Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nech si zajít chuť, doktore! - 10. kapitola


Nech si zajít chuť, doktore! - 10. kapitolaDalší kapitola je tady... Jak na Carlislea zareaguje Esmé? Budou lítat hlavy, dveře, židle? Rozhodně víme jedno... Emoce se prodřou na povrch. :)

Po dlouhé chodbě a jeho kroky za mými zády jsem přišla k mé skoro už bývalé kanceláři a zabouchla za sebou dveře – jemu přímo před nosem. Dýchala jsem přerývaně, cítila jsem v žilách adrenalin a nevěděla, jestli ječet, nebo plakat.  Zatínala jsem ruce v pěst a v napětí očekávala, až uslyším zaklepání na mé dveře.

Nečekala jsem dlouho, jemný tlukot se ozval za malou chvilku. Zkoušela jsem se dát do pořádku, nahodit poker face a hlas udělat tvrdý a neoblomný jako ze železa.

„Dále,“ pronesla jsem jasně a zřetelně a po bouchnutí dveří se otočila tváří v tvář ďáblovi v andělském provedení. A všechny moje plány na plamenné projevy, na scény o zradě a bušení do jeho mužné hrudi až do konce světa byly ty tam. A když jsem zas a znova rentgenovala jeho tělo a tvář, měla jsem chuť mu skočit do náruče, primář nepřimář. Co tento chlap se mnou dělal…

Vzpamatuj se, Esmé, on není žádný andílek, připravil tě o místo! káral mě hlásek v mé hlavě můj na chvíli zasněný a zjihlý výraz se za chvilinku opět změnil na obličej hráče pokru.

„Potřebujete něco, pane Cullene? Kanceláře se vzdám až zítra, takže bych uvítala, kdybyste mi alespoň tuto laskavost dopřál, když už nic.“ Snažila jsem se, opravdu moc, aby to znělo uštěpačně a sarkasticky. Aby viděl, že já rozhodně nebudu napřahovat ruku ke smíru.

„Esmé, ani nevíš, jak moc mě to mrzí…“ začal, ale i tahle jeho první věta mě tak vytočila, že jsem mu rozhodně nehodlala poskytnout prostor pokračovat.

„Neomlouvej se, to nemáš zapotřebí! Ani nemůžu uvěřit, jaká jsem byla kráva! Naletěla jsem ti na ty tvé omamující triky, na tvou galantnost a zájem, o kterém jsem si myslela, že je opravdový. Myslela jsem, že se něco mezi námi i za tu krátkou dobu vyvíjelo! Že by se třeba někdy z toho mohlo stát něco víc… A to mě na tom štve úplně nejvíc! Předstírání tvé osoby a má blbost, sakra! Ty jsi jen tak po tom nádherném dni přijdeš sem a voalá – máš mé místo, jaké překvapení! Zradil jsi mě a využil k tomu, abych ti pomohla na výsluní!“ Už jsem křičela – naprosto mě nezajímalo, že nás může slyšet celé oddělení. Nemohla jsem tu jeho andělskou nevinnou tvářičku vystát…

„Nezneužil jsem tě, chtěl jsem být s tebou, Esmé. Věř mi, prosím… Já o mém povýšení nevěděl, Barny mi to oznámil až dnes ráno, když jsme se potkali na chodbě před jeho kanceláří,“ obhajoval se argumenty pro mě naprosto bezpředmětnými.

„Jasně, dozvěděl ses své povýšení a ještě přede dveřmi mě skoro políbíš, pozdravíš…“ Konec jsem zamumlala, hlasy jsem měnila jako na běžícím páse. Teď se mi chtělo zase plakat, ale takovou chudinku jsem ze sebe dělat nehodlala.

„Právě proto jsem tě před tou kanceláří zastavil a řekl ti, kolik pro mě znamenáš, i když se známe krátce. Nechci, aby nás primářství rozdělilo,“ pronesl a přiblížil se ke mně. Uskočila jsem před jeho rukou, která nejspíš měla v úmyslu mě pohladit po tváři.

