyběhla bílá vlčice, která se postavila vedle velkého černého a jemně se ho dotkla čumákem na kožichu. Jak dojemné.

„Brečel bych, kdybych mohl.“ prohlásil Alec dost nahlas, aby to slyšeli i vlci. Bílá vlčice se nakrčila a už chtěla po Alecovi skočit, ale černý vlk jí zastoupil cestu a podíval se po ní prosebným pohledem. Bylo to jako nějaká nechutná telenovela.

Demetri začínal být nervózní. Tolik se těšil na ten boj a vlci to pořád protahovali. „Tak bojujte, když si myslíte, že vyhrajete. Méně bolestivé by to bylo, kdybyste se nebránili.“ radil jim a už na nic nečekal a skočil po černém vlkovi.

Bílá vlčice ho chtěla bránit, ale netrvalo nijak dlouho Jane ji mučila v ohnivé křeči. Soustředila jsem se, abych všem vlkům dokázala ubrat co nejvíc síly, ale hrozně mě to vyčerpávalo. Přemáhala jsem se a snažila se ničit stejně rychle jako ostatní.

Ianův hlas mě opět prosil, abych přestala, abych neničila skoro jeho rodinu. Ale já jsem stejně jako vždycky neposlechla. Stejně jako vždycky jsem se řídila tím, co mi nakazovala úcta a oddanost k Volturiovým. Bylo šíleně opojné patřit k nim.

Boj skončil a okolní les byl stejně tichý, jako když jsme sem přišli. Okolí se změnilo tím, že bílý sníh byl pokryt rudou krví vlkodlaků.

Uklidili jsme po sobě a vraceli se domů. I když jsem si myslela, že nebudu mít výčitky svědomí byly tam. Bodaly mě jako vosy.

Promiň Iane, promiň…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neexistující slzy- 13.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!