Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 6. kapitola

Rosalie - Já kůň - Akkisek


Naleznout a neztratit - 6. kapitolaNessie se rozhodla říct jim pravdu. Ale jak to vezmou? Máme tolik možností, ale jaká z nich je ta správná?

6. Pravda

„Co tě sem přivádí. Už je trochu pozdě,“ zeptala se Esmé.

„Slíbila jsem něco vašim dětem. Měla jsem vám to říct až ve škole, ale šla jsem si zalovit. Tak jsem si udělala menší zaběhnutí k vám.“ Když jsem řekla, že jsem si šla zalovit, všichni vykulily oči. Zasmála jsem se.

„Asi bych vám to měla říct popořadě. Narodila jsem se v roce 2005, ale o tom až trochu později. Abych začala příběh svých rodičů od začátku, i když vy ho znáte. A to moc dobře. Takže, moje máma se do Forks přistěhovala z Phoenixu. Její matka se znovu vdala a její manžel Phil hodně cestoval. Takže máma odjela dobrovolně do jí nenáviděného městečka Forks. Žil tam její táta a navíc se tam i ona narodila. První den ve škole, při obědě uviděla nádhernou rodinu. Všichni měli stejně bledou kůži a topazové oči. Avšak jejich vlasy nebyly stejné. Každý je měl zcela jiné barvy. Od dívky sedící vedle ní se dozvěděla, že jsou adoptovaní. Ale to mámu v té chvíli moc nezajímalo, přemýšlela o tom, jak jsou nádherní. Nemohla se rozhodnout jestli je krásnější ta blondýna, nebo chlapec s bronzovými vlasy. V té chvíli se na ni chlapec podíval. Máma pohledem uhnula.

Měla s ním společnou hodinu. Biologii. Chlapec se choval odtažitě, jako by ho něco bolelo, máma si myslela, že ji nenávidí. Rozhodla se proto druhý den počkat a zeptat se ho, ale chlapec nepřišel. Neukázal se snad týden. Když se zase objevil, začal se s mámou normálně bavit. Takhle se to střídalo několik měsíců, buďto s ní nepromluvil, nebo si jí až moc všímal. Máma si mezitím začala všímat všech jeho odlišností a došlo to až tak daleko, že přišla na jeho tajemství. Byl upír. Jakmile mu o tom, že to ví, řekla, obrátil se.

Začali spolu chodit. Štěstí jim ovšem nepřálo nadlouho, do jejich života vtrhl jako tornádo upír James. Chtěl mámu zabít a to se málem i povedlo. Ovšem záchrana přišla včas. James byl zabit a štěstí mohlo pokračovat. Následovala noc, v které podlehl jejím přáním. Pak ale přišla další katastrofa. Máma slavila své osmnácté narozeniny s jeho rodinou a při rozbalování jednoho z dárků se řízla o papír. Vystartoval na ni jeho bratr. Od té chvíle byl jako vyměněný a nakonec pár dní poté ji opustil.

Máma to špatně nesla, přemýšlela i o sebevraždě, ale něco ji v tom zabránilo. Zjistila, že je těhotná. Dítě se narodilo ani ne za dva měsíce. Při porodu máma málem umřela, ale nakonec ji přeměnila upírka Victorie. Holčičce, kterou porodila, dala po přeměně jméno Renesmé Isabella Elizabeth Cullen. Krátce poté se přestěhovala i se svojí holčičkou do Grónska. Tam společně bydlely do dvanáctých narozenin dívčiny. V té chvíli přestala stárnout, rostla hodně rychle. Pak se zase přestěhovaly a Nessie začala chodit na střední školu. Takhle to šlo stále dokola. V rozmezí mezi třemi a čtyřmi lety, se stěhovaly. Před čtyřmi lety přijely zase zpět do Grónska. Chtěli tam být delší dobu. Nessie si chtěla vyzkoušet i vysokou školu, ovšem za dva roky si někdo ze zaměstnanců střední školy všiml, že ve starých záznamech je již uvedena. Musely se zase stěhovat. Vybraly si město, kde se obě narodily, Forks. No a dál to znáte i vy,“ ukončila jsem vysvětlování. V krku jsem měla jak na poušti. Čekala jsem na jejich reakce. Všichni jen seděli a nehnuli se. Pokud to u upírů jde, byly v šoku. Čekala jsem na prvního z nich, kdo začne zase vnímat. Probudila se nejdřív Alice.

„Takže ty jsi dcera…,“ kývla na Edwarda. Přikývla jsem.

„Oh, ale upíři přeci děti mít nemohou,“ zašeptal táta. Podívala jsem se na něj. Stále se nehýbal, ale jeho oči mě pozorovaly.

„Máma přišla s takovou teorií. Upírky děti mít nemohou a to proto, že přeměnou úplně zamrzly. Jejich tělo zůstane pořád rakové, jaké bylo při přeměně. Nezmění se. Tím pádem se jejich tělo nemůže přizpůsobit tomu, kdyby čekaly dítě. Prostě se nemění. Jsou absolutně jiné, nežli lidské dívky. Ty se mění, jejich tělo je uzpůsobeno tomu, aby měly někdy děti. Prostě se mění. Nikdy v upírské historii nebyla ani zmínka o tom, že by upíři měli děti a to právě proto, že vztah mezi upírem a člověkem je něco, co je vzácné. Panebože, nechtějte, abych o tom takhle mluvila. Mě je to nepříjemný,“ zakončila jsem to. Zase se z nich staly nehybné sochy. Povzdychla jsem si.

„Dám vám čas. Promyslete si to. Uvidíme se zítra ve škole, nebo kdybyste chtěli, bydlíme v domě, který je, tak jako ten váš, v lese. Stojí na druhém konci Forks. To jen kdybyste…,“ nechala jsem to vyznít do prázdna. Vydala jsem se ven.

„Jen pro pořádek. Máma tě stále miluje, tati,“ zašeptala jsem. Prostě jsem musela říct tati. Rozeběhla jsem se domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 6. kapitola:

 1
1. kikuska
10.09.2011 [23:37]

Chudáci Cullenovi. Toto budú dlho rozdychávať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!