„Kdybych pro tebe něco znamenala, to místo bys odmítl.“ Hlas jako břitva se zařezával do prostoru mé kanceláře a nastalo ticho. Těžké, udusané, vším pošlapané ticho…

„Neměl jsem na výběr, Es-.“ Už jsem nechtěla dál poslouchat lži, neměla jsem na to sílu…

„Nestojím o tvé chabé výmluvy, když mě teď omluvíš, mám několik desítek minut na sbalení věcí z kanceláře a pak mě čeká ordinace. Možná by sis měl taky svoje věci sbalit a pěkně si to tady prohlédnout, abys věděl, kde si všechny věci uložíš!“ rozhodila jsem teatrálně rukama a chtěla tím toto ukončit.

„Rozumím, už bych asi měl jít,“ řekl a odebíral se ke dveřím.

„To bys měl.“

„Z hloubi duše doufám, že mi to odpustíš a že se budeme stýkat i jinde než jenom v práci.“ Valila jsem oči. Myslí si, že tohle je jenom chvilkový zápal vzteku a že se s tím za chvíli srovnám a budu mu líbat nohy?

„Nedělej si plané naděje, Carlisle, s podrazáky nechci nic mít,“ zasyčela jsem a zabouchla mu dveře před nosem, až uskočil.

Opřela jsem se o zárubeň dveří a po čele mi stékal studený pot. Mám to za sebou. Mám za sebou rozhovor, kterého jsem se celé dopoledne obávala.

Najednou jsem se cítila prázdná a zoufalá. Sesunula jsem se a plakala, o řasenku jsem se už pramálo zajímala.

V hloubi duše jsem věděla, že jsem udělala dobře, že jsem se zbavila lháře… Využil mě a omezení jakéhokoliv kontaktu s ním mi udělá dobře, ano. Už mě nebude dál obtěžovat flirtovacími kecy, nebude mě budit ráno v devět, nebude mi muset půjčovat šálu, nebudu mu muset pomáhat nakupovat, nebude s ním nic, sakra!

Ale uvnitř mě to trhalo na kusy. Měla jsem naději, která byla zmačkaná a vyhozena do koše. Byla jsem zrazená, ublížená a zmatená. Jak moc chce člověk věřit lidem, ale nejde to, když vám někdo neustále bodá dýky do zad.

A tahle zrada mě bolela dvojnásobně, protože jsem v toho člověka věřila víc než v kohokoliv jiného…

Pomalu a malátně jsem se celá uslzená zvedla z podlahy a nasměrovala svou činnost k úspornějším a lepším věcem než sebelitování.

Vždycky jsem obdivovala můj výhled z okna, byl vidět celý Seattle. Jeden z posledních pohledů…

Nevím, proč jsem se chovala, jako bych měla před smrtí… Vždyť život nekončí, přesvědčovala jsem sama sebe a pokoušela se vzchopit. Začala jsem do krabic, které jsem si přinesla ze skladů, skládat věci. Knížky z polic, obrázky, osobní věci, papíry a smlouvy z šuplíků…

Najednou zazvonil mobil. Máma. Urychleně jsem zmáčkla zelené tlačítko a přiložila si přístroj k uchu, tak moc jsem ji teď chtěla slyšet.

„Mami, ahoj…“ vyhrkla jsem úlevně, že se mi konečně ozvala.

„Esmé, zlatíčko, tak ráda tě slyším… Jak se ti vede, povídej, přeháněj.“ Zase jsem měla v očích slzy. Máma, i když teď trpěla zápalem plic, už ale naštěstí v závěrečné, léčebné časti, se vždycky starala víc o ty druhé než o sebe. Vždycky se zajímala o pocity, situace druhých, a to jí možná dávalo tu sílu a energii jít dál.

