Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat do budoucnosti 6. kapitola

Stephenie Meyer


Návrat do budoucnosti 6. kapitolaTak po 3 měsících další díl... Užijte si ho! Povídka je z pohledu Carlislea a Belly. Propukne epidemie španělské chřipky.

Carlisle

 

Seděl jsem ve své ordinaci a díval se ven z okna. Dneska umřela má nejoblíbenější  pacientka, vrátila se z návštěvy svých příbuzných z Evropy a po dvoutýdenním utrpení zemřela.

Byla to taková postarší žena s hnědými vlasy, které měla sem tam prokvetlé stříbrnou barvou. Usmívala se na sestřičky a hovořila s ostatními pacienty a skoro vůbec na sobě nedávala znát, že má bolesti...

Až posledních 5 dní...

Začaly se jí dělat kruhy pod očima, sotva se zvedla z lůžka, střídala se u ní zimnice s horečkou a zvracela.

Ještě více mě trápilo, že podobné symptomy začali prokazovat i další pacienti. Vůbec se mi to nelíbilo.

Možná sem stará Verity Charlesová dovezla nějakou epidemii... V tom případě by šla celá nemocnice do karantény a nesmělo by se do ní chodit...

Ozvalo se tiché zaklepání na dveře a já ucítil, teď už známý, pach. Došla sem má nejnovější pacientka - která tvrdila, že je z budoucnosti - a bez pozvání vtrhla dovnitř...

„Carlisle... Tak ráda tě vidím. Co tu děláš?"

Přešla ke mně a zadívala se na dokumenty na mém stole. A vytřeštila oči.

„Co se děje, Bello?“ zeptal jsem se a zadíval se na své poznámky o té záhadné nemoci.

„Ne, ještě ne… Ještě máme mít čas…“ zašeptala a impulzivně popadla papíry a roztrhala je na malé kousíčky. „Proč je osud tak krutý?!“

Zíral jsem na ni. Kousky papírů se pomalu snášely kolem ní na zem a ona propukla v hlasitý pláč.

„Ty víš, co to je?“ zeptal jsem se a lehce ji chytil za ramena. „No tak, Isabello, odpověz…“

Podívala se na mě skrz uslzené oči a zamrkala. „Brzy získáš syna, Carlisle. Buď za to rád…“

A s těmi slovy se mi vyškubla a odběhla pryč z místnosti. Zíral jsem za ní a lehce vydoloval z paměti, slova, která mi předtím říkala.

Edward Anthony Masen zemře na nějakou epidemii. Říkala jí Španělská chřipka.

Prudce jsem se nadechl  a vyrazil na vrátnici.

Pokud jí říkaly španělská, pak měla určitě v tom státě původ. Musel jsem poslat telegram, abych zjistil, jestli se tam vyskytla nemoc s podobnými přízraky. A musel  jsem se podívat pod mikroskop.

Na dnešní noc jsem měl úkolů dost, tak hurá do práce…

 

Isabella

 

Vyběhla jsem ven z nemocnice rovnou ke Carlisleovu koni a vyskočila na něj.

Vůbec jsem netušila, kde jsem se naučila jezdit. Prostě jsem to měla v sobě. Vyjeli jsme na přeplněnou ulici, z pochybných podniků se ozýval zpěv konkubín a kdosi jim k tomu hrál na klavír.

Něco na mě zatroubilo. Skoro jsem nedokázala uhnout autu, které se kolem mě prohnalo závratnou rychlostí a s troubením zmizelo za rohem.

S úlevou jsem se zasmála a pustila se cestou, kterou jsem si pamatovala, k domu Masenových.

Pak mě ale napadlo, že by nebylo slušné se u té bohaté a vlivné rodiny zjevit takhle – zděšená a neupravená - a namířila jsem si to mimo město.

Všechno mi tu připadalo tak cizí. Nic jsem tu neznala. Bože, co mě to napadlo, když jsem se vydala tak daleko do minulosti?! Klidně jsem to mohla přetočit o rok zpět… Třeba by to stačilo…

Ne, udělala jsem to kvůli své sobeckosti… Toužila jsem vidět Edwarda jako obyčejného člověka… Jako sebe.

Prudce jsem se nadechla a uhnula z cesty dalšímu autu.

Kobylka pode mnou neklidně poskočila a zase se rozklusala po kočičích hlavách. Podkovy jí klapaly a ten zvuk mě uklidňoval…

Rozhlédla jsem se kolem.

Běloši se zdaleka vyhýbali černochům a občas jejich směrem prohodili urážku na jejich původ. Nosili se vznešeně, a i když jsem viděla, že plno z nich je chudého původu, neustále se vyvyšovali nad „nečisté“ černochy.

Po cestě klusalo hodně koní, s kočáry i bez, ale objevovalo se tu i plno aut. Pouliční lampy byly na elektřinu a bylo tu i hodně kanálů.

Dobře, podcenila jsem tuto dobu v rozvoji… Myslela jsem, že budou ještě za opicemi… Spletla jsem se.

Zdálo se, že jsem zabloudila. Vjela jsem do ulice, kde byly jen samé továrny. Nikde nikdo.

Ochladilo se a já se oklepala zimou. Začala jsem se bát. Zdálo se mi, že něco není v pořádku. A pak se to stalo – ze střechy se snesl obrovitý muž a přistál přede mnou.

Kobylka se splašila a začala nebezpečně házet hlavou a kopat kolem sebe.

A vtom přede mnou stanul další – ale tuhle postavu jsem znala dokonale a vydechla úlevou. I kobylka se trochu uklidnila.

„Carlisle, já…“

Natáhl ke mně ruku a dal mi tak najevo, že mám být zticha.

Upír stojící naproti nám naklonil hlavu na stranu. To gesto… Já ho znám…

James! Problesklo mi myslí a já strnula jako myš zahnaná kočkou do kouta.

„Ta je moje…“ pronesl do ticha Carlisle.

„Nárokuješ si člověka?“ pronesl a zasmál se.

„Ano, tahle je má… Slouží mi jako zásoba…“

James vtáhl do nosu vzduch a široce se usmál.

„Cítím tě z ní… Dobrá, nechám ti ji…“ Jame se pohrdavě usmál a pak zmizel v boční uličce.

Carlisle se ke mně pomalu otočil. Z celého těla mu vyzařovalo napětí.

„Půjdeme domů, ano? Nechci o tom mluvit…“ zašeptal a vzal mě za ruku. Vykročili jsme s kobylkou za ním a následovali ho do jeho domova…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat do budoucnosti 6. kapitola:

 1
7. superduper12
28.09.2011 [14:19]

LidkaH: kujemeeeee hlavne Kat ale ešte nehodnoť kým si nečítala moju kapču to ešte len padneš na rit Emoticon
kiQaCULLEN: kujeme aj smajle potešia

28.09.2011 [13:50]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. LidkaH
28.09.2011 [13:11]

Super nápad !!! Super povídka, super napsáno a super kapitolka !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Zuzka7
28.09.2011 [10:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. superduper12
27.09.2011 [20:51]

martty555:dikes a dalsia kapca bude este tento tyzden
schuchinkka: kujemeee za smajle Emoticon

2. schuchinka
27.09.2011 [20:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
27.09.2011 [20:06]

rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!