Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nečekané shledání-4.kapitola

Sněhurka-a-myslivec3


Nečekané shledání-4.kapitolatady si Bella konečně najde v srdci co k Edwardovi cítí

Edwardův pohled:

První hodinu jsem měl psichologii.Psichologie byl jeden z mála předmětů,které se pořád vyvíjí na lepší úrovně,takže se při hodině nenudím.Seděl jsem v jediné volné lavici ale cítil jsem na ní Bellinu vůni.Možná tu někdy sedí.Ach Bello,kde teď asi jsi?Hrozně rád bych tě teď políbil,ale ty bys mě odmítla.Nemůžeš mě milovat po tom ,co jsem ti řekl,že tě už nemiluju.Najednou se ozval ten osvobozující  zvuk.Zvonění.Vyšal jsem ze třídy a na chodbě jsem narazil na Alice.,,Edwarde"zavolala když mě uviděla.,,co řekneš Belle až jí uvidíš?"zeptala se když jsme j ní přišel.,,Vůbec nevím Alice.Nevím,jestli jí mám říct ,že jí stále miluju nebo jí nechat na pokoji a nevšímat si jí.Nebo se s ní mám pouze kamarádit?Dyť ani nevím co ke mně cítí ona."řekl jsem smutně.,,Lásku."odpověděla.,,Proč si si tím tak jistá?"zeptal jsem se.,,Protože způsob jakým tě Bella milovala,se dá srovnávat s upíří láskou.Není to jenom nějaký chvilkový pobláznění.Miluje tě pořád Edwarde."řekla a pousmála se na mě.,,Děkuju Alice."řekl jsem a objal ji.,,Nemáš zač.Tak už pojď.Za chvíli máš fyziku.Už to tu musíme strpět jenom pět hodin.Zbytek školy uběhl rychle.Zvláš´t,když jsem promýšlel jaks e Belle omluvit  získat si zpátky její lásku.Mohl jsem přemýšlet  jakkoliv ale na nic jsem nepřišel.Když skončila školasešli jsem se na parkovišti u našich aut a jeli jsme do nemocnice za Carlisem.Vystoupili jsme z aut a vydali se do budovy.Jenom co jsme vstoupili do budovy viděli jsme Carlisla jak jde pochodbě.Okamžitě jsme se za ním rozběhly.,,Co tady děláte?"zeptal se Carlisle.,,Ve škole jsou další upíři"řekla Rose.,,Kolik?"zeptal se Carlisle.,,Asi pět,ale problém je ,že jeden z těch upírů je Bella."řekla jsem.,,Bella?"zeptal se šokovaně Carlisle.,,Jo.Byla děsná kočka,ale jakmile nás uviděla,sebrala se a rychle odjela ze školy.Ti další upíři který tam s ní byli odešli asi pět minut po tom co odešla Bella."řekl Emmett.Carlisle se zamyslel a řekl.......

Bellin pohled:

Najednou někdo zaklepal na dveře.,,Dále." A otevřely se dveře.Byla to Jane.,,Ahoj,Bells" řekla a usmála se na mě.,,Ahoj"a ůsměv jsem jí opětovala.,,Co se děje?"zeptala se s ustaraným pohledem.,,Nic....já jen,že....no...ve škole je Edward a celá jeho rodina."Jane věděla co mi Edward udělal,dokázala se mnou cítit.,,Jak to?Po takový době.Už jste se potkali a mluvili spolu?"ptala se napjatě.,,Já vím,je to po dlouhý době ale......když jsem se mu podívala do očí.....i na těch dvacet metrů jsem v jeho očích viděla lásku.Možná se mi to zdálo,ale co když mě pořád miluje?Mám mu odpustit?"všechno jsem jí řekla a pak se nadechla a řekla,,Bello,a co cítíš ty k němu?"no super.Další kdo mi tuhle otázku pokládá.,,Když jsem si vyslechla instrukce na zničení novorozených,šla jsem zavolat Amy.Položila mi stejnou otázku.Prve jsem nevěděla,ale teď už ano.Miluju ho pořád.Nikdy jsem nepřestala a nikdy nepřestanu."hlesl jsem.,,Ty jsi ztracenej případ víš to?Jsi zamilovaná do Edwarda až po uši.,, zasmála se.,,Já vím,ale teď je otázka.Cítí to stejné on ke mně?" a nasadila jsem výraz mučedníka.,,Já myslím,že ano.Bello,láská kterou jste mezi sebou měly je velice silná.Podle mě jste tím rozdělením trpěly oba dva.Ale teď je hlavní tohle.Odpustíš mu?Povíš mu,že ho pořád miluješ?"šeptala.,,Odpustila bych mu cokoliv,ikdyž mi svým odchodem způsobil velikou bolest.Ale nevím,jestli mu povím to,co k němu pořád cítím.Co když mi řekne,že to co ke mně cítí mi řekl před sto lety v lese ve Forks?Říct mu to,je velký risk.Ať udělá první krok on.Já nechci trpět znovu,ikdyž trpím pořád." A vzlykla jsem.,,Máš komplikovanej život.....Oh,Bello,už musíme jít.Hon na novorozené začíná....."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané shledání-4.kapitola:

 1
23.08.2011 [17:03]

devilgirlAhoj, zápletka povídky se mi sice líbí, ale promiň mi to, nedá se to číst!!! Máš tam šíleně moc překlepů, neděláš mezery za tečkama a čárkama a napsat psichologie nebo myluješ je opravdu něco strašného!!!
Text se dá velmi špatně číst, protože je písmo tučné a odstavce neděláš prakticky nikdy.
Máš špatně přímou řeč a někdy zapomínáš na velká písmena na začátku věty.
Omlouvám se za kritiku, ale považovala jsem to za nutné.
Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!