„Mám se dobře, mami, opravdu. Všechno jde fajn, práce, život. A co ty? Co táta? Jak je ve Washingtonu?“ Nemohla jsem jí říct, že se trápím kvůli jednomu doktorovi a nemohla jsem říct o ztrátě místa, na to jsem ji až moc měla ráda a nechtěla jsem jí způsobovat další vrásky na tváři.

„To jsem ráda, holčičko. Já jsem už doma z nemocnice, beru léky, musím ležet, nevystavovat se chladu, být spíše doma… Nuda po nemoci, vždyť víš, jak nerada odpočívám. Táta je teď v práci, mají nějakou novou zakázku, a tak se se psem vyvalujeme u televize. Washington? Pořád stejný, nic se nezměnilo. Kdy se tu zase objevíš? Já vím, byla jsi tu přece před pár dny na Vánoce, ale mně už se zase stýská.“ Usmívala jsem se a představovala si mámu s Backem – naším psem – u televize. A pak to ze mě nějak všechno spadlo. Věděla jsem, že je má rodina – to nejdůležitější v mém životě, je v pořádku, a to mě zbavilo chmurů ohledně Carlislea.

Základy pevně stály na nohou, a to ostatní? To už nějak vyřeším, tím jsem si byla pro dnešek jistá… A doufala jsem, že nejenom pro dnešek. 


A máme tady výročí! Ano, jsem z toho uplně vyndaná. :D Moc, moc vám děkuju za komenty, i když jsme se minule nedostaly na dvacítku... Tak co to zkusit tentokrát? Máme za sebou první velké výročí, i když já byla ráda za pět kapitol, že. :D Co se týče dalších kapitol... Teď budu mít týden u sebe ubytovanou Čínanku, takže se tu nebudu moc objevovat, ale budu se snažit, aby příští kapitola byla podle plánu, tudíž ve středu. Jinak celá povídka bude mít 20 kapitol stopro...

Abych shrnula tento blábol... Děkuju za komentáře, zlatíčka, jen tak dál... Snad se těšíte na další! :) ♥


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nech si zajít chuť, doktore! - 10. kapitola:

 1 2   Další »
16. Satu
17.06.2012 [13:19]

SatuJúúú, ukecaná náušnica! Emoticon

Zase ma chytil ten tvôj Pan doktor. Emoticon Viem, si hovorila, že sa mi vývoj kapitoliek páčiť nebude, ale čoby nie! Ten malý, síce o niečo prehnanejší, Esmein výstup bol špičkový. Emoticon Fakt som dúfala, že tie "šťastné dni" budú trvať o niečo dlhšie, ale ako to už býva, aj tá zapletka tam musí byť a toto bolo akoby samo sebou, že? Emoticon Emoticon Esme to malinko preháňala, ale aspoň mu povedala pekne od pľúc, čo si o ňom myslí. Emoticon Emoticon Carlisla mi ani trošku neprišlo ľúto, kebyže bol čo k čomu, nestál by tam ako tvrdé Y a tiež sa zapojil do hádky. Emoticon Emoticon Týmto ma sklamal, čakala som o niečo pikantnejšiu výmenu názorov, takto len stiahol chvost a vycúval z vojnového pola von. Emoticon Emoticon
Nič to, som zvedavá ako sa to bude vyvíjať ďalej, a hoci ani v tej 16-ke ešte nebudú spolu, tuším mi to ani tak vadiť nebude. Emoticon Emoticon
Rozhodne, byť Esme, by som proti nemu spriadala nejaké tie ženské intriky. Emoticon Emoticon
Radšej už mlčím a vrhám sa o kapitolu ďalej. Emoticon

15. rezule
16.04.2012 [20:28]

rezuleČíňanku? Emoticon Emoticon Jéj, tak to doufám, že sis ji pěkně užila. Byla fajn? Emoticon Odpusť mi ten puberťácký kiks. Emoticon Emoticon

