Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Náruč plná tulipánů - 12. kapitola

Twilight series wallpaper by Alice


Náruč plná tulipánů - 12. kapitolaBella vymyslela něco, co se Nessie nebude líbit. A pěkně tím zamíchá karty. Nessie udělá něco, co by nikdo nečekal. A ples pro nikoho neskončí dobře.

Hezké čtení. :-) M. :-)

Pohled Belly

„Neviděl jsi Renesmé?“ zavolala jsem na Jaspera, který seděl v našem balkónku. Dlouho jsem ji neviděla a začal mě svírat pocit úzkosti. Jasper zakroutil hlavou, že ji neviděl. Nechala jsem Edwarda s jeho známými a začala ji hledat.

Dorazila jsem k baru a stále se rozhlížela. Vtom jsem ji konečně uviděla. S někým tančila. Vypadala spokojeně, vyrovnaně. Vrtěla se kolem něj a byla jeden velký úsměv. Byla spokojená. Chovali se k sobě jakoby se už dlouho znali. Což mě celkem dost potěšilo. Je to jasný. Vyšlo to, zaradovala jsem se pro sebe. Edward mě chytil a políbil. Odtáhla jsem se od něj a on se na mě naštvaně podíval.

„Podívej,“ ukázala jsem směrem k Nessie.

„Kdo je to?“

„Nic neslyšíš?“ upozornila jsem ho na jeho výjimečnost. Zadíval se na něj víc soustředěně.

„Ne.“ Nechápavě jsem se na něj podívala.

„Asi ho Nessie kryje,“ usoudil.

„Proč by to dělala?“ lehce rozrušená jsem rozhodila rukama, jako kdybych snad musela.

„Možná proto, že na ni neustále dohlížíš. A chce mít chvilku soukromí.“

„A nebo proto, že ji neustále odposloucháváš,“ jízlivě jsem mu odpověděla a vyrazila směrem k našemu balkónu.

„Alice, hezký kostým jsi vybrala pro Jaka,“ zazubila jsem se na ni.

„Bello? Neudělala jsi to, co si myslím, že jsi udělala?“ výhružně na mě zavolal můj manžel.

„Ano, udělala. No a co? Jake trpí a ona taky. Měli by být spolu. Myslela jsem, že kdyby ho třeba zase uviděla, změnila by názor,“ pokusila jsem se mu vysvětlit můj tajný plán, který jsme s Jacobem měli. „Podívej se na ni, Edwarde. Je šťastná! Po dlouhé době se zase směje a není to jen proto, aby nám udělala radost!“ ukázala jsem směrem k ní.

„Bello?“ vyrušila mě Alice. Otočila jsem se na ni a vyzývavě na ni zamrkala.

„Tohle ale není Jacob,“ prohodila a já na ni vytřeštila oči.

„Cože?! To není možný!“ Otočila jsem se zpět na mojí dceru a lapala po dechu.

„Jacob je támhle s Esmé a Carlislem,“ dodala a moje oči ho vyhledaly.

Vystřelila jsem směrem k nim a vrhla se na Jacoba.

„Proč nejsi s Renesmé, Jaku?“

„Protože je celý večer obklopená tím chlápkem se zlatou maskou,“ řekl smutně a zamířil ke dveřím.

Byla jsem zmatená. Myslela jsem, že ten s tou maskou je on. Opět jsem vyhledala svoji dceru a na chvíli se na ni zadívala. Kdo je to? A proč se moje dcera chová, jakoby ho znala?! Nechala jsem to být a rozběhla jsem se za Jakobem ven.

 

Pohled Renesmé

 

Užívala jsem si večera, mého společníka a tančila a tančila. Po dlouhé době jsem se cítila opravdu dobře. Po očku jsem občas sledovala naše.

V jednom momentu jsem viděla mamku stát u dědy s babičkou. Byl tam s nimi i ten, co jsem s ním na začátku chvilku tančila. Odešel a mamka se za ním rozběhla. Bylo mi to divné. Omluvila jsem se a rozešla se za nimi ven ze sálu.

„Jacobe?! Počkej!“ mamka zavolala na onoho člověka.

Jacob! To není možné! Tohle mi nemohli udělat! Co tady dělá?! Věděla jsem to! Byl mi povědomý, ale ani ve snu by mě to nenapadlo!

