Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechtěná proměna - Před branou Volltery

ůů


Nechtěná proměna - Před branou VollteryTak povedlo se. I po prázdninách moje fantazie neselhala. Přidávám Vám sem další kapitolku tentokrát s názvem PŘED BRANOU VOLLTERY. Myslím si, že tahle část už předvídá, že by se mohlo začít něco dít. No uvidíme jak se to všechno vyvine. Teď jsem momentálně marod tak by ty kapitolky mohli přibývat rychleji a dokonce by měli být i delší. Hezké počtení by Terola

Stála jsem sama v rozlehlém obýváku a hleděla do lesů. Nevím proč, ale tento pohled mě pokaždé dokonale uklidňoval. A moje myšlenky momentálně nejsou na bodu klidného stavu. Všichni v tomto domě a dokonce i ti co byli k této diskuzi přizváni pilně plánovali záchranu našich nejmilejších z toho nedobytného města a ze spárů těch nejhorších z nás. Já se nedokázala zapojit. Najednou se mi sevřelo moje ledově chladné hrdlo a měla jsem co dělat, abych se neskácela na zem. Vím, že upíři tyto prakticky lidské věci dělat nemohou, ale z ničeho nic na mě dolehl jakýsi tíživý okamžik z celé té situace a tím pádem se můj mozek vzpouzel proti jakékoli činnosti.

Na chvilku jsem se otočila do středu dění a letmo zachytila soucitný pohled Esme, která mě sledovala z rohu kožené sedačky. Poslala jsem jí slabý úsměv, aby věděla, že jsem v pořádku. Koukala jsem z jednoho na druhého a žádný valný pocit mi to nedávalo. Většina osazenstva se tvářila jako, že jsme učinění blázni a ta zbylá setinka nám nedávala žádné šance na úspěch. Avšak jsem se jim vůbec nedivila. Dostat se do tak střeženého a obávaného města natož přímo do hradu je sebevražda i pro nás upíry. Doteď si vzpomínám, jaké to bylo stát mezi obávanými a samozvanými králi všech upírů. Podvědomí mi říkalo, že i doteď bych z toho měla pěknou husí kůži. Jejich pohledy byly nelítostné a věty na rozloučenou naháněly hrůzu. Edward i Carlisle mi mnohokrát vyprávěli, co jsou zač a jak se dostali ke své tak dlouhotrvající moci. Ale při pohledu na Ara mi bylo jasné, že všechny ty povídačky byly jen slabé zástěrky.

Najednou mi došlo, jak moc se tam chci vrátit. Vrátit se tam mezi ty nejhorší z nejhorších a začít jednat. Vůbec jsem si neuvědomovala, co mě to tak náhle popadlo, ale byl to pocit silnější než já. Čím dál rychleji jsem si uvědomovala, že tu zbytečně marníme čas. Tak jako tak se dozajista vrháme do záhuby tak mi přijde úplně jedno, jestli jdeme na smrt s plánem nebo bez něj. Jasper musel moji náhlou změnu nálady pocítit, protože ke mně vyslal velice ustrašený a bolestný pohled. Jeho oči byly skelné a plné různých emocí. Bylo mi ho strašně moc líto, protože ač moje podvědomí chtělo, věděla jsem, že o Edwarda nemám takový panický strach jako on o Alici.

,,Musíme na lov!!‘‘ zavelela jsem a nikdo ani nečekal a vyběhl z domu. Popravdě taková reakce mě hodně překvapila, ale čím rychleji mě budou poslouchat tím více toho stihneme. Dokonce ani Jasper se nenechal přemlouvat a bylo vidět, že je mi vděčný. Naše večeře trvala bezmála dvě hodinky a byla vidět změna v našich očích. Pomohlo nám to a všem. Cestou zpět do domu jsem jim v rychlosti vysvětlila, co si představuji za svůj plán a zakončila to větou o smrti. Carlisle se ujal slova a začal s každým projednávat jeho stanovisko k mému návrhu a dočkal se pochopení u všech kromě Iriny. Ta odmítla s tím, že by ráda ještě žila a takovou velezradu si nemůže dovolit. Celkem jsem byla spokojená, protože i přes ztrátu jednoho společníka nás bylo na tu zázračnou misi 18 kompletních členů. Nic nám už nebránilo v cestě za vysvobozením.

Odlet našeho letadla byl až v 5 ráno a tak zbyla spousta času, který si každý zkrátil, jak chtěl. Nač pořád dokola omílat strategii, když toto bylo možná naposledy, co si užíváme svých zálib a klidu? Myslím si, že lépe se ta situace vyvinout nemohla. Jenže v mém případě nikdy není nic tak růžové jak to vypadá na začátku. A cesta bude ještě dlouhá…

O pár hodin později

Hromadně jsme vystoupily z letadla, které právě přistálo na Italském letišti. Můj první pohled směřoval na nebe. Zdálo se, že je něco okolo 23:00 tedy pro nás ideální čas na cestování. Noc byla vlažná. Taková ta příjemná a jen se nabízející. Naše nepřehlédnutelná skupinka ještě chvilku stála, ale pak jsme se doopravdy museli dát do pohybu. Jinak by hrozilo nějaké prozrazení. Přiznejme si, 18 lidí na jednom místě není zrovna asi normální nebo tedy určitě ne v noci. Nechceme dělat rozruch ještě dřív, než dojdeme do cíle.

Velení se samozřejmě ujal Carlisle. Nedivím se tomu z mnoha důvodů. Hlavně se tu vyzná a ví kudy běžet, abychom nepřišly o cennou noc, která nám dopomáhala k nenápadnosti. Těsně nad ránem jsme se dostali před hlavní bránu do pekla. Stáli jsme před Vollterou.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechtěná proměna - Před branou Volltery:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!