Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechcem byť upír! - 9. kapitola

Aro Potter


Nechcem byť upír! - 9. kapitolaTentoraz som sa pre bozk natiahla ja. On mi s radosťou vyhovel a naše pery sa opäť spojili. Pomaly ma zobral do náručia a položil medzi vankúše. Jedna časť môjho mozgu kričala, aby som sa odtiahla a odišla, ale ja som ju ignorovala. Počúvla som tú druhú a zostala tam.

Kto sa natiahol pre bozk a kto komu vyhovel? Pekné čítanie, AleneCullen...

„Aj on ťa miluje,“ povedala mi Alice

„Čože?“ Neverila som vlastným ušiam. Edward ma miluje? Veď on je na tomto svete už niekoľko storočí a zatiaľ si nenašiel žiadnu manželku. Mňa videl pár minút, aj to so mnou hovoril odmerane.

„Nie, ja tomu proste neverím. On ma nemôže milovať. Nie, to nie je možné,“ opakovala som stále skôr pre seba ako pre ne.

„Ale je to tak, ja som to videla a veľmi jasne, takže sa to určite stane,“ povedala mi Alice a usmiala sa na mňa.

„Čo si presne videla?“ opýtala som sa jej, lebo som ešte stále neverila, že je to pravda.

„No...“ vykrucovala sa.

„Prosím, Alice, povedz mi to,“ prosíkala som so šteňacím pohľadom.

„Dobre, ale poviem ti len niečo.“ Horlivo som prikyvovala a ona pokračovala. „Stane sa to ne oslave výročia vlády. Ty budeš tancovať a potom utečieš.“ Viac mi nepovedala. Neveriacky som zažmurkala.


Edward:

Alice a Rosalie mysleli na rozhovor s Bellou. Pýtala sa ich rôzne otázky. Aké dary majú Jane  a Alec. Ako fungujú Alicine vízie a na ďalšie nepodstatné veci. Veľmi pozorne som ten rozhovor počúval cez Alicine a Rosaliine myšlienky, ale nenašiel som tam nič zvláštne. Tak som s tým prestal a začal s mojimi bratmi pripravovať oslavu nášho výročia, ktoré sa bude konať o tri mesiace. To som však nemal robiť. Práve, keď sme robili zoznam hostí, som započul Rosaline myšlienky.

Alice má víziu. Určite to bude ohľadom Belly. Oh, nie nesmiem na to myslieť. Pozrel som sa do Alicinej mysle, ale ona rozmýšľala nad tým, aké šaty si vezme na slávnosť. Rozzúrilo ma, že my ani jedna nechce ukázať tú víziu.

„Edward. Edward. Hej, Edward, nad čím premýšľaš?“ pýtal sa ma Emmett a silno mi udieral do pleca, ale ja som to vôbec neregistroval.

„Alice mala víziu, ale snažia sa ju predo mnou ukryť. Jasper, nemôžeš tú víziu s nej dostať?“ opýtal som sa svojho brata.

„Asi to nebude také dôležité, aby si to videl,“ povedal mi Jasper a ďalej sa venoval zoznamu.

„Ale tá vízia bola o tom dievčati,“ povedal som im a teraz sa na mňa obaja pozreli.

„Prečo ťa to tak veľmi zaujíma?“ opýtal sa Jasper.

„Môže to súvisieť s jej darom alebo s tým, že sa chce znova pokúsiť nás prezradiť,“ odpovedal som im jednoducho.

„Keby to chcela znova urobiť, prišli by nám to povedať,“ povedal Emmett.

„Nie, neprišli. Vy neviete, ako veľmi sa tie tri spriatelili. Rose myslela na to, že to musí v každom prípade predo mnou utajiť a Alice myslela na to, aké šaty si oblečie na výročie a to robí vždy, keď predo mnou chce niečo ukryť,“ povedal som im. Z ich tvári a myšlienok usudzujem, že to začína aj ich zaujímať.

„Nechajme si ich zavolať a opýtajme sa ich na to,“ navrhol Emmett.

„Nie, aj tak nám ju neprezradia. Teraz by sme potrebovali Jane,“ povedal som im a oni sa rozzúrili.

Na moju manželku Jane svojím darom ani nesiahne. To nikdy nedovolím, rozkrikoval sa v myšlienkach Jasper.

Ak sa na Rose Jane čo i len pozrie, tak ti prisahám, že jej na mieste odtrhnem hlavu. Emmett v myšlienkach tiež kričal.

„No dobre, nikto sa ich ani nedotkne. Tak k nim skúste ísť na noc a len tak mimochodom sa ich na to opýtajte. To by mohlo zabrať,“ povedal som im a ich myšlienky sa ihneď upokojili.

