Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 5. kapitola

taky bych takhle chtěla usnout xD


Naleznout a neztratit - 5. kapitolaJak dopadne setkání s Jacobem? Na čem se Nessie domluví s mámou? Odpovědi na tyhle otázky najdete v téhle kapitole.

5. Mám?

„Co?“ zeptal se jí zaraženě. Nepřestával mě hypnotizovat. Ani jeden z nás se nemínil podívat jinam. V břiše se mi ustálilo hnízdo motýlů.

„Tys to fakt. Ty ses otiskl do mé dcery,“ zařvala na něj. Cože se? s napětím všech sil jsem se podívala na ni.

„Cože se?“ zeptala jsem se tentokrát nahlas.

„Otiskl,“ zopakovala máma a pak začala vysvětlovat. Poslouchala jsem ji jen jedním uchem, více jsem se soustředila na Jaka. Když vše vysvětlila, čekala na mou reakci. Nic jsem na to neříkala, vše jsem pochopila dokonale. Takže Jacob je můj vyvolený. Ten na koho jsem čekala skoro sto let a on ani nechci vědět jak dlouho. Byla jsem hodně zvědavá na jeho vlčí postatu. Chtěla jsem jej jako vlka vidět. Přemýšlela jsem a přitom se mu dívala do očí.

„Myslím, že by jsi už měl jít,“ řekla máma. Koukla jsem se na ni prosebně. Zavrtěla hlavou.

„Zítra se jak se tak koukám, uvidíte,“ usmála se a vyháněla Jaka z domu.

„Zítra se uvidíme,“ slíbil mi. Usmála jsem se na něj. Sledovala jsem jak odjel na motorce a jakmile zmizel v lese, vzpomněla jsem si na to, co jsem měla říct.

„Mami, mám pro tebe zprávu. Nevím, tedy jestli bude dobrá, ale snad ano,“ začala jsem.

„O co jde?“ zeptala se.

„Asi by ses měla posadit,“ odpověděla jsem. Udělala, jak jsem řekla.

„Dneska ve škole jsem potkala někoho, kdo je nám oběma blízký,“ začala jsem a doufala, že pochopí. Nechtěla jsem to na ni vybalit. Chvíli se nic nedělo, přemýšlela. Poté zalapala po dechu.

„Oni jsou tady?“ zeptala se. Přikývla jsem.

„Vědí o tom, že jsi?“

„Ne, ale slíbila jsem jim, že si s tebou promluvím. Nevědí, že moje máma jsi ty. Řekla jsem jim jen to, že to musím s někým probrat. Ale zítra s nimi musím promluvit. Ale nevím, jestli jim mám říct pravdu. Bojím se, tátovy reakce. Reakce všech,“ přiznala jsem.

„Řekni jim to. Zaslouží si vědět pravdu,“ odpověděla. Vyděšeně jsem se na ni podívala.

„Víš to jistě?“ zeptala jsem se s obavou. Přikývla.

„Tak dobře. Mám strach, jak to vezmou,“ přiznala jsem.

„Neboj, zamilují si tě,“ uklidnila mě. Usmála jsem se.

„Snad ano. Doufám, že jsi nic nevařila. Půjdu si zalovit,“ vstala jsem.

„Už dlouho jsi nebyla. Potřebuješ to. Ale do dvanácti buď doma,“ usmála se. Přikývla jsem a vyletěla z domu. Na poloupírku jsem byla rychlá. Prý po tátovy. Přestala jsem naprosto uvažovat, jak někteří lidé říkají, jsem prostě vypla a věnovala se jenom lovu. Chytla jsem jednu pumu. To mi absolutně stačilo, víc toho jsem neměla v plánu. Vydala jsem se rovnou přes les k domu Cullenových. Dorazila jsem tam tak za třicet minut. V bezpečné vzdálenosti, tak aby nic nezjistila předtím než to řeknu, jsem se zastavila a došla ke dveřím jejich domu normální chůzí. Nadechla jsem se a zaklepala. Dveře se ihned otevřely.

„Promiňte, pokud ruším, ale…“ nestihla jsem to ani doříct.

„Pojď dál. Nerušíš,“ odpověděla mi Alice, která otevřela. Vešla jsem tedy dovnitř a počkala, až zavře. Obešla mě a šla k pohovkám, na kterých seděla celá rodina. Nadechla jsem se a šla pomalu k nim.

„Dobrý večer,“ pozdravila jsem Carlislea a Esmé.

„Dobrý podvečer,“ odpověděli zároveň. Usmála jsem se. Pro ně možná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 5. kapitola:

 1
1. kikuska
10.09.2011 [23:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!