Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat - 8.kapitola

Co tě nezabije, to tě posílí


Návrat - 8.kapitolaAhojte, po dlhom čakaní Vám prinášam ďalšiu kapitolu. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. V tejto časti bude Edward bojovať s Jamesom. Prajem príjemné čítanie. Vaša tapta. :D

Návrat - 8. kapitola

Edward

Už je to týždeň, čo strážim Bellu. Každý večer som ju sledoval pri spánku vyzerala ako anjelik. Sedel som na strome a pozoroval ju. Bál som sa k nej priblížiť. Jej vôňa je pre mňa ako droga pre narkomana. To je ešte uľahčene povedané. Nič vábnejšie a krajšie som ešte necítil. Stále ma k nej niečo priťahovalo. Nebola to len túžba po jej krvi, ale po nej ako žene.  Načo to zase myslím. Nikdy by som s ňou nemohol byť.

„Edward? Nie! Vieš, že ti to nemôžem povedať! Nemôžeš to vedieť! Nevieš si ani predstaviť, čo všetko sa môže stať, keď ti prezradím pravdu! Vieš, že ťa milujem, ale, nemôžem." Každú noc opakuje to isté.

Nechápem to, ale možno má bujné sny alebo možno poznala niekoho s rovnakým menom, ako mám ja. Čo sa potom stalo, že od neho odišla? Ublížil jej nejako? Dúfam, že nie, lebo by som si ho našiel a zabil ho. Aj keď sa mi na to už len ťažko myslí, tak možno niekoho miluje, ale mne to láme srdce. Ja ju milujem? Cítim k nej niečo, čo neviem ani opísať. Celú svoju existenciu by som chcel prežiť s ňou, ale to nemôžem. Nechcem urobiť s anjela netvora. Určite by to ani nechcela. Kto by si to dobrovoľne prial? Asi nikto, kto ma aspoň trošku rozumu.

„Renesmé," skríkla.

Kto je Renesmé? Otvorila oči a vyľakane sa pozerala okolo seba. Nahlas dýchala a videl som, ako sa jej z očí lejú slané slzy, ktoré ma ubíjajú. Nechcem ju takto vidieť. Chcel som ju zobrať do náručia, ale nemohol som. Ťažko by sa vysvetľovalo, že čo tu robím a ako som sa sem vôbec dostal. Keby som jej povedal pravdu, tak by určite ušla s krikom, ale aj tak nič nemôžem prezradiť už len kvôli Volturiovcom. Ale niekedy sa mi zdá, ako keby ju vedela. Je tú ta možnosť. Ale ako by sa to dozvedela? Keby stretla niekoho z môjho druhu, tak by bola pravdepodobne mŕtva. Ona je pre mňa jedna veľká záhada, ktorú vyriešim za každú cenu. Postavila sa, podišla k oknu a pozerala sa na hviezdy.

Ich žiara osvietila jej pokožku a jej čokoládové oči, ktoré mali v sebe niečo neopísateľné, žiarili. Svoj pohľad obrátila na strom na ktorom som bol. Nemohla vedieť, že som tu, lebo bola tma. Ľudské oko až sem nedovidí.

„Konečne ju získam," myslel si James.

„Cítim tu ešte jedného upíra. Je to ten istý, čo minule. Bude to ľahká korisť. Je len jeden a my sme traja."

To sa ale mýli, keď si myslí, že získa Bellu!  Nemôžem požiadať o pomoc rodinu, lebo šli na lov do Kanady.

Neviem, či mám k nej skočiť a tým jej prezradiť tajomstvo.  No, alebo sa rozbehnem za Jamesom a rovno sa mu postavím, ale to by potom nebola Bella pod ochranou. Rozhodol so sa pre prvú možnosť.

Skočil som jej rovno zo stromu do izby. Nemám veľa času, tak som nemal na výber. Čakal som, kedy začne vrieskať, ale nič som nepočul. Pozrel som sa na ňu a ona sa netvárila nijak vykoľajene. Neviem, čo si mám o tom myslieť. Ako som predpokladal, tak musí poznať pravdu. Zadržal som dych.