To by nebol až taký zlý nápad. S Rose som sa nemiloval už asi týždeň, hneď si pomyslel Emmett a ja som sa nemohol ubrániť smiechu. Jasper si pomyslel skoro to isté a ja som vybuchol do smiechu.

„Dobre, Edward, pokúsim sa o to,“ povedal mi Emmett a Jasper iba prikývol na súhlas. Všetci traja sme vybuchli do smiechu. Obaja sa postavili z trónov a išli hore do veže.


Bella:

„Ja utečiem? Ako Popoluška?“ opýtala som sa jej prekvapene. V tej chvíli sa otvorili dvere a do miestnosti vstúpili Emmett s Jasperom. Každý pristúpil k svojej manželke a nežne ich pobozkali.

„Thomas, povedz Mary a Juliet, aby Belle nachystali vlastnú izbu a odveď ju tam,“ prikázal Jasper jednému upírovi pri dverách. Nechápavo som sa na Jaspera pozrela, ale potom mi do docvaklo. Chcú byť so svojimi drahými polovičkami osamote. Postavila som sa z postele a išla za tým upírom.

„Ahoj, ja som Thomas. To ty si chcela prezradiť upírov,“ predstavil sa mi milo.

„Áno, to budem ja,“ povedala som mu s úsmevom. „Ja som Bella,“ dopovedala som. Natiahla som k nemu ruku a on mi ju jemne pobozkal. Nemohla som odolať a usmiala som sa.

„Ty, Thomas, ako dlho už si tu?“ opýtala som sa ho s úsmevom.

„Prosím, volaj ma Tom. Asi tridsať rokov. Premenili ma na Eleazarov podnet, lebo si myslel, že budem mať mocný dar, ale nestalo sa tak. Tak ma postavili pred dvere veže a odvtedy som tam aj s Paulom. Teda, on tam bol skôr ako ja.“

„A čo ty? Kto ťa premenil? Viem, že si bola iba pred nedávnom premenená. Je to na tebe vidieť, ale čo ma nanajvýš zaráža je, že sa tak perfektne vieš ovládať,“ povedal mi a usmial sa. Jeho úsmev bol kúzelný.

„Mary, Juliet, máte pripraviť Belle izbu,“ povedal dvom upírkam, ktoré sedeli v ich izbe a o niečom sa rozprávali. Bez slova vyšli z izby. My sme ich nasledovali. Tom sa na mňa stále usmieval. Prišli sme ku veľkým dverám. Slúžky išli dnu, no nás tam nepustili.

„Tak, kto ťa premenil?“ opýtal sa ma ešte raz.

„Irina z Denali klanu. Zacítila ma v lese a chcela ma vysať, ale Tanya s Kate ju zastavili a nechali ma premeniť. Ten deň preklínam dodnes,“ odpovedala som mu.

„Prečo ho preklínaš?“ opýtal sa ma veľmi zmätený.

„Ja nechcem byť upírka, preto som aj chcela prezradiť upírov, aby ma zabili, ale akosi sa to nepodarilo. Viem, že to znamená večný život, ale ja ho nechcem stráviť sama a kým nájdem niekoho, do koho by som sa zamilovala a strávila s ním večnosť, bude trvať dlho a mne sa nechce čakať. Viem to podľa Edwarda. Alice a Rosalie mi hovorili, že tu vládne už niekoľko storočí a ešte si nenašiel ženu, s ktorou by strávil večnosť,“ dopovedala som a normálne ma zarazilo, že niekomu, koho poznám dvadsať minút, toto hovorím.

„Ani ja som ešte nenašiel svoju lásku. A vlastne nemám ani ako, keď stále stojím pred nejakými dvermi a strážim. Najradšej by som odtiaľto odišiel, ale nemám kam,“ povedal mi. Slúžky vyšli von z izby. Ani sa na nás nepozreli a pokračovali ďalej po chodbe.

„Thomas, stráž ju tam,“ povedal nejaký vzdialený hlas a obom nám bolo jasné, že to je Edwardov hlas. Tom mi otvoril dvere, aby som mohla ísť dnu. Už išiel zavrieť, ale ja som ho zastavila.

„Nepôjdeš so mnou dnu?“ opýtala som sa sklamane, lebo sa mi s ním dobre rozprávalo.

„Nie, ja nemôžem, ja mám za úlohu strážiť dvere, aby nikto nešiel von, ani dnu,“ povedal mi stále s nádherným úsmevom.

„Ale to môžeš, aj keď budeš vnútri,“ odmlčala som sa. „A čo ak vyskočím z okna?“ opýtala som sa ho.

