Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nedokončený polibek! 6. kapitola

vecicka8


Nedokončený polibek! 6. kapitolaDalší kapitolka... Tady se nám objeví i jeden člen královské rodiny, jak ho neznáme. :) Kdo to bude? To si přečtěte. :)

6. kapitola

 

Probudila jsem se s nepříjemným pocitem a očima zaslepenýma mlhou snů. Přesto jsem ale věděla, že muž sedící v křesle u okna není přelud, ani výmysl mé bujné fantazie. Blond vlasy mu spadaly do tváře ve stejných neposlušných pramenech, jak jsem si pamatovala. Jeho hříšně krásná tvář měla stejný netečný výraz a oči barvy šarlatu ve mně vyvolávaly chvění.

Caius vypadal jako vždycky uvolněně a mně se i teď jeho chladná aura dotýkala. Nadechla jsem se a zatřepala hlavou. Ne! Už nejsem čerstvě přeměněná upírka, která umírala touhou, aby si jí obávaný vládce Volterry všiml.

„Caiusi? Co tady chceš?“ zavrčela jsem nepřátelsky a přitáhla si pokrývku blíž k nahému tělu.

Neodpověděl, místo toho mi hodil moje oblečení a mlčky vstal. Nespustil ze mě pohled pronikavých očí a o to víc mi bylo jasné, že tohle není společenská návštěva.

„Oblékni se, jedeme domů,“ promluvil a jeho hlas mi zněl jako rajská hudba. Po tolika dnech odloučení jsem pocítila škodolibou radost z toho, že jeho hlas byl stejně hrubý a nekompromisní, jak jsem si ho pamatovala.

„Domů?“ ušklíbla jsem se. „Já ale nemám domov.“

Caius po mně střelil rychlým pohledem a zamračil se. Jeho elegantní vysoká postava se v černých kalhotách a šedém tričku s dlouhým rukávem vyjímala až neskutečně. On jako jediný odhodil to staromódní oblečení a přistoupil k nové době a novému stylu. Jak by taky ne? Na to, aby mohl lákat do své postele nic netušící lidské ženy, musel vypadat dobře.

„Copak? Začaly tě nudit evropské ženy? Přijel sis vyzkoušet postele Američanek?“ neodpustila jsem si kousavý dotaz.

Caius vystřelil tak rychle, že jsem to sotva postřehla. Najednou jsem stála naproti němu a on svíral má ramena v bolestivém sevření.

„Přijel jsem si pro svoji bláznivou a nezodpovědnou svěřenkyni. Přijel jsem, abych zabránil tomu, že se Volterra a celá královská společnost postaví proti tobě. Přijel jsem zabránit tomu, aby ve tvém lůně začal růst bastardský syn tvého…“ Teď sevřel rty a já viděla, jak v něm kypí vztek.

„Táhni k čertu, nepotřebuji tvoji pomoc!“ vykřikla jsem rozezleně a snažila se mu vyškubnout.

„Poslouchej mě, Tiaro! Tohle už není hra… Porušila jsi veškerá pravidla a Cullenovi s tím počítají. Počítají s tím, že Marcus se začne zajímat o to, že jsi nás zradila. Jeho priorita už nebude to dítě, budeš to ty,“ zatřásl se mnou.

„Lžeš!“ prskla jsem vztekle a kašlala na to, že přikrývka, která mě halila, vzala za své. Bylo mi jedno, že proti němu stojím nahá. Nechtěla jsem si připustit, že by mě Cullenovi zradili. Znovu…

„Snažím se tě chránit,“ promluvil tiše.

„Pane?“ ozval se do ticha váhavý hlas.

Ve dveřích stál upír, oblečený jako příslušník královské gardy. Poklekl na jedno koleno a nervózním pohledem těkal po místnosti.

„Připravte auta,“ nařídil Caius nekompromisně.

„A královna?“ zeptal se upír.

„Vaše budoucí královna jede s námi,“ odpověděl mu Caius klidně.

Upír vycouval a já nevěřícně zírala na zavřené dveře. Budoucí královna? Královna?! Zatraceně, co se tady děje?!

„Ne,“ zavrtěla jsem nevěřícně hlavou a uhodila Caiuse do hrudi.

Vzal z postele moje tričko a přetáhl mi ho přes hlavu. Sahalo mi těsně pod zadek, ale aspoň mě nějak zahalilo.

„Obřad bude hned po příjezdu. Zabráním ti všemi možnými zbraněmi v tom, aby ses zničila. Jako moje žena budeš v bezpečí, které by ti ten poloupír dát nemohl,“ prohlásil s naprosto chladným odstupem.

„Jestli jsi mu ublížil, tak tě zabiju!“ vykřikla jsem rozhořčeně.

„Tohle všechno je na jeho popud, Tiaro. To on mi zavolal. Řekl, že pokud z vašeho spojení něco vzešlo, nechce o tom vědět,“ řekl a v šarlatových očích mu zlostně blýsklo. Nevěděla jsem, na koho se zlobí a bylo mi to jedno.

Na hrudi jsem ucítila tu zvláštní tíhu, kterou jsem naposledy vnímala ještě jako člověk. Bylo to vědomí toho, že mě někdo využil a zradil.

„Oblékni se,“ zašeptal Caius.

Jeho ruka se mihla nad mou tváří, ale nakonec ji stáhl, jakoby se štítil se mě snad jen dotknout.

Tiše za sebou zavřel dveře a já dosedla na postel, ze které ještě stoupala Nahuelova vůně. Schoulila jsem se do peřin a udělala něco, co jsem myslela, že už nedokážu. Rozplakala jsem se. Ale nebylo to kvůli Nahuelovi. Ani kvůli Cullenovým. Plakala jsem pro dívku, kterou jsem kdysi byla, a kterou odsoudili ke smrti dřív, než se vůbec naučila žít.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nedokončený polibek! 6. kapitola:

 1
5. Ceola
07.06.2012 [19:29]

Chudák Tiara....je mi jí hrozně moc líto ... :/ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. ema
30.05.2012 [22:30]

ema Emoticon Emoticon

29.05.2012 [20:38]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [9:32]

WhiteTieČlánek ti vracím - kvůli formátu textu. Nemůžou ti začátky odstavců tak moc odskakovat, každý odstavec odděluješ zvlášť už tím, že jej začínáš na novém řádku - odsazení textu proto není nutné.
Dále se prosím zaměř na chyby:

+ věta končí diakritickým znaménkem, pak následuje mezera a poté smajlík,

+ Voltera -> Volterra.

Až si to opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!