Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 17. kapitola

Kristen a Robert


Naveky a navždy - 17. kapitolaTri nové postavy.

A nemala som ďaleko od pravdy. Bežali sme síce kratšie, ako som si myslela, ale dobehli sme až do Seattlu. Bolo to divné znova sa ocitnúť v tomto meste. Zase. Pripomenulo mi to veľa vecí. Tak veľa spomienok. Ako som sem prišla. Ako sme sem s babami chodili do kina. Ako sme boli pred Vianocami nakupovať...

„Do pivnice. Kde sú tie hlupane," rozčuľoval sa Damon a potom klial ako som ešte nikoho nepočula.

„Počkaj. Možno je na Olympijskom polostrove plno," zachechtala sa Elena.

„Bubata vždy prídu o dvadsať päť sekúnd neskôr," sťažoval sa Damon.

„Už sme tu," ozvalo sa spoza mňa.

„Och. Klaudia. Jana. Chýbali ste nám!" Elena k nim bežala.

Aj vy nám," povedalo dievča s viac kučeravými vlasmi.

Obidve boli trošku pri sebe. Nevravím, že veľa, no neboli dvakrát štíhle. Jedna mala vlasy viac do blond, ale aj tak boli hnedé, a druhá viac do čierna. Jedna mala na sebe vysoké čižmy, pančuchy, malú sukničku, tričko a kabátik. S vlasmi sa jej pohrával vetrík a oči mala hnedé. Druhá však mala rifle. Kabát zapnutý až po krk, oči rovnaké a čiernu čiapku.

„Och. Stihli sme to len tak-tak. Slávka si zabudla nejaké veci. Príde za desať sekúnd," povedala a pozrela sa za seba.

Zrazu sa za nimi zjavilo ďalšie dievča. Bolo chudé ako špajdla, malo blond vlasy. Na sebe rifle a kabát. Čiapku s brmbolcami, rukavice a šál. Z nás všetkých vyzerala asi najmenej podozrivo.

„Takže kto je vaša rozkošná kamarátka?" spýtalo sa dievča v sukni.

„Baby, toto je Bella. Bella, toto je Klaudia, Janka a Slávka." Postupne mi ich ukázala.

Klaudia je s tými svetlo hnedými vlasmi. Janka s tými do čierna a Slávka má blond.

Podali sme si ruky a bežali sme niekam na Aljašku.

Tam bol malý domček. Bol celý drevený. Mal červenú strechu a dymilo sa mu z komína. Bolo to také zlaté. Vyzeralo to ako z rozprávky. Proste niečo neskutočné. Niečo, čo sa nedá s ničím porovnať. Proste zázrak. Zázrak nad zázraky.

Vošli sme dnu. V kozube praskal oheň. Boli tam postele a gauč. Sadla som si na posteľ a po lícach mi začali stekať slzy ako krokodílovi.

„Čo sa ti stalo?" zjavila sa vedľa mňa Janka so sukničkou.

„Milujem Edwarda, no nechcem mu ublížiť. Moje dieťa zomrelo. Moja rodina si myslí, že ma asi uniesli. Som na dne." So vzlykmi som sa zvalila na vankúš.

„Chápem ťa," zasmiala sa.

„Nemôžeš!" Zodvihla som hlavu.

„Ale môžem. Moja mama umrela pri pôrode môjho bračeka ešte pred dvesto rokmi. Otec bol z toho na nič. Potom po pol roku ho zavalilo v bani. Ostala som sama. Potom prišiel niekto. Neviem ani kto to bol. A stalo sa toto. Ešte teraz si vyčítam, že otec v ten deň išiel do bane, aj keď mu bolo zle. Potom, ako som sa premenila, ma našli Klaudi a Slávka. Pomohli mi. Treba mať pri sebe dobrých ľudí a bolesť nebude až taká veľká. Uvidíš. A poviem ti - Elena toho zažila omnoho viac," zasmiala sa a utrela mi slzy z očí.

„To je mi ľúto. Tvojej rodiny," povedala som, keď vstala.

„Prebolelo. Treba myslieť na prítomnosť. Dostaneš sa z toho. Len to musíš skryť a keď príde správny čas, napríklad štiepanie dreva do kozubu, treba ju využiť," zasmiala sa a vzala si bundu. Ja som zašla za ňou.


Ak to nebude prekážať, prezradím nejaké fakty o troch nových. Klaudy a Janka sú skoro rovnaké, myslia ako dvojčatá. Slávka je ich super múdra nevlastná sestra. A ako vznikla Damonova prezývka? Bubata? Babu je Jankina prezývka, ktorú jej dala mamka ako maličkej.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 17. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!