Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat Jane - 1. kapitola


Návrat Jane - 1. kapitolaChtěla bych vám moc poděkovat za vaši podporu v komentářích u prologu. Moc si toho vážím. První kapitolka je sice kratší, ale příště vám to snad vynahradím, protože se pomalu, ale jistě se dostáváme ke Cullenům. Doufám, že se kapitolka bude alespoň někomu líbit a opět moc prosím o vaše komentáře.

 

„Cullenovi. Ne, muselo přece existovat nějaké jiné řešení, ale i když jsem si nad tím lámala hlavu už několik posledních dní, jiné mě nenapadalo.“

 

Seděla jsem u fontány uprostřed náměstí a uvažovala co budu dělat. Nevěděla jsem, jak dlouho už tu takhle sedím, absolutně jsem ztratila pojem o čase, ale počítala jsem, že několik dní určitě. Občas se za mnou otočil nějaký náhodný kolemjdoucí, ale jinak si mě prakticky nikdo nevšímal. Slunce mi zatím nedělalo žádné potíže, už několik dní bylo zataženo.

Moc dobře jsem věděla, že bych měla co nejdřív odejít. Ale kam? Tuhle otázku jsem si pokládala už od svého děsivého zjištění. Vzpomínala jsem na všechna ta místa, která jsem navštívila v rámci vykonávání svých povinností, ale naneštěstí mě žádné nezaujalo tak, že bych teď cítila touhu se tam vrátit. Navíc mě děsilo jen pomyšlení na to, že budu sama. Vždycky jsem kolem sebe někoho měla, ať už všechny Volturiovi nebo jen Aleca.

Z mých úvah mě náhle vyrušily údery věžních hodin. Otočila jsem se, podívala se na ně a mou mysl náhle zaplavily další vzpomínky. Vzpomínky na to, co se tady stalo před pár měsíci. Vzpomínky na ty dva. Edwarda a Bellu. Na to jak byl Edward odhodlaný zemřít, protože si myslel, že jeho láska je mrtvá. Tehdy jsem to nechápala. Ona přece byla jen obyčejný ubohý člověk a on byl upír. A ještě chtít zemřít jen proto, že zemřel někdo jiný. Ovšem teď jsem jim záviděla. Ona možná byla jen člověk a on možná byl upír, ale byli šťastní. Což jsem já o sobě říct rozhodně nemohla.

A právě v tu chvíli mě napadlo řešení. Cullenovi. Ukázat se u nich by bylo sice troufalé a nebezpečné, ale bylo to možné. Věděla jsem, že by ze mě asi moc nadšení nebyli, ale neublížili by mi, na to byli až moc dobří. Avšak okamžitě jsem tu myšlenku zavrhla. Ano, možné to sice bylo, ale opravdu by mi neublížili? Když se tam tak náhle objevím, nenapadne je, že jsem je přišla zkontrolovat a zabít? Dobří sice byli, ale Edward už minule předvedl kam až je ochoten zajít, když se jedná o Bellino bezpečí. Opravdu jsem pochybovala, že by je napadl skutečný důvod mé návštěvy, koneckonců kdyby to před pár dny někdo řekl mě, taky bych mu nevěřila. Navíc všechna ta jejich pravidla. Nepít lidskou krev, chovat se jako normální člověk a nevím co ještě. Ale, popravdě jsem najednou měla pocit, že to by mi až tak moc nevadilo. Vlastně mě pomyšlení na to, že bych měla jít na lov, tak trochu děsilo. Nikdy mi nevadilo, že piji lidskou krev, ale najednou jako by se ozvalo svědomí. Tolik zmařených lidských životů. A tak, i přesto, že jsem měla oči úplně černé a byla jsem naprosto vyžízněná, jsem dosud nebyla na lovu. Věděla jsem, že jednou to zkrátka nevydržím a stejně někoho zabiju, ale zatím jsem odolávala. Ze zvířecí krve se mi sice dělalo špatně, ale zdálo se to jako jediná možnost. Rozhodně lepší než tady jen tak sedět a čekat až se neovládnu. A navíc, když to zvládají Cullenovi, tak proč ne já?

Takže, jedno rozhodnutí mám za sebou, už nikdy se nedotknu lidské krve, ale ta nejdůležitější volba mě stále tížila. Cullenovi nebo zůstat sama? Přemýšlela jsem nad všemi pro i proti. Problém s lidskou krví se zdál vyřešený, ale v mém rozhodnutí mi stále bránila představa, že mi ublíží.

A pak jsem se z náhlého popudu rozhodla. Přišla jsem o všechno, o domov, o rodinu, o celý smysl života. A Cullenovi se vážně zdáli jako nejlepší řešení. Nemůžu tady přece sedět věčně. A navíc, co víc můžu ztratit?

Vstala jsem a vydala jsem se vstříc svému osudu.

 

Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat Jane - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!