Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nech si zajít chuť, doktore! - 16. kapitola

n.w.4


Nech si zajít chuť, doktore! - 16. kapitolaPo delší době kapitola Doktora... Esmé je zmatená na schůzi, kde neví ani ťuk o tom, co se tam probírá. Ale naprosto přesně ví, co v danou chvíli dělá Carlisle. Ale potom se začne všechno bortit... A na obzoru je sokyně...

„Esmé, co si o tom myslíš?“ zaslechla jsem čísi hlas a byla nucena přerušit pozorování Carlislea. Ale vůbec jsem nevěděla, kdo se na to ptal…

Zatřepala jsem zběsile hlavou a rozhlédla jsem se po místnosti. Všichni se dívali na mě, takže bylo docela těžké rozeznat, kdo mi před malou chvílí položil nějakou otázku…

„Prosím?“ zeptala jsem se, a pak už bylo určitě všem jasné, že dneska jsem prostě nepoužitelná.

„Ptal jsem se tě na to, jestli bys byla ochotná vzít místo čtyř nočních služeb pět, Loren by potřebovala v ten den volno, tak jestli bys byla tak laskavá a vzala to za ni,“ promluvil Barny – ředitel – a netvářil se při tom moc shovívavě. Bleskově jsem mu to odkývala, už jsem jenom chtěla, aby pozornost nebyla upřena na mě. Až jsem byla schopna zvednout hlavu a převzít kontrolu nad červenání tváří, porozhlédla jsem se po místnosti. V čele stál Barny a právě mluvil o nějaké tabulce s nějakými čísly, moc jsem to nevnímala, i když bych po tomhle napomenutí měla být pořádně ostražitá. A vedle Barnyho seděl Carlisle. Dokonalý jako vždycky. Sakra, proč na něj musím pořád zírat? Ale nešlo to jinak…

Nějak jsem se neuhlídala a dívala se na něj víc, než bylo třeba. Stočil ke mně svůj zlatavý pohled a já jsem se zase topila v karamelové lázni. V pohledu tak hlubokém a přitom jasném a zářivém. Po kůži se mi rozběhl mráz a já si v tu chvíli zkrátka musela přiznat, že i přes to, že mi sebral místo a že ve mně stále byla ta bariéra zrady, něco jsem k němu prostě cítila, to se nedalo popřít.

Nevím, jak dlouhou chvíli jsme na sebe zírali, paralyzováni jeden druhým, ale po nějaké době se všichni začali zvedat. Nejspíš konec schůze, super, zase jsem se nedozvěděla nic. Prudce jsem pohnula hlavou a v té zběsile škublo. Neměla bych zapomínat na to, že mám kocovinu a že bych se měla trošku pomaleji pohybovat.

V místnosti zůstalo už jenom pár jedinců, konkrétně Carlisle, Barny, Loren a pár dalších. Loren – lékařka z chirurgického oddělení, za kterou jsem měla převzít onu noční směnu.

Začala jsem se pomalu zvedat a chtěla jsem odejít, převléknout se v šatně a nějak přečkat tento den.

„Mikeu, Esmé, vy tu prosím na chvíli zůstaňte,“ zvolal na nás Barny a já po Mikeovi hodila pohled plný paniky a strachu. Zůstala jsem stát na místě jako přikovaná a počkala, až kolem nás projdou Loren a Carlisle.

Loren se po mě ani nepodívala – neměly jsme spolu bůhví jaký vztah a Carlisle se na mě jemně usmál. Mé srdce opět nezahálelo a začala tlouct jako o život. Tento chlap je prostě něco víc…

Za ním ale bouchly dveře a my s Mikem jsme tam zůstali stát jako dva solné sloupy.

„Takže, nebudu to nijak nafukovat a zveličovat, ale jako každý jsem si všiml, že rozhodně nejste úplně schopni pracovat. Nepřeju si, aby se to ještě někdy opakovalo. Možná, Esmé, se vzpamatováváš z toho, že už nejsi primářkou, ale tohle rozhodně není správná cesta. Pořád jsi pro mě velmi důležitou součástí lékařského týmu, tak si to nekaž. Oba dva si to nekažte… Běžte,“ dořekl Barny, my to odkývali a jen se po nás zaprášilo.

„Sakra, sakra, sakra!“ začala jsem nadávat, když jsem si byla jistá, že nás už nikdo nemůže slyšet. Byla jsem naštvaná, že se tak všechno zvrtlo. Že jsem se nechala slákat na nějaký mejdan za účelem toho, abych to Carlisleovi ráno v práci natřela. Ale stal se pravý opak. Schytala jsem to já před celou nemocnicí a hlavně Carlislem. Je v ohrožení moje postavení v nemocnici, které už dostalo pořádné rány. A k tomu mám jednu noční navíc. A ještě k tomu vůbec nevím, co bude v lednu probíhat. A vůbec nevím, jak zvládnu dneska ordinovat. Protože jedna z dalších věcí, která mi vůbec nepřišla na mysl, byla ta, že dneska poprvé ordinuju v jiné ordinaci, v jiné kanceláři, v Carlisleových bývalých místnostech. Takže má nálada byla zkrátka na bodu mrazu.