„Bella, sme na sedemnástom poschodí. Neskočila by si,“ odpovedal mi. Moju prvú vetu ignoroval.

„Ale vyskočila. Ja by som to nejako prežila. Veď predsa nemôžem zomrieť, či nie?“ opýtala som sa ho s víťazným úsmevom. „Keď ti bude chcieť náš vládca dať trest, tak ho vezmem na seba,“ pošepla som mu do ucha, keď išiel okolo mňa do izby. On sa iba usmial. Sadli sme si na tú obrovskú posteľ, čo tam bola. Tom si sadol kúsok odo mňa.

„Aký si mal život predtým ako si sa stal upírom?“ opýtala som sa ho.

„No, žil som v Seattli...“

„Vážne? Ja som z Forks,“ povedala som. On sa na mňa iba usmial a pokračoval.

„Mal som osemnásť, keď som išiel do Anchorage na vysokú školu. Raz som sa chcel trochu poprechádzať v lese a tam sa to stalo. Eleazar ma našiel a myslel si, že budem mať mocný dar. Nahovoril mi rôzne hlúposti, len aby ma dostal do Talianska. Ja som bol vtedy sprostý a išiel s ním. Tu sa porozprával s Edwardom a ten ma premenil. Keď však potom zistil, že nemám dar, nechcel ma zabiť a ani ma pustiť medzi ľudí, keďže som bol novorodený. Dva roky som bol zavretý v izbe. Potom ma dali strážiť dvere veže,“ dopovedal a mňa hneď napadli ďalšie otázky.

„Mal si vtedy nejaké dievča?“ opýtala som sa ho len tak. On sa na mňa znova kúzelne usmial.

„Nie, mal som dievča, ktoré som nadovšetko miloval a dohodli sme sa, že pôjdeme spolu na univerzitu na Aljaške, no ona išla niekam inam a zlomila mi srdce. Kým som upír, videl som iba dve prekrásne upírky. Prvou je Rosalie, ale to je pochopiteľné. Všetci vravia, že krása ja jej dar. A druhou... si ty,“ povedal mi šeptom a ja som sa nezmohla na jedno slovo.

„Bella, si nádherná. Ja som sa do teba asi zamiloval. Už vtedy, keď ťa Emmett a Jasper vliekli do veže. Prepáč, ak som sa ťa nejako dotkol, ale ja nie som typ človeka, no dobre, teraz upíra, ktorý by vedel dlho schovávať svoje city,“ povedal mi a nádherne sa usmial. Po neuveriteľne dlhej minúte som sa na neho pozrela. Vpíjal sa mi do očí, nebola som schopná odvrátiť zrak.

Pomaly sa ku mne približoval, až sa dotkol svojimi ľadovými perami tých mojich. Potichu si vzdychol. Najradšej by som sa teraz odvrátil a utiekla z izby, ale nejaká divná sila ma k nemu tiahla. Začal ma nežne bozkávať. Ja som mu jeho bozky oplácala. V ten moment som úplne zabudla na Edwarda, myslela som iba na toho upíra s nádherným úsmevom. Na chvíľu sa odo mňa odtiahol a pozrel sa mi do očí. Chytil ma za ruku a preplietli sme si prsty. Jemne ma pohladil po líci. Tentoraz som sa pre bozk natiahla ja. On mi s radosťou vyhovel a naše pery sa opäť spojili. Pomaly ma zobral do náručia a položil medzi vankúše. Jedna časť môjho mozgu kričala, aby som sa odtiahla a odišla, ale ja som ju ignorovala. Počúvla som tú druhú a zostala som.

„Tom, prosím ťa, nemysli na toto. Nechcem, aby to vedel Edward. Mohol by ťa zabiť a to nechcem,“ povedala som mu.

„Ako by som na to nemohol myslieť, veď sa tu bozkávam s najkrajšou upírkou na svete. To proste nejde...“ Nedopovedal to, lebo sa rozleteli dvere a v nich stál Edward.


Ďakujem za komentáre k minulej kapitole. Dúfam, že aj táto sa Vám bude páčiť a aj tu mi zanecháte koment.



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechcem byť upír! - 9. kapitola:

 1
8. AngieCullen
25.07.2012 [20:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. reneesmecarliecullen
25.07.2012 [9:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. skyrim114
25.07.2012 [8:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Nikita
24.07.2012 [20:31]

další pls!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
24.07.2012 [20:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
24.07.2012 [19:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2012 [19:44]

RuskaVodkakrása len tak ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už vidím, ako Edward prerazí tpho upíra chudák Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2012 [19:37]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!