„Čo sa deje?" opýtala sa.

„Vieš pravdu," povedal som.

Ona sa na mňa len pozrela a prikývla.

„Ako?" vykĺzlo zo mňa.

„O tom sa môžeme porozprávať potom, ale teraz mi povedz, čo sa deje," povedala.

Má pravdu, teraz nie je najvhodnejšia chvíľa na vysvetľovanie. Ako jej to mám teraz povedať. Ide po tebe upír, čo ťa chce zabiť, ale neboj sa. Ja sa o teba postarám. To sa asi nebude najlepší nápad, ale na dlhé vysvetľovanie nemám čas.

„Ide po tebe upír." Rýchlo som povedal, ale tak aby rozumela.

„Tak skoro?" vypadlo  z nej.

Zatvárila sa, ako keby povedala to, čo aj nechcela. Ale ja som to nepochopil. Po nej má ísť nejaký upír? Ona o tom vie? Čo sa to tu deje?

Cítil som ho, ako sa približuje. Za ním šli Victoria a Laurent. Pomaly som sa k nej priblížil, zobral ju do náručia a vyskočil s ňou z okna. Od prekvapenie zvrieskla. Aspoň jedna normálna reakcia.

Bella

Edward ma držal v náruči. Jedine toto som si teraz uvedomovala. Chytila som ho, čo najsilnejšie, ako som mohla. On si to určite ani nevšimol. Jeho chladné ruky ma držali po toľkých rokoch. Odrazu zastavil. Skryl ma vo svojom náruči, ako keby ma chcel ochrániť. Určite už nemáme čas niekam ujsť. Nechcela som na to ani pomyslieť, ale Edward bude musieť bojovať. Srdce mi začalo biť neuveriteľnou rýchlosťou, že som ho počula dokonca aj ja. Nič sa mu nemôže stať. Prečo tu nie sú ostatní?

„Neboj sa. Nič sa ti nestane," zašepkal mi do ucha.

„Ale ja sa nebojím o seba, ale o teba" odpovedala som.

On sa na mňa pozrel. Aj v tej tme som videla, aké ma čierne oči. Určite sa musí veľmi premáhať, aby ma nezabil. Milujem ho. On netuší ani ako veľmi.

Edward

Ona sa bojí o mňa? Je možné, aby ma mala rada? Jasper mi to len potvrdil tým, čo cítila, keď nás prvý krát uvidela. Alebo je to len nejaký ošiaľ? Teraz sa s tým nemôžem zaoberať. Musím sa pripraviť na boj. Ešte tridsať sekúnd a už sú tu. Aj keď veľmi nerád, musel som pustiť Bellu. Nechcel som si ani pripustiť, že je tu tá možnosť, že živí (aspoň v jej prípade) sa s odtiaľ nedostaneme.

Už je to tu, oproti mne stál James. Pripravoval sa na útok aj s Victoriou a Laurentom. Viem, že nemám veľké šance, ale za každú cenu sa musím pokúsiť zachrániť Bellu.

Postavil som sa do bojovej pozície. Počul som každú ich myšlienku. Moja veľká výhoda bola, že nikto z nich o tom nevie. Snažil sa na mňa skočiť, ale vyhol som sa mu. S ďalšej strany sa o to pokúšala Victoria, ale tiež sa jej to nepodarilo. Laurent sa pokúsil lapiť Bellu, ale včas som ju chytil a chcel s ňou skočiť o pár metrov ďalej, ale James ma chytil za nohu a potiahol. Letel som vzduchom a Bellu som mal v náruči. Nevedel som, ako mám pokračovať. Čo mám robiť?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte, chcela by som sa opýtať, či chcete, aby Edward a Bella zomreli, alebo im niekto príde na pomoc. Za komentáre budem veľmi rada. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat - 8.kapitola:

 1
18.06.2011 [17:42]

VampE4BNo, ty ehm... vado!! Emoticon Emoticon Prosím, prosííííííííím píš ji dál!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!