Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekaný začátek - 1.kapitola(Skok)


Povídka(z dnešní doby)je o 17-leté Jessice Hogové.

Jako každé ráno jsem si učesala své hnědé krátké vlasy a oblékla se do hezkého oblečení. Sešla jsem dolů do kuchyně a nasnídala se. Rouzloučila se s rodiči, vzala věci do školy a nastoupila do školního autobusu. Tam jsem jako vždy narazila na svou kamarádku Lindu. Den ve škole proběhl normálně. Po škole jsem měla jít k Lindě domů a být tam dovečera.

 U Lindy doma jsme byly sami. "Tak co budem dělat?"zeptala se Linda. "Tak si nejdřív uděláme úkoly a pak se kouknem na pětku Harryho Pottera?"zeptala jsem se. "Jasně"řekla nadšeně Linda. Odpoledne i večer uběhl rychle. Po Harrym Potterovi jsme se koukli ještě na Eragona. Koukla jsem se na hodinky:"Už je půl dvanáctý. Musím jít". "To je škoda"řekla Linda. Nebydlela jsem daleko od domu Lindy a tak jsem se rozhodla jít pěšky. Město je v noci dobře osvětlené a tak jsem neměla důvod nejít pěšky.

 Právě jsem šla temnou ulicí a uviděla stín který se táhnul přede mnou. Podle stínu jsme poznala že je to muž. Přidala jsem do kroku. Muž za mnou též. Kdybych neviděla stín, nepoznala bych že za mnou někdo jde, měl tak tichý krok že jsme ho neslyšela. Neotáčela jsem se. Po obličeji mi sjela kapička potu. Bála jsem se. Proč jsme tudy chodila?opakovala jsem se v mysli. Najednou se stím přede mnou nakrčil jakoby do útočné pozice. Stuhla jsem na místě. Nemohla jsem se pohnout. Pak už jsem cítila že na mě někdo skáče a povaluje na zem...

Na můj krk si přitisky chladné zuby, které se zakously nejdřív do mé kůže a pak do tepny. Tělem mi projela hrozná bolest. Chtěla jsem křičet, ale nemohla jsem. Bolest bojovala s mým srdcem. Všechna bolest působila na něj, ale cítila jsem jí i v ostaních částích těla. Tolik jsem chtěla vykřiknout. Věděla jsem že je to můj konec. Ale já nechtěla aby můj život skončil měla jsem ho ráda. Citila jsem jak mě někdo táhne. Nevnímala jsem kam. Jediné na co jsem mohla myslet byla moje bolest. Čas jsem nevnímala. Bolest neodcházela. Dále mě spalovala zaživa. Mé srdce, ale dál bojovalo. Nevím kolik času uběhlo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekaný začátek - 1.kapitola(Skok):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!