Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat do budoucnosti 8. kapitola

natáčení


Návrat do budoucnosti 8. kapitolaKapitola z pohledu Carlislea a Eda. Hoši se sešli, aby našli ztracenou Isabellu, bohužel občas je hledání marné... Předchozí kapitolku napsal superduper12, kdyby někdo ještě nevěděl, podrobnější info na mém shrnutí! Pěkné počtení!

Carlisle

Když jsem došel domů po večerní službě, překvapilo mě, že z domu nic neslyším. Obvykle se Bella touto dobou hádala se stájníkem, jestli může jet za mnou. Dnes ale jen bylo slyšet přešlapování koní a troubení aut z ulice.

Vstoupil jsem do domu a začal prohledávat pokoje, jeden po druhém… A pak jsem si vzpomněl, jak šla včera ven… A na Jamese…

„A kruci!“ zaklel jsem tiše a obrátil se k východu. Pěšky by to bylo rychlejší…

Ale počkat, neměla jít dneska náhodou na ten čaj k Masenovým? Nejspíš už tam je a popíjí čaj s paní Elisabeth. A Edward na ně kouká od oken a šťastně se usmívá.

Rozhodl jsem se, že za nimi pojedu, abych se ujistil, že je Bella tam, kde má být… A vybral jsem si lepší možnost dopravy. Sice ne tak rychlou, ale bezpečnější pro můj účel.

Ve stáji jsem si vybral grošáka Harryho, osedlal ho a pomalu ho vyvedl ven. Tohoto koně jsem měl obzvlášť rád, protože poslouchal na slovo a nebyl neklidný, když jsem na něm seděl.

Vyhoupl jsem se do sedla, zařadil se na silnici za drožku a pobídl ho do klusu. Mířili jsme za Bellou, ale přesto jsem byl podivně neklidný… Jako by se jí doopravdy něco stalo. Zaplašil jsem chmurné myšlenky a zaměřil se na cestu. Dům Masenových byl ve vilové čtvrti zbohatlíků, takže skoro ve druhé části města. Cesta mi bude trvat nejméně půl hodiny… Doufal jsem, že tam nejela sama…

Novogotická vila se přede mnou tyčila v celé své kráse. V domě jsem cítil mnoho života, takže jsem nedokázal určit Bellinu polohu, ani jestli tam vůbec byla.

Když jsem sesedl a předal otěže podkonímu, vyběhl jsem schody a zaklepal na masivní dveře z černého dubu. Otevřel mi komorník a pak se rozhlédl, jako by čekal, že se mnou bude někdo další…

„Slečna Swannová nedorazí?“ zeptal se a mě začaly popadat mrákoty. Škoda, že jsem byl upír, aspoň bych teď mohl ležet na podlaze v blaženém bezvědomí…

„Promiňte, ona tu není?“ zeptal jsem se hloupě komořího.

„Ehm, ne, pane… Ještě nedorazila,“ odpověděl.

„Musím mluvit s panem Edwardem.“

„Pan Edward není doma, pane, jel do práce.“

„Myslím mladého pana Edwarda, pane,“ obeznámil jsem ho se skutečností a otočil se ke koni, který stál i s podkoním pod schody. „Potřebuji, aby mi pomohl slečnu Swannovou najít. Nejspíš se ztratila…“

 

Edward

Bylo mi divné, že Isabella ještě nedojela. Byli jsme domluvení na půl desátou a už bylo skoro jedenáct… Což bylo špatné, neboť jsem začal mít strach o její bezpečí. Matka se mračila při pomyšlení, jak moc nás ta dívka svou nepřítomností uráží. Nejspíš si myslela, že to udělala naschvál. Já ale tušil, že tomu tak nebude. A když došel komoří a sdělil mi to, co mu pověděl doktor, musel jsem se chytit desky stolu, abych neupadl.

„Dejte mi osedlat koně!“ vyštěkl jsem a hnal se ke dveřím.

Konečně jsem našel tu pravou, která by se mnou mohla být navěky… A ona mi zmizí, jako ptáček puštěný ze sítě…

Stroze jsem pokýval doktorovi, který stál u svého koně, abych mu odpověděl na jeho pozdrav.  Nebyl jsem schopen mluvit, nebyl jsem schopen myslet…

Když jsme vyjeli do ulic, rozdělili jsme se u kasína na St. Clair a hledali Bellu.

Při pomyšlení, kolik se v Chicagu potuluje zlodějů, kapsářů a vrahů, se mi dělalo zle. Pobídl jsem koně do cvalu a prohledával každou píď každé čtvrti.

Když jsme se s Carlislem k večeru zase sešli, vypadal podivně zachmuřeně.

„Bella už ve městě není,“ oznámil mi doktor.

„Jak to víte?“ zeptal jsem se.

„Protože mi to řekl jeden z kapsářů v jedné zapadlé uličce. Prý ji odnesli nějací lidé. Muž a žena.  Hodili ji do kočáru a odnesli pryč z města…

Zatnul jsem ruce v pěst a zadíval se směrem ke svému domovu.

Isabello, kde jsi?!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat do budoucnosti 8. kapitola:

 1
3. LidkaH
17.12.2011 [10:25]

Super kapitolka, zajimave zjisteni o předcich a uz ted se tesim na dalsi kapitolku! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
14.12.2011 [13:49]

taaaakze poprve musim pochvalit za to ze je tu nova kapitolka,
podruhe musim pochvalit ze bola faaaaakt uzasna
a po tretie taketo konce ma raz zabiju Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale ne, fakt krasne napisane a velmi sa tesim na dalsiu Emoticon Emoticon

1. martty555
13.12.2011 [17:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!