Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Navždy sama? Ne! Epilog

Vampire Bella


Navždy sama? Ne! EpilogBella přežila, všichni jsou v pořádku, ale stále je tu jedna otázka... A to ta Edwardova. Jak na ni odpoví? A opravdu budou žít šťastně až navěky?

Epilog

 

„Ale no tak, Bello. Nevrť se,“ napomínala mě již po několikáte Alice.

„Vždyť se nehýbu,“ odporovala jsem.

„Ale jo. No tak, když ještě vydržíš, vše bude dokonalé,“ zpívala si.

„Ale...“ pokusila jsem se odseknout, ale ten mrňavý skřítek mi v tom zabránil.

„Ne! Zavři oči a koukej se uvolnit,“ nakázala a já, protože jsem opravdu neměla náladu na hádky, jsem ji poslechla a ponořila se do vzpomínek.

 

A jsi si jistá? Jen se na mě podívej. Jsem pěký, chytrý, svalnatý, ale hlavně jsem čarovný,“ opakoval se Chris již po několikáté. Díky němu bude tento let snad nekonečný. Neustále se ujišťoval jestli si s ním nechci něco začít.

Chrisi! Upřímě jsem tě měla radši, když jsi byl pod vlivem. Nic ve zlém, ale jsi k nevydržení,“ snažila jsem se chovat mile, ale ještě chvíli, tak to moc dobře nepůjde.

Jen jednu pusu. Jednu jedinou pusu. Pořádnou pusu a třeba si to s Edwardem rozmyslíš,“ on to snad nevzdá. Už jsem si připravila odpověď, když se objevil můj zachránce.

Chrisi, znám tě sotva pár hodin a už mi lezeš na nervy. Ještě chvíli a nemuselo by to pro tebe skončit dobře,“ vrčel Edward a popostrčil mě na sedadlo dále od Chrise. Sedl si vedle mě, něžně mě objal a já se o něj mohla opřít. „Kde jsi se toulal?“ usmála jsem se.

Schovával jsem se před letuškou,“ ušklíbl se a políbil mě na ruku, kde se mi leskl prstýnek.

 

Tak vztyk, otočka,“ vytrhla mě Alice ze vzpomínek. Raději jsem ji poslechla a několikrát se pořádně zatočila. „Bello! Stop!“ zaječela Alice.

Co zase?“ nechápala jsem.

Otoč se, ale jen jednou,“ navigovala mě, „a pomalu!“ dodala.

Můžu vědět, proč tady šaškuju jen v županu?“ ptala jsem se během otočky.

Jen v župan? Uvědomuješ si, jaký výtvor máš na hlavě?“ bědovala Alice.

Netuším, protože jsi zakryla zrcadlo,“ ušklíbla jsem se. Alice přešla mou poznámku bez sebemenší reakce a sáhla pro šaty. „Vážně se nemůžu vdávat v riflích?“ skusila jsem to s nadějí.

Bello, řešíme to již týden. Ne!“ povzdechla si a začala mě soukat do šatů.

No tak, nevrť se tolik,“ napomenula mě opět a já se proměnila v kamenou sochu, aby mi mohla upravit šaty.

 

Jenom se soustřeď, ano?“ mluvil na mě Jasper.

A nevíš, sakra, jak?“ vztekala jsem se.

Tak jinak. Zavři oči a pomalu nádech a výdech. Nádech, výdech. To je ono. Uklidni smysly. Přestaň vnímat okolí a ponoř se do sebe. Výborně. A teď v sobě najdi tu schopnost. Máš ji tam. Jen musíš dobře hledat,“ jediné, co jsem vnímala, byl Jazzův hlas a prozkoumávala jsem sama sebe. Šlo to ztěží, ale komu by to také šlo, že? Když zjistíte, že vám schopnosti zmizely, protože ten, kdo vám je dal, je mrtev a vy teď máte jen malou naději, že vám jedna schopnost zůstala...

Výborně, to je ono!!! Teď se soustřeď a zaštiť Edwarda,“ navigoval mě Jasper. Soustředila jsem se na tlak v mé hlavě a chtěla jsem, aby byl pod ochranou i Edward, ale vůec to nešlo.

Ne, ne. Soustřeď se, mysli na Edwarda,“ snažil se mi pomoci Jasper.

Hele, a co zkusit na mě? Třeba chce ochránit mě. Jazzi, zaútoč na mě,“ a ten se tu vzal kdy? Moje soustředění bylo ta tam a já otevřela oči.