Gratuluju k pěkně kulaťoučkému číslu. Emoticon Jsem vážně moc ráda, že svůj smutek Esmé nedává najevou před Carlislem. Teda vlastně tak trochu nevědomky dává, protože ten zmetek všechno slyší, ale tak stejně. Snad chápeš. Emoticon Je sice Bůh, ale je fakt, že to přece odmítnout mohl, ne? Emoticon Emoticon Emoticon No, jsem moc zvědavá na další vývoj situace. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. ZCullen
12.04.2012 [14:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nemožem sa dočkať dalšej kapitoly....jeto uužasny pribeh ... Emoticon

13. Cullenka
10.04.2012 [14:23]

Paaani! Velikonocni prazky bez pocitace a tvoji povidky no jako bych nebyla... Emoticon Emoticon Ale, ze se dokturci osmiri?! Prosiiim jinak to nepreziju Emoticon
Kapitolka zase naprosto dokonalaaa! Carlisle je, ale blbec ani se to nesnazil poradne vysvetlit (my vime, ze za nic nemuze, ale Esme ne!!!)Asi bych udelala to same, co Esme (nebo bych mu skocila kolem krku a zacala ho libat... Emoticon ) ja vim musim se uklidnit
No jo bylo to smutny Emoticon, ale dokonaly!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ps: Malem bych zapomela: " Vsechno nejnejnejnejnejnejnejnejnejlepsiiiiii!!!" Emoticon

09.04.2012 [20:35]

N1I1K1O1LVíkend bez počítače a už jsem skoro prošvihla novou kapitolu. Emoticon Emoticon
Právě jsme prožili dlouhý a srdce drásající rozhovor mezi C+E. Musím říct, že Carlisle je debil. Je fakt, že za to moc nemůže, ale obhajoval se dost chabě. Emoticon Emoticon Emoticon Být Esme, zareaguji úplně stejně. Emoticon Jak to bude dál? Budou se vídat na chodbě a dělat, jakoby se neznali? To se mi nezdá. Emoticon Ty určitě plánuješ něco většího. Emoticon
No nic, pozdravuj tu Číňanku. Můžete se stavit na návštěvu... Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. BellaEsméCullen
09.04.2012 [11:39]

Páni!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ta Esmé je skvělá!!! Hrozně ji obdivuju. Já by jsem Carlislea zabila. Je mi jí moc líto. Emoticon Emoticon Emoticon
Snad se Carlisleem dají dohromady. Prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. NELLUSHKA
09.04.2012 [11:34]

Blahopřeju k 10. výročí!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super kapitolka ale smutná Emoticon Emoticon
Ten blbec Carlisle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.04.2012 [11:33]

LeahCcNádherné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Gratuluju k 10. kapitolce. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Esmé je mi moc líto, i Carlislea. Emoticon
Snad se nějak urovnají. Emoticon Emoticon Já se Esmé vůbec nedivím. Ona neví jak to bylo doopravdy a na mém místě by lítaly hlavy Emoticon Emoticon Emoticon
Takže: Rychle dalšííí!!! Prosíím!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Ceola
09.04.2012 [9:53]

Páni...Esmé mu to dala pěkně zvostra sníst....obdivuju ji :) Skvělá kapitolka a už se nemůžu dočkat další! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.04.2012 [9:44]

Danca11 Připojuju se ke gratulantům, 10 je krásné číslo. Emoticon Emoticon
Obdivuju Esmé, nejen za to, jak dokázala odolat Carlisleovi a jeho (sice pravdivým) výmluvám, ale i tomu, že dokázala nevyplašit svoji matku, se kterou mluvila pár minut poté. Já bych se asi orzbrečela do telefonu, ale Es je podle všeho silná odobnost. Emoticon
Esmé s emi v téhle povídce moc líbí, konečně to není zase jenom ta hodná upíří kvočna (ne, že bych ji tak neměla ráda), ale samostatná a silná žena. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Samozřejmě se těším na další kapitolu, jsem moc zvědavá, jeslti se to Carlisle pokusí nějak urovnat.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!