Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechtěná proměna - Šok

the host stills


Nechtěná proměna - ŠokA konečně se mi podařilo napsat takovou tu mezi prostřední kapitolu Nechtěné proměny s názvem ŠOK. Nevím, co si představujete pod tímto slovem a tak vaši fantazii nechávám běžet. :)Chtěla bych vám říct, že tento dílek není nijak drastický. Všechno teprve přijde. I Bellina proměna bude později vysvětlena podrobněji. Tak vám opět přeju hezké počtšníčko a já čekám na komentíky...-> Vaše Terola

Byla jsem překvapená, protože žádná návštěva v mém pokoji nebyla plánovaná, ale otevřela jsem a přede mnou stál Carlisle. V celé své kráse stál na prahu od mých dveří ten, koho jsem považovala za svého druhého otce. Vůbec se nezměnil. Ovšem jeho výraz, už nebyl tolik veselý a optimistický jako dřív. Nevěděla jsem co se děje a popravdě mě přemáhal strach z toho co se v Denali dozvím. Carlisle mě požádal, abych šla s ním dolů za ostatníma.

Trochu jsem se upravila, a šla za ním. Dole jsme se setkali se zbytkem jeho rodiny a k tomu tam stáli i všichni denalijští. Cullenovi byli vyrovnaní kolem černého piana a ostatní byli rozestavěni po obvodu místnosti. Nejvíce mě překvapil výraz Rosalie a Jaspera. Rosalie se tvářila, jakoby ji uhodily do obličeje. Nedokázala jsem si její výraz dost dobře vysvětlit, ale mým tělem prolétla neviditelná husí kůže a v hlavě hlodal velice nepříjemný pocit. Někdo mi tu něco tajil a až to bude potřeba určitě se to dozvím. Rosalií jsem se nadále nezabývala a můj zrak putoval dále po místnosti. Každý z přítomných se tu snažil zachovat neutrální masku, ale popravdě se jim to moc nedařilo. Nejvíce mě překvapil zasmušený až mučednický výraz Jaspera. Byl nepřítomný a hrozně těkavý. Špatný pocit už cloumal celým mým tělem. To co mi mělo být řečeno nemělo být vůbec dobré.

Slova se pochopitelně ujal Carlisle a já za to byla vděčná, protože jeho hlas na mě měl odedávna uklidňující účinky. Začal potichu a velmi pomalu vyprávět co se stalo a proč odjeli.

Carlisleovo vyprávění:

Edward byl v tu noc velmi vyčerpaný a už si musel nutně dojít na lov. Já, Esme, Emmet, Jasper a Edward jsme šli do Road Coast na divoké medvědy. Bylo to pro nás veliké odreagování a popravdě i velké ukojení hladu. Rosalie a Alice zůstali doma, chtěli si udělat sesterskou jízdu. Popravdě celý večer byli Edward s Alicí nějací divný, ale všichni jsme to velice podcenily a dodnes toho hluboce litujeme. Neodhadl jsem situaci a tak ohrozil životy spoustu lidí tebe nevyjímaje. Asi v půlce lovu se Edward proměnil v krvelačné zvíře, byl úplně nepříčetný a běžel zpět do Forks. A pár minut na to nám volala Alice, že Rosalie šla k tobě. Nikdo z nás v té chvíli vůbec nechápal, o co jde a o co se Rosalie snaží. Víme, že má Alice spolehlivé vize, ale tentokrát ne. Bohužel. Celé čtyři dny jsme o Edwardovi nevěděli a ani nebral telefon, Rosalie byla též pryč a nakonec odešla i Alice. Vrátily se spolu jen nám oznámit, že jsi upír, kterého stvořila Rose. A od té doby jsme o nic neslyšeli až do včerejšího dne.

Když Carlisle domluvil, byla jsem celá jako omráčená a musela si jen tak ze zvyku sednout. Koukala jsem po celé místnosti a všimla si, že celé osazenstvo posluchačů včetně Rosalie je pryč. Tyhle slova co mi byla celých 15 minut vtloukána do hlavy jako by mi bubnovaly o stěnu lebeční. Nedokázala jsem odpovědět ani mluvit. Carlisle se něžně posadil vedle mě a obejmul mě. Jeho objetí bylo vřelé a otcovské. Ale vycítila jsem v něm i napětí a strach, což u něho nebylo zvykem. Moje mysl vůbec nevnímala čas a jen se snažila vstřebat fakt, že ze mě nestvůru udělala má druhá nejlepší přítelkyně a dva moji nejmilovanější lidi odešli někam neznámo kam, aby si ulehčili svědomí. Věděla jsem, že jejich odchod znamenal jen veliké trápení.

Dokázala jsem se Carlisleho jen zeptat kde se přibližně oba dva v tuto chvíli nacházejí. Ty slova se z mých úst soukala tempem slimáka a zprvu mi nedávala vůbec smysl. A to co mé uši slyšeli bylo jako když nebožtíkovi vyřknete ortel smrti. Tu strašnou větu bych vymazala ze své paměti do konce svého života. Pro moji osobu to bylo horší než kdyby Carlisle řekl, že jsou mrtví.

Jeho odpověď byla jednoslovná a velice strohá. Ikdyž v jednom tomto slově byl cítit strach, bolest, naděje i spousta dalších pocitů. Jednoduché slovo mi změnilo život. ,, Ve Volteře.‘‘

 





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechtěná proměna - Šok:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!