Jo, Jazzi, roztrhej ho na kousíčky. S radostí ti nebudu bránit,“ ušklíbla jsem se.

 

Tak dobrá. Otočka!“ dirigovala Alice. Poslušně jsem se zatočila dokola a Alice jásala.

Krása, moc ti to sluší...“ ale dále ji vyrušilo klepání na dveře.

Holky, můžu dál?“ zeptala se Rosalie.

Jistě, ale Bella ti musí zakrýt myšlenky,“ odpověděla Alice ze šatny.

Už se stalo,“ ozvala jsem se vzápětí a Rose vstoupila.

Sluší ti to,“ usmála se Rose a já se jí ukázala v již nacvičené otočce.

Můžu s něčím pomoci?“ zeptala se Rose Alice.

Jasně, právě jí chci dát závoj. Pomůžeš mi ho upravit,“ oznámila ji Alice a obě se vrhly k mé hlavě.

A vážně by to nešlo bez něj?“ skusila jsem to.

Bell, budeš ho mít pouze ve vlasech, nepůjde ti přes obličej,“ usmála se Rose.

Fajn. Prosím," nechala jsem je dělat svou práci.

 

Bello, ještě je šance,“ nevzdával to Chris do posledního okamžiku.

Ty tu ještě jsi? Copak tě Jasper neroztrhal?“ dělala jsem překvapenou.

Ale no tak, Belli. Podívej se na něj. Co se ti na něm může líbit? Vážně to nechápu. Kdyby si řekla, že se ti líbím já, tak to pochopím. Krása sama, inteligence mi nechybí a jsem ochoten pro tebe udělat cokoliv...“ chrlil ze sebe. Určitě čekal cokoliv, ale to, že ho obejmu určitě ne.

Mám tě ráda,“ usmála jsem se a vkročila do pokoje toho malého ďáblíka, co si říká Alice.

 

Tak, hotovo,“ ozvaly se holky najednou. Konečně. Je čas vstoupit do nového života. Do života plného... manželství. Lehce jsem se oklepala a věnovala se Alice, která se chystala odkrýt zrcadlo.

Zavři oči. Postav se sem. Rychle. Máme naspěch,“ ujala se vedení opět Alice. Vše jsem splnila a postavila se na určené místo. „Tři, dva, jedna a otevři oči!“ smály se holky a já je pomalinku, ale opravdu pomalinku otevřela. V celé místnosti nikdo ani nedutal a já při pohledu do zrcadla prudce vydechla. Bílé, tenké svatební šaty bez ramínek se lehce spouštěli k zemi. Nebyly to žádné ty princeznovsky nadýcháné, ale i tak byly kouzelné. Na nohou jsem měla sněhově bílé střevíčky, které pod šaty nebyly skoro vůbec vidět. Vlasy jsem měla stažené do krásného drdůlku ozdobeného kamínky. Jen pár loken jsem měla ledabyle nechaných kolem obličeje. Z drdůlku mi po zádech splýval krásný závoj a já si nejsem vůbec jistá, kde přesně končí.

Bello, máš ještě minutu. Poté si vezmi kytici a přijď dolů, ano?“ ozvala se Rose a já kývla. Holky se potichu vytratily a já se nadále prohlížela v zrcadle. Minuta utekla nesmírně rychle a já vykročila do nového života.


 



Chtěla bych moc poděkovat těm, kteří četli tuto povídku a vydrželi se mnou až do konce. Vím, že to se mnou opravdu nebylo lehké a na další kapitolku jste museli čekat opravdu dlouho. A stejně tak dlouho jste museli čekat na tento epilog. Chtěla bych ho věnovat všem, kdo mojí povídku četli a doufám, že si někdy v budoucnu přečtete nějakou mojí další tvorbu.

Paxl


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy sama? Ne! Epilog:

 1
8. RRET
23.04.2015 [13:40]

UŽÁSNÉ DELŠÍ

31.10.2013 [18:14]

Sandnerpokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. :D
28.09.2013 [11:12]

Pěkná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon určitě piš dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jana
28.09.2013 [9:13]

Hele je to sice překrásná povídka ale mohla být delší ... Třeba 30-35kapitol ? Emoticon

27.09.2013 [19:49]

zajímavá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 26.09.2013 [21:05]

Nádherná poviedka. Nemá slov. Proste krása. Máš talent. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
25.09.2013 [21:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.09.2013 [20:28]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!