Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Napříč staletím - Prolog + 1. kapitola

natáčení


Napříč staletím - Prolog + 1. kapitolaAhoj, tohle je moje první povídka. Je o Belle, která žije v druhé polovině 19. století. Její manžel není podle Belliných představ a ona čeká na svůj zázrak. Stane se zázrak jménem Edward Cullen? První kapitola bude kratší, takové seznámení s příběhem. :)

Jmenuji se Isabellla Marie Thompsonová. Narodila jsem se jako nejmladší dítě Charliemu a Emě Swanovým dva roky po ukončení Občanské války, tedy roku 1867. Již ve svých sedmnácti letech mě moji rodiče provdali za vedoucího banky v Seattlu, George Thompsona. Bylo to jejich nejhorší rozhodnutí, které mohli udělat. Již ve svých mladých letech jsem se stala otrokem svého manžela, který nesplňoval mé představy o šťastném manželství. Ale vše se jednou musí splnit. Já nepřestanu věřit, že vše bude nakonec dobré.

Bella:

Dnes byl den, kdy mi byla opět přidělena role slušné a milé mladé ženy bohatého a vlivného muže. Musela jsem se slušivě obléct a celý večer, kdy se bude konat banket u vlivného a velice známého doktora, pana Cullena, být nejlepší pro mé okolí.

„Isabello, za pět minut vyrážíme, doufám, že už jsi připravená, jinak si mě nepřej!“ dolehly ke mně výhrůžky mého manžela. Moje tělo se zachvělo a automaticky se stáhlo, jelikož vědělo, co znamená, že si nemám svého muže přát.

„Drahý, jsem připravena, jen si vezmu kabelku a budu u tebe.“ Tlumeným hlasem jsem promluvila směrem ke dveřím, odkud se ozýval George. Z komody jsem vybrala kabelku stejné barvy jako šaty a boty. Tmavě modrou.

„To ti to teda trvalo!“ Stál rozzuřený George u vchodových dveří a držel v podpaží cylindr. Jen jsem se omluvně usmála, jelikož už dávno vím, že nemá cenu odporovat, a rychlým krokem nastoupila do našeho kočáru. Kočí vyjel pryč z centra směrem k neobydlenému předměstí.

„Doufám, že ti nemusím opakovat již poněkolikáté, jak se máš chovat, co říkat a co neříkat. Pokud ti mohu připomenout, tak tvým úkolem je být mým usměvavým stínem a pokud se tě někdo na něco zeptá, tak se moc nerozmlouvej.“ Dával mi příkazy a u každého slova, co nemůžu, zdůraznil ne, aby vše bylo, tak jak má. Vždy jen žena bez názoru.

„Ano, všeho jsem si vědoma, drahý.“ Pootočila jsem hlavou a dívala se ven oknem kočáru. Bylo něco málo po sedmé hodině a ve vzduchu byl cítit už chlad přicházejícího večera. Všude chodily šťastné páry. Ženy zaklesnuté v mužově paži a s lehkým úsměvem na tváři. Záviděla jsem jim to. Co je bohatství a být provdána do vyšší vrstvy, když mám jen samu sebe?

Zastavili jsme na místě. Od našeho domu byl dům pana Cullena jen zhruba dvacet minut kočárem. Já a můj muž jsme bydleli v centru města, jelikož to měl George blízko do práce. Doktor Cullen bydlel na samotě u lesa. Mnoho zámožných rodin bydlelo na samotě, protože měli veliké pozemky. Zde se vyjímal z jedné strany hluboký les. Byl tak hluboký a rozsáhlý, že jsem nepoznala, kde začíná a kde končí.

Kočí mi otevřel dvířka kočáru a s napřaženou dlaní čekal, až vystoupím a zavěsím se do rámě mého muže. Potěšilo mě, že mám šaty s dlouhým rukávem a větřík, který mě ovanul, když jsem vystoupila, mi nevlezl pod kůži. Pomalým krokem jsme se blížili ke vchodu, kde čekali služebné na kabát manžela, jelikož já žádný neměla.

„Dobrý večer, pane Thompsone, paní Thompsonová.“ Vřele se na nás služebná usmála a vedla nás do velikého sálu, který byl plný lidí. Všichni se usmívali a tichým hlasem si sdělovali své zážitky.

„Vítám vás v mém domě. Jmenuji se Carlisle Cullen a tohle je má rodina.“ Otočila jsem se za hlasem mladého muže a nevěřila svým očím. Vždy mi bylo říkáno, že mám hezkou tvář a vypadám krásně, ale tohle, tohle byli andělé zkázy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Napříč staletím - Prolog + 1. kapitola:

 1
5. :)
03.06.2015 [22:16]

Vyzerá to super super super super ....kedy bude pokračovanie ? alebo už niekde je a ja o ňom neviem ??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Aaaja
25.05.2015 [23:12]

Supeer Emoticon Emoticon Emoticon

3. Pink
25.05.2015 [22:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. sis
25.05.2015 [22:53]

Už sa teším na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
25.05.2015 [17:00]

pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!