Rozloučila jsem se s Mikem a já se vydala do šatny, kde jsem měla svou skříňku s věcmi. Otevřela jsem dveře a koho tam nevidím. Loren.

„Ahoj, Esmé, díky, že to vezmeš za mě,“ začala mi děkovat až příliš afektovaně Loren, možná jsem nebyla příliš upřímná, když jsem se zmiňovala o našem neutrálním vztahu. Nebyl neutrální, spíš špatný…

„V pohodě,“ odpověděla jsem a odemykala skříňku s mými věcmi. Vytáhla jsem bílý plášť a kalhoty a neměla jsem v úmyslu se s Loren nějak dál bavit. Ale protože je Loren hodně dotěrná, prostě musela otevřít pusu…

„Cos včera dělala, že jsi dneska jako přejetá parním válcem? Parním válcem jménem Alkohol?“ Pořádně jsem práskla dveřmi od skříňky, aspoň nějak jsem si musela vybít zlost.

„Do toho ti, Loren, vůbec nic není, jestli se nemýlím,“ řekla jsem sladce, ale přitom jsem pořádně zatínala zuby.

„No, jak jsem to tak pozorovala, tak ti včerejšek pěkně zamotal dnešek. Opice na schůzi, trapné chvilky velké jako…“ Dobře, teď už jsem byla hodně nervní. Chtěla jsem jí vytrhat ty její blonďaté lokny a její oslnivě bílé zuby.

„Tak fajn, tvůj názor na to mě absolutně nezajímá,“ řekla jsem ostře, chmatla po kabelce a už jsem byla nachystaná rozrazit dveře takovou silou, že kdyby za nimi někdo stál, nepřežil by to.

„A Esmé? Nemysli si, že jsi nějaká nenápadná v pozorování našeho nového primáře…“ usmála se na mě pěkně zákeřným způsobem a já už jsem opravdu drtila kliku od dveří.

„Opravdu nevím, cos ty viděla, ale nebylo to rozhodně žádné pozorování,“ zasyčela jsem na ni skrz zaťaté zuby.

„Nemysli si, že jsi sama, kdo má zájem o novou kořist…“ Rychle jsem se na ni podívala, abych se utvrdila v tom, že o něj má taky zájem. A z jeho pohledu to bylo jasně vidět. Měla.

„Tak si užij lov, ale pamatuj, někdo tě taky může ulovit, Loren…“ Bouchla jsem dveřmi a vydala se do mé nové kanceláře.

Super! Takže teď je to kocovina, podělaná práce, nemám auto, celý den v nové kanceláři a s novými pacienty, s Carlislem vztah na bodu, který se jmenuje Nevíme, co k sobě cítíme a navíc se mi na obzoru objevila sokyně Loren. A já za ni beru službu, jsem blbá. Mělo mi být hned podezřelé, že vedle Carlislea sedí při schůzi…

Takže si musím ujasnit, jestli Carlislea chci. Jestli jsem ochotná mu odpustit a začít s ním od znovu. Jestli na to jsem připravená. Jestli jsem připravená se o něj rvát… 


Je to taková kratší kapitola, ale po naprostém shonu ve škole a s jednou soutěží, aspoň něco. Snad se na mě nezlobíte kvůli časové prodlevě, ale konec devítky, takže...

Takže zase ty moje kecy... :D Za prvné děkuju za vaše komentáře, které mi velmi pomáhají a přála bych si, abyste se mnou vydržely i nadále. Opravdu vám moc děkuju, zlatíčka. :)

Za další se omlouvám, vynasnažím se, aby tu další kapitola byla co nejdřív.

A za další bych na vás měla takovou prosbičku... Poprosila bych vás, jestli byste nehodily očkem na mé shrnutí, kde mám tři nápady na kapitolovky - Nerozhodná bohyně, Osudová výprava a Přirozený strach. Jsou k nim přiloženy popisky... A jelikož bych chtěla jednu z nich začít o prázdninách - taková prázdninová povídka -, tak bych chtěla znát váš názor na to, jaká by to měla být. Já si stejně pak vyberu sama, ale váš názor je pro mě též důležitý... Takže kdybyste byly tak moc hodné a podívaly se sem -> shrnutí

Pročtěte si popisky k těm třem povídkám, jsou v sekci Kapitolové. Opravdu mi tím pomůžete. No a pak tu pro vás mám takovou anketu. Zabere vám to pár sekund! Je to vlastně anketa o prázdninovou povídku! 