Zatočila se mi hlava, tak jsem se opřela o zábradlí u schodiště. Opět jsem se podívala jejich směrem. Mluvili spolu a Jake si sundal masku. Po dlouhé době jsem zase viděla jeho obličej. Udělalo se mi mdlo a podlomila se mi kolena. Klesla jsem na nejvyšší schod. Podívali se mým směrem, ale vtom už u mě byl Caius. Nemohla jsem tomu uvěřit. Proč mi tohle udělali? Proč nerespektovali moje rozhodnutí?!

„Prosím tě, vezmi mě odsud pryč! Hned!“ prosebně jsem na něj vykřikla. Bezmyšlenkovitě mě sebral ze země a v mžiku jsme byli pryč. Nesl mě v náručí takovou rychlostí, jako by nám šlo o život.

Držela jsem se jeho krku a plakala. Po nějaké době zpomalil a zastavili jsme se. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Byli jsme na okraji nějakého města. Rozhodně to nebyla Volterra.

„Kde to jsme?“ vznesla jsem dotaz a utřela si oči.

„V Sieně,“ dostala se mi odpověď, načež mě postavil na nohy. Stále se mi trochu motala hlava. Asi jsem toho vypila opravdu hodně, pokárala jsem se.

„Co se stalo, Nessie?“ podíval se na mě.

„Nechci o tom mluvit. Teď ne.“ Protáhla jsem se a došla se posadit na nejbližší lavičku. Šel se mnou a stále na mě nechápavě zíral.

„Mohl bys pro mě něco udělat?“

„Cokoliv,“ zněla odpověď na mou otázku.

„Mohl bys mě odvést někam, kde mě nikdo nenajde?“

„Co to povídáš, Nessie?“ Klekl si pode mě a chytil moje ruce. Opět jsem ucítila lehké brnění.

„Prosím!“

„Cullenovi tě najdou. To je nesmysl.“

„Když mi pomůžeš, nenajdou mě,“ upřela jsem na něj svůj pohled a kývla jsem hlavou.

„Když ti pomůžu, budeš ke mně upřímná a řekneš, co se doopravdy stalo?“

„Až přijde čas, řeknu,“ kývla jsem souhlasně.

„Dobře, počkej tady. Za chvilku budu zpátky.“

Seděla jsem na lavičce a nemohla pochopit, co se to dnes v noci vlastně stalo. Jediné, co jsem věděla, bylo, že chci pryč. Pryč od mé rodiny.

Po chvíli přede mnou zastavilo auto. Došla jsem k němu a nasedla do něj.


 

Jo, jo, uhodly jste. :-)

Doufám, že jste ho vzaly alespoň trochu na milost, protože nás čekají nějaké ty kapitolky o něm a Ness. :-)

Myslíte, že se Nessie vrátí? (Já bych se nevrátila. Chtěla bych zůstat s Caiem. :-))

 

11. kapitola                13. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Náruč plná tulipánů - 12. kapitola:

 1
17.06.2012 [15:54]

Elis1Victoria1Halejsem tvého názoru holka. Já bych se už nikdy nevracela a zůstala bych s Caiem. No vim, že je to skoro to samí co si napsala, ale jsme na stejný notě. Nakonec stejně nemusim Jackoba, a Caius se mi tam líbý mnohem víc.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.03.2012 [20:31]

mmonikdcvstwilight :
Tak to mě moc mrzí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.03.2012 [19:57]

dcvstwilightHolka, tak tuhle kapitolu jsi hodně uspěchala. Emoticon
Honem si se chtěla dostat k tomu, že odjede. A to se mi, dle mého názoru, moc nelíbí. ;)

26.03.2012 [14:10]

mmonikBee1 :
Taky si to myslím Emoticon
Ale to víš, Bella je Bella. Nikdo jí to nerozmluvil. Emoticon
A já momentálně Nessie nevysvětlím, že to Bella myslela dobře. Emoticon Emoticon
Ale snad to pochopí časem sama Emoticon Emoticon

2. Bee1
26.03.2012 [12:59]

Bee1Bol to od Cullenovcon taký zvláštny podraz,ani nie že podraz ale neviem ako iank by som to nazvala.Sama povedala ža cchce čas a oni do samotnej Volterry dotrapú Jacoba.Keby jej dali ten čas čo žiadala mohlo sa to skončiľ inak,nie? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
26.03.2012 [11:22]

Caius Emoticon Emoticon a trocha romantiky Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!