Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 16. kapitola

EclipsePoster3


Naveky a navždy - 16. kapitolaToto je kapitola z Edwardovho pohľadu. Dúfam, že sa bude páčiť. Bude tu taký menší zvrat.

Pochodoval som pred otcovou pracovňou snáď večnosť. Nikto iný tam nebol, len Stefan a otec. Potom otvorili dvere a Bella už ležala so spľasnutým bruchom. Sadol som si k nej. No dokázal som ju držať len za ruku, pretože ju kŕmili ešte krvou. Pozeral som sa na ňu. Potom sa asi po hodine prebrala. Pozrela sa na mňa a objala ma.

„Som rád, že si hore.“ Zasmial som sa a začal som plakať.

„Prepáč,“ dokázala povedať cez potoky sĺz.

„Nič nemusíš vysvetlovať. Stefan mi to povedal." Usmial som sa a aj mne začali tiecť slzy.

Bella

No ja som vedela jedno. Keď tu ostanem, môžem Edwardovi ublížiť. A to nechcem, lebo ho milujem. Milujem ho. Je pre mňa ako pre človeka soľ.

„Bella, čo je?" Pozrel na mňa.

„Nič. Idem na chvíľku von. Chápeš. Upírske inštinkty." Zasmiala som sa.

„Veď teraz do teba naliali viac ako dva litre krvi," čudoval sa.

„Idem." Zakývala som mu z okna.

Potom som počula, ako za mnou kričí, nech sa vrátim a podobne. No ja som vedela, že to nie je možné.

Vtom sa vo vzduchu ozval Legolasov hlas a ja som musela zastať. Nevedela som to predýchať. Moja jediná dcérka umrela pod rukov otcovej matky.

Vtedy som sa rozbehla ešte rýchlejšie. Nedokázala som sa zastaviť, keď tu zrazu dievča oproti mne.

„Kto si," odsekla som cez potoky sĺz.

„Som Elena. Viem, ako ti je. Chcela si mať deti. Chcela si zostarnúť. Chcela si pozerať, ako na mužovej hlave postupne pribúda šedín, no to nejde." Pozrela do zeme.

„Ja som mala dieťa, no zabil ho," zafňukala som.

„Vieš. Mňa zabili pri rituáli. Len na to, aby sa Klaus stal hybridom. Nič viac. A Damon ma nevedel nechať tak." Kopla pri tom do kameňa.

„Ja som tiež poznala Klausa. Ľubili sme sa, teda, aspoň ja som ho ľúbila. No on ma zmenil, lebo so mnou už nebola zábava," snažila som sa zmeniť tému.

„Nevieš, kde je tá Bella, kvôli ktorej Carlisle volal Stefanovi o pomoc?" Zachcechtala sa.

„To som ja." Zložila som sa na zem a plakala.

„No tak." Snažila sa ma chlácholiť.

„Neviem prečo, ale zdá sa mi, ako by sme sa poznali celý život." Zasmiala som sa.

„Aj ja. Ako najlepšie kamarátky." Zasmiala sa Elena.

„Dve upírie kamarátky podvedené tým istým upírom." Zasmiala som sa.

Potom sme sa prechádzali ešte chvíľku a do nosa nám udrel puch. Otočili sme sa. No stáli tam štyri ozrutné vlky. Vrčali a cenili zuby. Zrazu jeden zmizol v kroví. Ďalší sa za nim otočil, no nepohol sa.

Potom z krovia ako zázrakom vyšiel chlapec v kraťasoch.

„Čo tu chcete?" Pozrel na nás.

„Nič. Som tu so Stefanom a Damonom Salvatore. Prišla som s nimi. Pomôcť nejakej Belle. Carlisle jej pomáha. Prišla o dieťa a podobne. Stefan mu pomáha, aby neumrela a Damon si to asi užíva v krvnej banke. O ňom nemám informácie." Zasmiali sme sa obidve.

„A čo ty?" bafol na mňa.

„Ja? Ja. No chodila som s jedným chlapcom, volal sa Klaus. Podviedol ma a Cullenovci ma zachránili od toho, aby som si nejakým spôsobom ubížila. Spoznala som potom ešte jedného. Volal sa Legolas. Ten - myslela som si, že ma miluje. Aj miloval, no ja som jeho mamou bola začarovaná." Nedokázala som príbeh dopovedať.

„Hej, ty. Že vieš, kde je Bella. Vraví sa, že spáchala samovraždu. Kde je?" Vtedy som sa prvý raz pozrela na toho chlapca. Ako myslím, do tváre.

„Jake?" dostala som zo seba.

„Hej, hej. No tak, kto je Jake?" Pozrela na mňa Elena.

„Môj kamarát." Pozrela som na neho, ale on si evidentne nespomenul.

„Poď. Skúsime nájsť Damona a odídeme." Potľapkala ma po pleci.

„Poďme rovovno," povedala som jej a ona len prikývla.

„Počkajte. Vraveli ste dačo o Belle," zastavil nás Jake.

„Hej. Je schúlená ako upír niekde v nore," odvrkal som mu.

„Ako to?" Pozrela na mňa Elena.

„Chceli mi ju pomôcť nájsť, no bola tu aj Bonie a nič." Pokrčila som ramenami.

„Bella. Počkaj ma." Pribehla za mnou.

„Bella?" zakryčal Jake.

„Trvalo mu to." Zasmiala sa Elena.

„Hmm." Ako na povel som sa otočila.

„Takže ty si teraz upír," povedal ako konštatovanie.

„Nie, som zajačik, ktorý poskakuje na gumičke a potom, keď mu stlačíš bruško, zaspieva pesničku. Uvedom si, čo hovoríš," povedala som už nazlostená.

„Elena," ozvalo sa z dialky.

Vlky na naježili a hlas sa blížil hrozne rýchlo.

„Damon," znudene povedala Elena.

„Tu si. Mám tri z krvnej banky, no štyri, keby sme ešte chceli." Zasmial sa.

„Aha, nový prírastok do rodiny." Zasmial sa Damon.

„Bella," povedala som mu a on mi podal vrecúško krvi.

Vďačne som si ho vzala a všetci sme si sadli pod strom a pili sme blahodárnu tekutinu.

Potom, ako už bolo dno prázdne, som sa pozrela nad seba. Stále tam stál Jake.

„Prepáč," povedala som mu.

A potom sme sa všetci traja bežali preč odtiaľ. Ďaleko od Forks a ja som vedela, že ďalšia kapitola života len začína.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!