Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechtěná proměna - Dobrý skutek nebo chyba?


Nechtěná proměna - Dobrý skutek nebo chyba?Povedlo se!! V jeden den vám přidávám už 4. část Nechtěné proměny s názvem DOBRÝ SKUTEK NEBO CHYBA? Dlouhý název? No možná. Ale mě k tomu sedí. O tomhle dílku vám toho moc povídat nebudu, protože jestli si ho přečtete tak budete hóóódně překvapení, co má skromná hlavinka vymyslela. Sice nevím jestli je to zrovna nejlepší, ale od kritizování jste tu vy. :)Takže říkám: Pohodlně se usaďte a pusťte se do toho. Čekám komenty a kritiku... Vaše Terola

Pohled Rosalie

Tak a je to. Moje minulost mě dohnala, jak se lidově říká. Moje jediná, ale osudová chyba změnila všem život a můžu za to jen já. Můžu za utrpení mé rodiny a nejvíc Edward s Alicí teď ukrutně trpí. A pak je tu ještě Bella. Nikdy si neodpustím to, co jsem udělala jí a svému bratrovi. Je to dlouhý příběh a pro mě strašně bolestivý.

Minulost

Seděla jsem na pohovce spolu se svojí sestrou Alicí. Zbytek rodiny včetně mého milujícího a oddaného manžela jeli na lov do Road Coast. Myslela jsem, že si uděláme hezký sesterský večer a podnikneme třeba nějaké nákupy v LA, ale místo toho jsem seděla a koukala do prázdna. Myslela jsem na ni. Na tu osobu, která svou přitažlivou a éterickou vůní k sobě připoutala mého bratra Edwarda. Nikdy jsem nechápala, co na ní vidí. Byla to obyčejná šedá myška, která ničím nevynikala. Hrozně jsem snášela pomyšlení na to, že je Edward radši s ní nežli s námi. Ano mluvím o Belle. O dívce, která změnila všem upírům ve Forks život. Její vůně byla aromatická a strašně lákavá i pro náši rodinu jakožto vegetariány. Záviděla jsem Edwardovi, jak se může takto ovládat. Věděla jsem moc dobře, že pokud bych ji potkala někde v lese tak se neudržím. Jenže tyto né zrovna lichotivé myšlenky jsem si musela a i teď musím pečlivě chránit. Jenže toho onoho večera se to stalo…

Alice zrovna plánovala směr a taktiku nakupování, kterým bychom se měli vydat, a mě popadla strašná žízeň. Bylo to jako by moje hrdlo spolu s celým tělem spadlo do žhavého uhlí. Nedalo se to snést. Alice mě chápala, sama je taky upír. A tak mě poslala na chvíli do lesa. Přece jen jsme měli jet mezi hromadu lidí a s pálivým hrdlem by to asi nedopadlo nejlépe.

Jen co jsme vyběhla ven mé nohy nabraly směr přes les k silnici kde bydlela Bella. Nechtěla jsem, ale mé tělo ani smysli  mě absolutně neposlouchaly. Uvnitř svého nitra jsem cítila každou molekulou, že se řítím do velkého maléru, ale už bylo pozdě. Zastavila jsem přímo naproti jejímu oknu. Její vůně byla šíleně ostrá a v mém nose úplně pálila. A co moje hrdlo? Nemohla jsem to zastavit, co nejtišším krokem se mé tělo posouvalo směrem k jejímu oknu. Bylo otevřené a to byla moje veliká výhoda.

Po podlaze se mé nohy pohybovaly úplně neslyšně a já ani nedýchala. A pak… Viděla jsem ji tam ležet a tiše oddychovat. Občas zamumlala i bratrovo jméno a sem tam i nějaký ten sten. Mé ústa se zvedly v malý úšklebek. Tyhle lidské věci a nedostatky mi připadaly absurdní. Její vůně byla cítit po celém domě a v jejím pokoji to bylo jako okovy na ruce. U její postele jsem stála ještě notnou chvíli a pořád se rozmýšlela, jestli se dokážu jen tak otočit a odejít. Mé já semnou zápasilo, nebo spíše zápasilo s mým netvorem, kterého jsem se snažila už tolik století přemoci.

Věděla jsem, že to nedokážu a pomalu jsem cítila, jak se nakláním k jejímu rozpálenému a zrychleně tepajícímu hrdlu. Byla to harmonie cítit ten zvuk proudící lidské krve. Netrvalo dlouho a můj jazyk už olizoval její krk. A najednou… moje zuby protrhly její jemnou kůži a z jejích úst se vydral bolestný výkřik. Pro mě to byl popud k rychlému sání. Její tělo se zmítalo v šílených bolestech, jak se můj jed pomalounku šířil po křehkém těle. Byl to nápoj pro bohy. Ještě teď cítím tu smyslnou chuť té temně rudé krve. Tenkrát mě, ale vyrušil Edward. Strh mě na podlahu a zuřil jako ďábel. V životě jsem neviděla takové zuřivé monstrum, jakým byl v tu chvíli můj bratr. Tenkrát mi to došlo rychle, co má horší podstata provedla. Ale to bohužel vrátit nemůžu.

Poslední co jsem zahlédla a uslyšela, byl zarmoucený bratr, který padl před svoji láskou na kolena a žádal o odpuštění. Už jí nedokázal pomoci, proměna byla v plné proudu. Po třech dnech se měla Bella postavit mezi naše řady.  Nevydržela jsem sledovat jak u ní klečí a snaží se jí nějak ulevit od bolesti. Bylo mi ze sebe špatně. A to nejhorší mělo přijít doma. Věděla jsem, že Alice už všechny zalarmovala, ale bylo mi to jedno. Chtěla jsem ukončit svůj věčný život. Tohle mi nikdo nikdy neodpustí.

Snad se dokážu jednou Belle, Edwardovi a Alici podívat do očí. Teď jen doufám, že se nám je podaří zachránit ze spárů Vollturiů. Ať při nás stojí bůh.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechtěná proměna - Dobrý skutek nebo chyba?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!