Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 18. kapitola


Naveky a navždy - 18. kapitolaTáto kapitola je od 15 rokov. Je to preto, lebo na začiatku je to trochu neslušné. Byť na Jankinom mieste, pochopili by ste to. V tejto kapitole sa tiež dozvieme niečo o novom kruhu ľudí, s ktorými sa Bella konečne cíti dobre. Pekné čítanie.

S Jankou som si skvele rozumela. Boli sme ako naj kamarátky. Išli sme vonku k stromu tak širokému, že by sa museli aj štyria chytiť za ruky, aby ho chytili celý.

Janka sa napriahla a začala do neho kopať a búchať. Nadávala a plakala zároveň.

„Prečo si išiel dole? Prečo? To som ti bola ľahostajná? Mama nebola, tak som bola vzduch? Lebo pre teba existovala len mama. Nikto viac. A bol si závislý na tom malom. Čakal si, kedy sa ti narodí chlapec. Dievča si nechcel. Chcel si len chlapca. Bol si sprostý. Si proste len blbec, nevážil si si ma. Myslel si si, že som štetka. Ale ako by som v štrnástich mohla byť štetka, preboha? Bol si proste idiot, keď si si toto myslel..." nadávala a plakala zároveň. Keď som si prestavila, čo všetko ona musela prežiť.

Zrazu sa zlomil ten strom a spadol. Ona si sadla do snehu a plakala. Zašla som teda k nej a začala som ju tíšiť.

„On je proste taký," zafňukala a zdvihla sa.

Zamierili sme naspäť k domu.

„Prepáč, chcela si to tiež skúsiť?" Pozrela na mňa.

„Nie. Ty tých stromov potrebuješ viac ako ja," zasmiala som sa a na jej tvári sa zrazu, ale len na pár sekúnd, zasmial úsmev.

Vošli sme naspäť do chalúpky a už nás tam čakala Klaudia.

„Ahoj. Čoraz silnejšie, že?" Pozrela na Janku.

„Podľa okolností," zasmiala sa Janka a utrela si slzy z tváre.

„Kde je Slávka, Elena a Damon?" Janka pozrela na Klaudiu.

„Išli na letisko. Príde Iluška," zasmiala sa Klaudia.

„Kto je Iluška?" Pozrela som na ne.

„To je dlhý príbeh. My sme vlastne spolužiačky. Ja, Janka, Slávka a Iluška. Chodila s nami ešte aj Kika, no ona bola vlkolak. Janka ochorela. My sme o tom nevedeli. Išli sme teda za ňou, do nemocnice, pozrieť ju, lebo vraveli, že sa možno nevráti do školy. Keď sme vošli do izby v nemocnici, na skrinke boli položené kvety, ona bola uprostred izby. Sedel pri nej jeden chlapec. Najprv sme ho nerozoznali. Vlastne sme poriadne z tej diaľky nevideli ani ju, no zrazu sa nad ňu nahol, pobozkal ju a zašepkal jej niečo do ucha. No na naše nešťastie si skôr, ako odišiel, dal na hlavu kapucňu. Išli sme teda za ňou. Vyzerala strašne. Hadičky kade-tade, všade veľa prístrojov a všeličoho možného." Pozrela sa na Janku a chytila ju za ruku.

„Trvalo to hrozne dlho. Potom mi raz zazvonil telefón. Na čísle mi písalo jej meno. Tak som to zdvihla. Vždy som jej volala ja. Až na tri dni, čo mala vypnutý mobil. Potom mi volala ona. Pamätáš si? Volala si, že prídeš na druhý deň do školy. Bol to štvrtok, týždeň, keď boli piatok prázdniny. Povedala si, že so Slávkou prídem k vám a bude to sranda. Že bude návrat do párty. V škole si však vyzerala inak. Bola si trochu iná. Držala si sa ďalej. Na všetkých si divne zazerala. Nikto to nechápal a všetci ťa ohovárali..." Nedokončila to.

Vedela som, aké to je. Ja som, na Strednej škole vo Forks ako Anna, bola ohováraná donekonečna. Hlavne kvôli tomu, aký sme mali vzťah s Legolasom.

„Si v poriadku?" Pozrela na mňa Klaudi.

„Hej, v poho. Len myslím, že idem zhodiť zopár veveričiek zo stromu," zasmiala som sa a vyšla som von z domu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!