Takže tohle by bylo asi všechno, doufám, že mě podpoříte a anketu otevřete. Děkuju za podporu a komentáře, které snad najdu i tady, děkuju... :) 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nech si zajít chuť, doktore! - 16. kapitola:

 1 2   Další »
12. Satu
17.06.2012 [15:12]

SatuTakže, z pohľadu čitateľa: Pecková kapitola... Z pohľadu Esmé: Na hovno kapitola... Emoticon Emoticon Emoticon

Všetko sa jej tak pomaličky rúti, ako domček z karát. Mno, tuším sa mi to začína nepáčiť s tou Loren. Pche, nemá šancu! Namyslená... děvka? Emoticon Emoticon Carlisle by sa tiež mohol trošičku snažiť a uľahčiť to Esmé, teraz z toho, bohužiaľ, vykorčuľovala ako čistý debil, čo viac dodať, že? Emoticon
Kapitola bola inak fakt o niečo kratšia, to je vidno už na prvý pohľad, ale aspoň sa môžem čo najskôr vrhnúť na posledne vydanú kapitolku! Emoticon

Čo sa týka zhrnutia a tvojich prázdninových poviedok, strašne rada sa ti na to mrknem, ale ako ma už poznáš, u mňa bude moje prázdninové čítanie o niečo zložitejšie, ale na anketu sa určite mrknem tiež a podporím ťa, tomu ver! Emoticon

Ešte drobnôstka. Emoticon Ako je možé, že sa ti skoro až zázrakom podarí mať svoj podkoment dlhší ako kapitolu?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2012 [19:54]

Danca11 Netuším, jak, ale zhltla jsme 17. kapitolu a až pak si uvědomila, že nevím, jestli jsem vůbec nechala u té předchozí nějaký ohlas. Nenechala.Emoticon [Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Můj názor na kapitolu? Esmé by už mohla trochu vychladnout, obzvláště, když na scénu nastupuje jakási Loren - která mi až nápadně připomíná jednu moji "kamarádku" - a navíc má zájem o Carlislea. Roztrhat na kousky! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. twilightes
10.06.2012 [9:18]

Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [15:45]

KatariEsmeCullenJuchůůůů.!!! Doktooor...! Bože... já sem fakt totálnní debil...! Emoticon Emoticon Emoticon

PAnebože...! To je moc...! Emoticon Chudák Esmé, všechno de nakonec proti ní...! To neni fér(dupnutí nožkou Emoticon ) ... A ta Loren... Aaaaaaa..... taková svině.... Panebože... Chrrrr.... jedna kapitola mi stačila k tomu abych jí nenáviděla... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dpoufam, že CArlisle je dost chytrej na to aby jí na nic neskočil... jestli ne... tak... áááá...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jinak budu zlá...! Emoticon

Jinak kapitolka byla boží, i když sme na ní museli čekat pěěěkně dlouho...! ALe neva... hlavně že tu je...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Chudák rezule... ale fakt vždycky sou blondýny mrchy... čím to je? Emoticon Emoticon Emoticon

PS: Gratuluju ti k tý soutěži, Nat...! :D Emoticon Emoticon

04.06.2012 [6:03]

rezuleTak... Kde začít? Emoticon Emoticon Emoticon

Kapitola byla skvělá, až teď jsem si uvědomila, jak mi další dávka Doktora chyběla. Ono se to čte jak po másle, Nat. Emoticon Emoticon Esmé, chudinka nepobírala, bylo mi jí vážně líto. Nakonec se to všechno vymstilo jí, což nikdo včetně jí nepředpokládal. Emoticon Emoticon No co už. Hlavní je, že tu nejtrapnější část dne má za sebou, ne? Nebo na ni snad ještě něco horšího chystáš? Emoticon Emoticon
Loren je tedy ale řádná svině! Emoticon Ale ani nevíš, zlato, jak jsem ráda, že jsi ji nepojmenovala Tanya! Emoticon Protože ta je za mrchu až přespříliš všude... Emoticon Jop a ještě něco! Emoticon Emoticon Co máte všichni s tím, že mrchy MUSEJÍ být pokaždé blonďaté? Emoticon Já jsem blondýna a jsem nejhodnější! Emoticon Emoticon

Piš, piš, zlato. Nemůžu se dočkat pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A ještě ohledně té ankety - já nehlasovala pro nic, nemůžu se rozhodnout. Nicméně ty už stejně tak jaksi rozhodlá jsi, takže je to vlastně jedno. Emoticon Emoticon

04.06.2012 [0:41]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Leník
03.06.2012 [21:38]

kapča byla super, Esmé nemá holt svůj den Emoticon Emoticon . Četla jsem tvé 3 návrhy povídek, ani jedna mě moc nezaujala, nejvíce ta první. Hodně mi vadí, že to bude zase povídka o Belle a Edovi, což už mi leze krkem. A Carmen mě taky neláká. U mě jde především o to, kdo má být hlavním hrdinou. Takže promiň, asi jsem tě moc nepotěšila. Emoticon

03.06.2012 [19:23]

Eleonor Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám že to dobře dopadne a moc bych si přála pohled Carlislea! Emoticon Emoticon

03.06.2012 [18:25]

LeahCcNÁDHERNÁ POVÍDKA JAKO VŽDY!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Po trošku delší době, ale to neva. já mám teď taky spoustu učení Emoticon Emoticon
Co ke kapitolce? Jsem fakt ráda, že Es s Carlislem se pomaličku začínají vracet k sobě. Emoticon Tu Loren předem nenávidím. Přijde mi jako naprostá kr** Emoticon Emoticon
Bylo to hodně zajímavé... Rychle pokračování!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [17:52]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!